Gå til innhold

Priser for å gå til psykolog


Gjest deprimert

Anbefalte innlegg

Gjest deprimert

Er plaget med depresjoner og dårlig selvtillit. Dette er nå begynt å tære på forholdet til kjæresten min, da jeg hele tiden går rundt å føler at han ikke er glad i meg. Han har ikke så lett for å uttrykke følelsene sine og det ender med at jeg går rundt og maser på han for å få visshet om at han er glad i meg. Jeg har lyst til å gå til psykolog for å få hjelp for plagene, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Noen som vet hvordan jeg skal komme i kontakt med en og hvor mye dette vil koste? Går det ann å få noe slags økonomisk støtte til den type hjelp, slik at jeg ikke blir ruinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl

Legen din henviser deg til en psykiatrisk poliklinikk eller en behandler med driftstilskudd. Prisen er da 185 kr per time inntil du får frikort.

Frikortordningen er knyttet til kalenderåret.

Grensen for frikort er 1370 kr. I dette er egenandeler hos lege inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen din henviser deg til en psykiatrisk poliklinikk eller en behandler med driftstilskudd. Prisen er da 185 kr per time inntil du får frikort.

Frikortordningen er knyttet til kalenderåret.

Grensen for frikort er 1370 kr. I dette er egenandeler hos lege inkludert.

Her må jeg nok rette på deg. Der jeg går koster (poliklinikk) det 168,- i timen, så det varierer nok fra sted til sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl

Her må jeg nok rette på deg. Der jeg går koster (poliklinikk) det 168,- i timen, så det varierer nok fra sted til sted.

Jeg tror du fortsatt har rett. Det er vedtatt en egenandelsøkning (tror det var 11%), og jeg regnet meg da frem til at det ville bli ca. 185.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du fortsatt har rett. Det er vedtatt en egenandelsøkning (tror det var 11%), og jeg regnet meg da frem til at det ville bli ca. 185.

"Fortsatt har rett"? :-) Tja, muligens det, jeg tar sjelden feil, hvertfall. :-)))

Når kommer bildet ditt opp, da?

Det blir artig å se om jeg har forestilt meg deg rett. (henviser til mitt utsagn om at jeg sjelden tar feil) *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Havard Dahl

"Fortsatt har rett"? :-) Tja, muligens det, jeg tar sjelden feil, hvertfall. :-)))

Når kommer bildet ditt opp, da?

Det blir artig å se om jeg har forestilt meg deg rett. (henviser til mitt utsagn om at jeg sjelden tar feil) *s*

Jeg la merke til den noe tvetydige "fortsatt har rett" da jeg skrev den. Godt du la merke til den.

Bildet er oversendt Dr. Anker.

Vet ikke når det kommer her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til den noe tvetydige "fortsatt har rett" da jeg skrev den. Godt du la merke til den.

Bildet er oversendt Dr. Anker.

Vet ikke når det kommer her :-)

Det du mente var altså at jeg foreløpig hadde rett? Men at det vil bli en økning i nærmeste fremtid?

Har nådd egenandelsgrensa mi forlengst, så det gjør ikke noe for meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...