Gå til innhold

redd for min kone


Gjest roy

Anbefalte innlegg

min kone fikk et anfall av sterk hodepine og svimmelhet på en utflukt med barna våre. Vel hjemme måtte hun bare hvile -med mange småbarn huset.

hodepinen/svimmelheten varte i flere dager, omsider fikk jeg henne til lege, men han fant ingen ting. Etter enda et legebesøk noen dager senere og etter tlf. til legen (fra meg) ble det til slutt bestilt CT.

Vi venter nå på beskjed fra sykehuset. Det har gått 4 uker fra anfallet (utflukten). Hun har mindre hodepine i perioder, men svimmelheten kommer og går, noen ganger sterkere enn ellers.

Hun vet ikke at jeg skriver dette - jeg vet ikke helt hvordan hun har det heller, jeg spør men er mer redd for svaret enn at jeg får med meg hva hun sier. Hun orker ikke være med på biltur engang- det liker hun ellers. Hun jobber i hjemmet nesten som vanlig, men er blitt veldig forsiktig og redd?

Hun er sykepleier (hjemmeværende m/småbarn) og vanligvis en sterk person (psykisk). Denne ventingen tærer på oss - hva kan dette være ? Vi tror det verste ......

er takknemlig for et snarlig svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære roy

Jeg kan nok ikke si annet enn at det må være mulig å purre på denne CT-undersøkelsen, de fleste steder i landet er nå CT-kapasiteten god.

Ellers ville jeg vel kanskje be om henvisning til neurolog dersom CT ikke avklarte situasjonen, egentlig ville jeg vel foreslå det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...