Gå til innhold

kneskade


repvik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

Kjære repvik

Prøv å beskrive hvordan du skadet kneet, evt. smerter og hvordan knnet fungerer dårlig og hvor lenge dette har vart.

Når du har gjort det, skal jeg prøve å si noe mer.

Vennlig hilsen Thor-Øistein Endsjø. Idrettslege NIMF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære repvik

Prøv å beskrive hvordan du skadet kneet, evt. smerter og hvordan knnet fungerer dårlig og hvor lenge dette har vart.

Når du har gjort det, skal jeg prøve å si noe mer.

Vennlig hilsen Thor-Øistein Endsjø. Idrettslege NIMF

Hei!

Skaden skjedde under fotballkamp for snart to måneder sia, og æi går og har vondt i kneet stort sett hele tida. Har hvore hos legen to gang uten at de kunne si hva det var, bare at det ikke hva menisken eller korsbånd skade. De ville sende meg til ortoped, men vente tida e nesten et år så æi kommer til å dra til en privatklinikk i Tromsø.

Skaden: Når æi går har æi vondt i område rundt kneskåla, æi går helt fint, men æi har smerter hele tida, hvis æi har gådd mye på kneet har æi så vondt at æi begynner med å legge is på det og beine stivne og har problemer med å bruke foten. Det e litt vanskelig å si ka det, men æi vet bare at æi har som regel jævli vondt i kneet når æi går.

Kan det være betenelse i kneet?

Takk for at du prøve å hjelpe meg, men det litt vanskelig å beskrive, vet at det er rundt kneskåla, trur æi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Gunnar Oppheim

Hei!

Skaden skjedde under fotballkamp for snart to måneder sia, og æi går og har vondt i kneet stort sett hele tida. Har hvore hos legen to gang uten at de kunne si hva det var, bare at det ikke hva menisken eller korsbånd skade. De ville sende meg til ortoped, men vente tida e nesten et år så æi kommer til å dra til en privatklinikk i Tromsø.

Skaden: Når æi går har æi vondt i område rundt kneskåla, æi går helt fint, men æi har smerter hele tida, hvis æi har gådd mye på kneet har æi så vondt at æi begynner med å legge is på det og beine stivne og har problemer med å bruke foten. Det e litt vanskelig å si ka det, men æi vet bare at æi har som regel jævli vondt i kneet når æi går.

Kan det være betenelse i kneet?

Takk for at du prøve å hjelpe meg, men det litt vanskelig å beskrive, vet at det er rundt kneskåla, trur æi!

Hei, repvik!

Utfra din beskrivelse kan dette høres ut som en betennelse-tilstand i kneet. Siden du har merket deg at tilstanden i høy grad påvirkes av grad av fysisk aktivitet, er det meget sannsynlig at du vil kunne utbedre kneskaden ved å kontrollere forholdet mellom belastning/hvile riktig. Jeg har utarbeidet et hefte angående korrekt og effektiv framgangsmåte for å bli kvitt belastningsskader. Dette kan du hvis interesse, få mer info om hvis du sender meg en epost.

Vennlig hilsen

http://www.doktoronline.no/homepage/johngunnar/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny Repvik

Hei, repvik!

Utfra din beskrivelse kan dette høres ut som en betennelse-tilstand i kneet. Siden du har merket deg at tilstanden i høy grad påvirkes av grad av fysisk aktivitet, er det meget sannsynlig at du vil kunne utbedre kneskaden ved å kontrollere forholdet mellom belastning/hvile riktig. Jeg har utarbeidet et hefte angående korrekt og effektiv framgangsmåte for å bli kvitt belastningsskader. Dette kan du hvis interesse, få mer info om hvis du sender meg en epost.

Vennlig hilsen

http://www.doktoronline.no/homepage/johngunnar/

Ville bare takke for den hjelpa æi har fått. Av en eller annen grunn klarer æi ikke å sende mail, men håper du kan sende meg det hefte via mail, æi dypt takknemlig for den hjalpa æi har fått. mailen min er:

[email protected]

-John Gunnar Oppheim-

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Gunnar Oppheim

Ville bare takke for den hjelpa æi har fått. Av en eller annen grunn klarer æi ikke å sende mail, men håper du kan sende meg det hefte via mail, æi dypt takknemlig for den hjalpa æi har fått. mailen min er:

[email protected]

-John Gunnar Oppheim-

Takk!

Hei,

epostadressen din virker ikke, så jeg får ikke sendt deg noe.

Vennlig hilsen

John Gunnar Oppheim

http://www.doktoronline.no/homepage/johngunnar/

http://home.telia.no/trening/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...