Gå til innhold

går det an å få anal orgasme?


Gjest hullet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt til jeg kom til dol og fikk lest litt om hva andre mente, så har jeg trodd at det var klitoral-,vaginal-, anal- og g-punkts-orgasme. Her fikk jeg vite at det var samme greia alt sammen. Om DET stemmer, kan jeg ikke si, men siden jentene spruter ved g-punkts stimulering (kaller det ikke g-punkts orgasme , siden det sikker blir krangel om det), så kan vi gutter vel oxo sprute. Når jeg har vært utrolig kåt og kost med meg selv, så har det hendt at jeg har følt meg våt bak. G-punktet hos oss gutter er jo prostata kjertelen, og en kjertel skiller jo ut noe (????), så det kan være godt mulig at en spruter ved stimulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg vet ikke hva slags væske de ter du snakker om.Men sæd kan ikke komme ut fra analhullet,bare fra penis. Det kan komme andre ting den veien.Penis har egentlig,sett fra naturens side,en funksjon,nemlig å deponere sæd i skjeden,slik at befruktning kan finne sted.Det er primært et parringsorgan.Naturen har umidletid vært så viselig at den har koblet sammen sæduttømmingen med orgasmen.De tvirker motiverendepå hankjønnet til å ville gjenta samleiehandlingene tilstrekkeligofte tilat det kan bli befruktning av det.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Beste hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt til jeg kom til dol og fikk lest litt om hva andre mente, så har jeg trodd at det var klitoral-,vaginal-, anal- og g-punkts-orgasme. Her fikk jeg vite at det var samme greia alt sammen. Om DET stemmer, kan jeg ikke si, men siden jentene spruter ved g-punkts stimulering (kaller det ikke g-punkts orgasme , siden det sikker blir krangel om det), så kan vi gutter vel oxo sprute. Når jeg har vært utrolig kåt og kost med meg selv, så har det hendt at jeg har følt meg våt bak. G-punktet hos oss gutter er jo prostata kjertelen, og en kjertel skiller jo ut noe (????), så det kan være godt mulig at en spruter ved stimulering.

Ehh..

Men har du tittet i et anatomileksikon noen gang??

Prostatakjertelen skiller da ikke ut noen form for væske i analgangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh..

Men har du tittet i et anatomileksikon noen gang??

Prostatakjertelen skiller da ikke ut noen form for væske i analgangen!!

Vet vel ikke jeg hva som kommer ut hvor. Vet bare hva jeg føler. Det som kommer bak er ikke svette, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Romperytteren

Vet vel ikke jeg hva som kommer ut hvor. Vet bare hva jeg føler. Det som kommer bak er ikke svette, ihvertfall.

Endetarmen gir smøring. Men om det kommer mer væske/slim/whatever nå man får orgasme veit jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hullet

Helt til jeg kom til dol og fikk lest litt om hva andre mente, så har jeg trodd at det var klitoral-,vaginal-, anal- og g-punkts-orgasme. Her fikk jeg vite at det var samme greia alt sammen. Om DET stemmer, kan jeg ikke si, men siden jentene spruter ved g-punkts stimulering (kaller det ikke g-punkts orgasme , siden det sikker blir krangel om det), så kan vi gutter vel oxo sprute. Når jeg har vært utrolig kåt og kost med meg selv, så har det hendt at jeg har følt meg våt bak. G-punktet hos oss gutter er jo prostata kjertelen, og en kjertel skiller jo ut noe (????), så det kan være godt mulig at en spruter ved stimulering.

Jo jeg har funnet det ut etter å ha sjekket med noen!

prostatakjertelen kan skille ut en væske ved anal orgasme.

I flere homoseksuelle forhold så nyter partneren å bli tatt bak uten orgasme fra penis men isteden kommer det en væske fra analhullet som lukter søtt.

Men det er ikke alle som greier å få til det.

Krever kanskje trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jo jeg har funnet det ut etter å ha sjekket med noen!

prostatakjertelen kan skille ut en væske ved anal orgasme.

I flere homoseksuelle forhold så nyter partneren å bli tatt bak uten orgasme fra penis men isteden kommer det en væske fra analhullet som lukter søtt.

Men det er ikke alle som greier å få til det.

Krever kanskje trening?

Det kommer ikke noen væske fra prostata ut i endetarmen ved anale samleier. Dette hvite du snakker om og som lukter søtt kan meget vel være sæd fra partneren som har hatt et analt samleie med vedkommende. Det kommer fra penis, ikke fra prostata.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...