Gå til innhold

Ulike brystvorter


frustrert

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har to brystvorter som er forskjellige. Det er ikke noe problem i seg selv, men den ene vorta ser av og til ut som om den er litt "innsunket". Den har vært sånn helt siden jeg fikk bryster (jeg er nå 22)- kan det være noe galt likevel? Ingen slektninger har hatt kreft, men jeg er litt engstelig likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, lege

Når du har hatt det helt fra du fikk bryster, har du sikkert rett i at det ikke er kreft. Innadvente brystvorter er ikke helt uvanlig, og største problemet er at de kan skape problem ved amming. Behandling med sugekopp kan av og til hjelpe noe.

Svar på Doktor Online kan ikke erstatte en legekonsultasjon.

Dersom du ønsker en sikrere vurdering av de problemstillingene du reiser i innlegget ditt, bør du diskutere det med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...