Gå til innhold

Noen som liker telefonsex?


Gjest sensuel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Nei, er ikke den største fan av det nei..syns det blir litt flaut og dumt på en måte..er kanskje litt sjenert av meg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happy 4barnsfar

Ikke telesex kanske, men fruen og jeg sender kåte sms-er til

hinannen. Det er pirrene å vite at hun går på jobb, eller andre plasser å er kåt. En fin form for "forspill".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke den største fan av det nei..syns det blir litt flaut og dumt på en måte..er kanskje litt sjenert av meg?:)

Telefonsrx er vel å bra det, sammen med noen man tenner på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

Telefonsrx er vel å bra det, sammen med noen man tenner på!

Ja, der er klart det er bra for de som tenner på det-har ikke sagt noe imot det! Men_jeg_ er ikke såå glad i det, selv om jeg har gjort det noen ganger..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sensuel

Det var greit en stund, men turn off når jeg stakk røret inn og ikke lenger kunne høre hva han sa.

*flire*

Tålte telefonen å bli vasket etterpå da...?

... Eller.... - ( vasket du den )...???

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sensuel

Det er faktisk ganske morsomt, og spennende...

Har opplevd at partner har blitt overassket, skjønner dere... fordi jeg 'tør' :o)

Derfor lurte jeg litt på hvor vanlig det er...

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Jeg vil på mest bestemte advare mot å gjøre dette med en Nokia mobiltelefon, de tåler ikke engang at værmeldingen spår regn. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Ja, uten at det blir FOR grisete. En kjærest jeg hadde for et par år sidene var fenomenal! Men med andre føles det ikke normalt med. Det kommer an på situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...