Gå til innhold

Kalorier pr. dag???


Gjest Maren..

Anbefalte innlegg

Gjest Maren..

Jeg klarer ikke spise noenting for tiden, så og si. Max inntak er 200kcal. Hvor mye trenger jeg per dag? Lever ganske aktivt, har jobb hvor jeg går hele tiden, og trener hver dag. er 160 cm. høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest angelica

vanskelig å si...men du trenger MYE mer!!!!!! det lover jeg!

For de som skal slanke seg(som trenger det) skal ha et inntak på minst 1200 kcal. hver dag.

Så nå håper jeg du spiser litt mer!=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frezia

Jentert trenger gjennomsnittlig å få i seg 2000 kalorier om dagen.

Mener jeg har hørt at kun hjernen alene trenger ca 500 kalorier for å fungere normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lege Thor-Øistein Endsjø

Kjære Maren.

For å ha krefter til et aktivt liv, ute med venner, gjøre ting, føle at du har overskudd er ca. 2000 kcal passe

For en sikker vurdering av problemstillingen(e) du tar opp i innlegget, må du eventuelt rådføre deg med legen din.

Vennlig hilsen Thor-Øistein Endsjø. Barnelege med spes. interesse ungdom og idrettsmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...