Gå til innhold

Våt


Gjest kamu

Anbefalte innlegg

Jeg har en lei tendens av å bli enormt våt under seksuell omgang(opphisselse), og det plager meg fordi jeg føler meg veldig "vid" og kjenner knapt at partneren min er inni meg. Er også redd for at han ikke kjenner noe særlig, selv om han sier han gjør det. Har ganske trang vagina når jeg ikke er så våt. Hva kan jeg gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Svar til kamu

Noen er før tørre og noen er for våte! Begge forhold er vanskelige å gjøre noe med, for det skyldes at blodkarrene utvider seg under opphisselse. Hos mannen fører det til ereksjon, hos kvinnen til at væske lekker ut i skjeden. Å hemme dette uten å dempe hormonproduksjonen er vanskelig, for ikke å si umulig. Du kan evt forsøke p-piller, hos noen få kan det redusere sekresjonen, ellers har jeg ikke annet enn å si at en del kvinner vil misunne deg.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...