Gå til innhold

...!


huufsa

Anbefalte innlegg

Jeg har så mye inni meg nå... -så masse blandede følelser... - det er en sterk, god følelse... -men samtidig så uendelig trist...

Jeg tilbragte mange timer sammen med en helt fantastisk person i går, -en person som har fått meg til å tenke... - på hva jeg i alle år har forventet meg av andre mennesker... -at det alltid ligger en 'falskhet' på lur hos alle, som gjør meg så utrygg... Denne personen viste så tydelig at det ikke var nødvendig å være 'på vakt'.... -Jeg var nervøs i toppen 5 min, og resten av kvelden 'fløy avgårde' uten anstrengelser, og jeg hadde det såå koselig, og følte meg trygg, og fri... -og sikker på at det ikke 'lå noe under'...

Det føltes så godt..! -Det gjør det enda... Men samtidig er jeg så utrolig trist.. Kanskje fordi jeg har kastet bort livet mitt på mennesker som har gjort meg utrygg... som jeg må 'spille et spill' med... på en måte, -for å bli likt, og akseptert... -jeg orker ikke 'spille' mer...

Men det er godt å ha opplevd at det finnes mennesker som ikke vil utnytte...-og at den man er uten å 'spille' faktisk er verd noe... Det er godt å føle seg respektert...

Jeg kjenner så godt at den kvelden har forandret noe inne i meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde noe av det samme for tre år siden... Det var rart å oppleve slik trygghet, og det hele stod sånn i kontrast til det jeg tidligere hadde opplevd med andre mennesker! Plutselig så jeg hvor mye som manglet i en del av de vennskapene jeg allerede hadde...

For meg har det betydd så mye å treffe et menneske som uten forbehold godtok meg som akkurat den jeg er. En person som aldri krever mer av meg enn jeg kan gi, men som likevel har høye forventninger til meg fordi vedkommende har tro på meg!

Og det er jeg så glad for...! :)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

girlunknown

jeg har også opplevd en slik person - kjæresten min er som du beskriver. det er godt å endelig kunne føle trygghet og kjenne at noen aksepterer uten forbehold!

jeg tenker på deg huufsa mi :-)

*styrkeklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...