Gå til innhold

:-)


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

TAKK!! :-)))))

Egen beregning(barnimagen sidens beregning) av termin : 29.desember

åhhhh er så happy *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK!! :-)))))

Egen beregning(barnimagen sidens beregning) av termin : 29.desember

åhhhh er så happy *s*

Gratulerer fra meg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

TAKK!! :-)))))

Egen beregning(barnimagen sidens beregning) av termin : 29.desember

åhhhh er så happy *s*

Et mulig nyttårsbarn på deg da, skal du se! Har du fortalt det til guttene ennå, eller drøyer du det litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et mulig nyttårsbarn på deg da, skal du se! Har du fortalt det til guttene ennå, eller drøyer du det litt?

Det beste er nok å holde det for seg selv en stund.....men det klarte jeg ikke *s* strålte som en sol og guttene lurte på hvorfor jeg hoppet rundt å var så merkverdig glad :-D

Men de fikk streng beskjed om å ikke si det til noen...også sa jeg at det kan skje noe, slik at det ikke blir noe barn...(ikke ordrett slik da men)

De håper på en søster :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer fra meg også :-)

takk :-)))

Duh kie? har du hatt menssmerter den første tiden av svangerskapet noen gang? tror ikke jeg hadde det med de andre, men det har jeg nå. Var sikker på at mensen skulle komme, men siden det var gått noen dager over tiden....kunne jeg ikke dy meg. Og jagu viste den to rosa streker gitt *s*

Men menssmerter den første tiden er det flere som har hatt vet jeg men....litt urolig likevel .....

Trøste?

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da:-) Gratulerer! Menne... Jaggu er det godt vi klarer å glømme alle våkenettene og alle drittbleiene, og sitter igjen med de gode minnene:-) Mine er seks og snart åtte. Ah!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :-)))

Duh kie? har du hatt menssmerter den første tiden av svangerskapet noen gang? tror ikke jeg hadde det med de andre, men det har jeg nå. Var sikker på at mensen skulle komme, men siden det var gått noen dager over tiden....kunne jeg ikke dy meg. Og jagu viste den to rosa streker gitt *s*

Men menssmerter den første tiden er det flere som har hatt vet jeg men....litt urolig likevel .....

Trøste?

*s*

Jepp!

Helt typisk for mine svangerskap i allefall.

Det er jo økt blodgjennomstrømning i livmora m.m.

Er dette #4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da:-) Gratulerer! Menne... Jaggu er det godt vi klarer å glømme alle våkenettene og alle drittbleiene, og sitter igjen med de gode minnene:-) Mine er seks og snart åtte. Ah!:-)

På tide med en baby i huset da musikeren :-D

Våkennetter og bleieskifte *grøss*

*lol*

Deilige små skapninger!

Tiden går fort gitt. Bleieskifte og våkennetter går over på et blunk ;o)

Ahhh gleder meg!! ut å trille vogn igjen *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Helt typisk for mine svangerskap i allefall.

Det er jo økt blodgjennomstrømning i livmora m.m.

Er dette #4?

Det var godt å høre fra en erfaren dame *s*

Ble vel gravid den 5. april tenker jeg *s* (fredag) *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer såååååå mye!!!!!!

Håper det står bra til med deg da... ;o))

Stor og god klem

Takk for det *s*

Her står alt bra til, bortsett fra at jeg er litt trøtt om dagen.

Så tenker jeg litt på at jeg har hoppet mye på trampoline i det siste men.......det går nok bra, siden det ikke har skjedd noe til nå ;o)

*klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK!! :-)))))

Egen beregning(barnimagen sidens beregning) av termin : 29.desember

åhhhh er så happy *s*

Gratulerer! Sønnen min er født 30.desember. Se om du klarer å treffe 2 årsdagen hans da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Sønnen min er født 30.desember. Se om du klarer å treffe 2 årsdagen hans da :-)

Takk *s*

tenkte jeg skulle treffe nyttårsaften jeg da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...