Gå til innhold

.... du tonie


Zirine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går ikke an å si at det går bra..... Tenker vi sier at det går på et vis. Eh?

Du da? Fortsatt røyksugen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å si at det går bra..... Tenker vi sier at det går på et vis. Eh?

Du da? Fortsatt røyksugen?

Japp, men jeg har tatt noen røyk. Røyka en røyk sist jeg var ute sammen med pønk - og kommer sikkert til å røyke en røyk neste gang jeg går ut. Men jeg har ikke røyka i kveld selv om jeg har drukket - og gjør det normalt ikke. Det er jeg fornøyd med :)

Det jeg blir forbanna over er avhengigheten - jeg liker ikke å MÅ ha noe.

Forsøker du en "rein" slutt eller har du hjelpemidler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å si at det går bra..... Tenker vi sier at det går på et vis. Eh?

Du da? Fortsatt røyksugen?

Opnar ein kartong med luckies, tar ut ein heilt ny pakke, opnar den... - Puttar ein fersk sigarett i munnen og tenner på den.... Kjenner den svale røyken fylle munnhula og trekk roleg ned i lungane.... Kjenner godfølelsen bre seg i kroppen... Ahhh...

No er eg slem, ja? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, men jeg har tatt noen røyk. Røyka en røyk sist jeg var ute sammen med pønk - og kommer sikkert til å røyke en røyk neste gang jeg går ut. Men jeg har ikke røyka i kveld selv om jeg har drukket - og gjør det normalt ikke. Det er jeg fornøyd med :)

Det jeg blir forbanna over er avhengigheten - jeg liker ikke å MÅ ha noe.

Forsøker du en "rein" slutt eller har du hjelpemidler?

Jeg tar Zyban. Det bare_skal_ gå, samme hva. Men jeg må si at jeg mister motet når folk som ikke har røkt på måneder og år sier at de blir røyksugne hver eneste gang de tar en øl...Gud, er det sånn det skal bli for ever og alltid??? Hjelp! Jeg blir deprimert bare ved å tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opnar ein kartong med luckies, tar ut ein heilt ny pakke, opnar den... - Puttar ein fersk sigarett i munnen og tenner på den.... Kjenner den svale røyken fylle munnhula og trekk roleg ned i lungane.... Kjenner godfølelsen bre seg i kroppen... Ahhh...

No er eg slem, ja? :-)

Det er du. Altså tok jeg feil av deg. Trodde du bare var forståelsesfull, snill og nusselig. Glad jeg tok feil ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar Zyban. Det bare_skal_ gå, samme hva. Men jeg må si at jeg mister motet når folk som ikke har røkt på måneder og år sier at de blir røyksugne hver eneste gang de tar en øl...Gud, er det sånn det skal bli for ever og alltid??? Hjelp! Jeg blir deprimert bare ved å tenke på det.

Hmm....

Jeg er røyksugen i dag, men det er et helt annet sug enn når du har vært uten røyk i 2 dager - da er det liksom veldig intenst - du klarer ikke tenke på noe annet.

Jeg har fortsatt røyksug, men har ingen problemer med å drikke uten å røyke, selv om jeg ofte får lyst på røyk - og som du hører, av og til har tatt noen (men aldri mer enn en røyk) Men røyken er ikke sentrum. Jeg har gått fra å tenke hele tiden på røyk, til å tenke på røyk en gang i uka- og det er ganske fint :) Jeg vet ikke om jeg kan forvente noe bedre.

Virker ikke Zybanen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du. Altså tok jeg feil av deg. Trodde du bare var forståelsesfull, snill og nusselig. Glad jeg tok feil ;-)

nusselig?

NUSSELIG??

hrmf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...