Gå til innhold

Webmaster


Flisgubben

Anbefalte innlegg

Jeg registrerer at du har funnet det for godt å sperre for nick'et Jacob. Jeg ville forstått det om du hadde sperret undertegnede og/eller enkelte med-debatanter for en heller utilbørlig oppførsel den senere tid. Og hvis det er på grunn av den famøse overskriften på Livssyn, hvorfor i all verden ble den ikke slettet øyeblikkelig?

Skulle det imidlertid forligge andre forhold som undertegnede ikke kjenner til, vennligst overse denne henvendelsen. Men det ville vært fint om vi, som anser oss som Jacob's venner, fikk en forklaring på dette slik at spekulasjoner unngås.

Det var dette med takhøyden da, vet De.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Utestengelsen ble primært gjort pga flere innlegg som var skrevet i natt. Jacob kan selv henvende seg på mail til [email protected] for å få en nærmere begrunnelse hvis han ønsker.

Det hadde forøvrig vært ønskelig om du og Shandy nå kunne gjøre jobben min litt enklere ved å ta hensyn til oppfordringen i regelverket om å vise alminnelig folkeskikk. Hadde blitt mere fritid på meg da...

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utestengelsen ble primært gjort pga flere innlegg som var skrevet i natt. Jacob kan selv henvende seg på mail til [email protected] for å få en nærmere begrunnelse hvis han ønsker.

Det hadde forøvrig vært ønskelig om du og Shandy nå kunne gjøre jobben min litt enklere ved å ta hensyn til oppfordringen i regelverket om å vise alminnelig folkeskikk. Hadde blitt mere fritid på meg da...

Vennlig hilsen

Det skjer nå!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utestengelsen ble primært gjort pga flere innlegg som var skrevet i natt. Jacob kan selv henvende seg på mail til [email protected] for å få en nærmere begrunnelse hvis han ønsker.

Det hadde forøvrig vært ønskelig om du og Shandy nå kunne gjøre jobben min litt enklere ved å ta hensyn til oppfordringen i regelverket om å vise alminnelig folkeskikk. Hadde blitt mere fritid på meg da...

Vennlig hilsen

Så er den saken mellom deg og Jacob nettopp det: mellom deg og Jacob. Han ryker altså ut uten varsel.

Pekefingeren du viser ang. shandy og undertegnedes lille meningsutveksling synes det for meg noe underlig at ikke den har kommet før, med henblikk på Jacob's forseelse og den spontane reaksjonen han fikk.

Dersom litt «dialekt» og en fargeklatt her og der skulle berøve deg fritiden din vil jeg seriøst anbefale deg å finne deg noe annet å gjøre. La meg bare si deg med en gang, jeg ville ikke miste et sekunds nattesøvn om jeg kom til stengt dør her inne, tvert imot vil jeg heller si.

Skal DOL drives etter prinsipper á la vestlandsk indremisjon med overkikadorer og stivbeite moderatorer kan jeg gjerne betakke meg. Det var ingen som fikk nervesammenbrudd da Nååå forsvant. Tror ikke Flisgubben ville avstedkomme noen landesorg heller.

Aller minst for Flisgubben selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...