Gå til innhold

slutte på seroxat


mAd

Anbefalte innlegg

fikk høre at jeg må kutt ned 25%, men over hvor lang tid. tar bare èn tablett om dagen, så må jeg da ta en halv + en halv-halv (altså file av en fjerdedel?).. eller kan jeg kutte rett ned til en halv? kommer meg ikke til legen min på en EVIGHET takket være denne "fiine" fastlegeordninga, så jeg tenkte jeg skulle spørre her, for nå er det jaggu meg NOK medisinbruk på meg. orker ikke gå rundt å føle meg i tåka lenger. og glemmer jeg dem en dag, er jeg zombie resten av dagen. dessuten er sexlysten borte vekk. orker ikke mer. føler meg frisk nok, og nå skal jeg slutte. trenger bare vite hvordan. og.. hvor lenge skal jeg kutte ned før jeg kan kutte UT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor stor dose har du brukt?

Hvor lenge har du brukt denne dosen?

èn tablett, altså.. 20mg (er det ikke? er ikke hjemme, så jeg får ikke sjekka akkurat nå). har tatt dem i litt under to år. (ser jo at jeg kanskje burde nevnt dette i det forrige innlegget ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Med utgangspunkt i 2o mg i to år, ville jeg foreslått en nedtrapping til 10mg i 4-6 uker. Deretter 10mg hver annen dag i 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med utgangspunkt i 2o mg i to år, ville jeg foreslått en nedtrapping til 10mg i 4-6 uker. Deretter 10mg hver annen dag i 4 uker.

takkar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...