Gå til innhold

til Fransiscka og andre seriøse folk her


heilo

Anbefalte innlegg

hva ville du syntes om en "sak" på 13 cm i både lengde og omkrets? er det noe jeg innbiller meg eller er den liten? hører stadig at 15-16 skal være det berømmelige gjennomsnitttet.. føler meg liten i forhold til det :( noen som vet om noe sånt er fort kort til doggy style og å ligge på siden? prøvde med dama men rakk ikke frem. får det bare til når hun sitter oppå eller vanlig misjonær.... noen andre med erfaringer på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste nettopp i et blad at omkretsen ligger på ca13 og det blir regnet som stort. Så du har ikke noe å være flau over! Gjennomsnittet er visst 11-12 cm. Det stod også at det var mere tykkelsen som teller. Og det at du ikke kommer frem kan ha noe med å gjøre med måten hun ligger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke noe særlig kort, og som Nice sier er det først og fremst tykkelsen som teller, det gjelder iallefall for meg.

Men den stillingen du beskriver krever en penis over gjennomsnittet, har selv vært sammen med gutter som ikke har klart det. Det kan også ha sammenheng med jentas rompe, selv er jeg ganske bred over baken, og tror nok at det da er vanskligere å komme inn mellom rompeballene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et forhold til en med omtrent samme størrelse som du har, og vi hadde ikke problemer med doggy eller fra siden. Det viktigste er å prøve seg fram og kommunisere underveis.

Når det gjelder størrelsen finnes det en del kvinner som foretrekker store pikker, dem om det. Da jeg var yngre foretrakk jeg også de store, men etter å ha opplevd menn med forholdsvis moderat utstyr som var fantastiske elskere har jeg kommet til at mannen bak er adskillig viktigere enn utystyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev litt feil i forrige innlegg, den er 13 cm lang og 14 cm tykk, sånn skulle det være... vet ikke om det har noe å si?..greit nok at man kanskje fyller opp men den ser jo så liten ut, og dessuten er det jo ganske kjedelig i lengden med bare to stillinger. Dama blir heller ikke tilfredstilt, hun vil ha den lenger opp, og da strekker jeg ikke til. nesten så jeg vurderer å kjøpe en dildo eller noe sånt til henne så hun får føle noe komme lenger inn i seg enn det jeg greier:( er det bare jeg som har en så kort en eller? begynner å lure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg kommer under kategorien seriøs, men kølla di er vel temmelig "midt-på-treet-kølle. Verken mer eller mindre.

Du behøver ikke å skamme deg over den i alle fall. Den tar jo igjen ... i bredden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste nettopp i et blad at omkretsen ligger på ca13 og det blir regnet som stort. Så du har ikke noe å være flau over! Gjennomsnittet er visst 11-12 cm. Det stod også at det var mere tykkelsen som teller. Og det at du ikke kommer frem kan ha noe med å gjøre med måten hun ligger på.

Det er en stor ære for meg, overskriften på innlegget ditt! DU skal få din plass i himmelen, skal jeg sørge for! :)

Vel, 13 cm er ikke noe spesielt lite, skal jeg si deg! etter min mening tror jeg at gjennomsnittet ligger rundt en 12-13 til en 14-15. De fleste jeg har truffet har vel hatt en lengde på en ca 13-14 cm. Du har ikke noe å bekrymre deg over, kjære deg! Har oppdaget at stort sett alle menn sukker og mener sin egen lille venn er for liten. Men sammen med en del forskjellige menn har jeg oppdaget at de aller fleste er på samme størrelse likevel.

Stå på! :)))

Og lykke til, gode venn!

PS, vikingen, hvor stor er din? (heheheheh, tøyser ... kanskje ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest større enn det

15-16 er nok gjennomsnittet, men som kjent er jo ikke alle gjennomsnittlig! Kos deg med den du har du, den duger helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 cm? Det var noe i minste laget ja.

Sånn helt ærlig har jeg hørt at tallet 14 er liksom det mest vanlige. Aner ikke jeg, men har alltid havnet sammen med slike middelveismenn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kålrabi

Kompis!

Etter det jeg har hørt, så har kvinnene mer følelse ytterst i kjeden. Du har en feit en. Hehe. Det er nesten bedre det trur jeg. Kjæresten min klager på at det gjør vondt når jeg bunner henne, så jeg kunne sikkert lagt mer i bredden i stedet. Men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med selv, og heller ikke du. Vær fornøyd med deg selv! Det er jeg. Det at kjæresten din vil ha den lenger opp i seg, ligger nok mer i hva som tenner henne psykisk, og ikke hva henne føler. Har du prøvd å stimulere klitoris samtidig? Det var det som måtte til for at jeg kunne gi kjæresten min orgasme. Men fortvil ikke hvis ikke det går heller. Har hørt at mange kvinner ikke klarer å få orgasme i det hele tatt nesten.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stor ære for meg, overskriften på innlegget ditt! DU skal få din plass i himmelen, skal jeg sørge for! :)

Vel, 13 cm er ikke noe spesielt lite, skal jeg si deg! etter min mening tror jeg at gjennomsnittet ligger rundt en 12-13 til en 14-15. De fleste jeg har truffet har vel hatt en lengde på en ca 13-14 cm. Du har ikke noe å bekrymre deg over, kjære deg! Har oppdaget at stort sett alle menn sukker og mener sin egen lille venn er for liten. Men sammen med en del forskjellige menn har jeg oppdaget at de aller fleste er på samme størrelse likevel.

Stå på! :)))

Og lykke til, gode venn!

PS, vikingen, hvor stor er din? (heheheheh, tøyser ... kanskje ...)

.....så vet jeg ikke, men jeg tror jeg ligger på rundtom 15 på lengde og ca 2 cm i diameter eller noe sånn. Har ikke målt siden jeg gikk på ungdomsskolen, tror jeg. Det er fingrer og munn jeg ER god til. Får ikke til så mye med pikken, og kommer med en gang dama blir skikkelig i gassen. DERFOR gjør jeg en extra innsats med munn og hand. Jentene jeg har vært med har somregel vært utslitt FØR jeg er ferdig med oppvarminga, så jeg tror ikke det gjør noe at jeg ikke er så god med pikken. Det kommer nok med tiden, rekner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spinkelt

.....så vet jeg ikke, men jeg tror jeg ligger på rundtom 15 på lengde og ca 2 cm i diameter eller noe sånn. Har ikke målt siden jeg gikk på ungdomsskolen, tror jeg. Det er fingrer og munn jeg ER god til. Får ikke til så mye med pikken, og kommer med en gang dama blir skikkelig i gassen. DERFOR gjør jeg en extra innsats med munn og hand. Jentene jeg har vært med har somregel vært utslitt FØR jeg er ferdig med oppvarminga, så jeg tror ikke det gjør noe at jeg ikke er så god med pikken. Det kommer nok med tiden, rekner jeg med.

2 cm i diameter? Det var bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

2 cm i diameter? Det var bra

En wienerpølses nøyaktige mål? :)

Ærlig talt har jeg aldri forstått dette maset om størrelse - selv har jeg aldri visst (eller ønsket å vite) de vitale mål til mine kjærester, og tror dette er et pubertetsfenomen (generell redsel for å være utilstrekkelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Jeg synes det der høres ganske normalt ut jeg!

Det at damene vil "ha den lengre inn" tror jeg også er psykisk.

Jeg har også det inntrykket at de er mest følsomme rundt skjedeåpningen og litt innover.....

og til slutt et lite triks som jeg har funnt ut funker noe jævlig: Når jenta er skikkelig kåt, ta langfingeren din å gni den fremre skjedeveggen(altså den veggen mot magen) med fingertuppen, sånn ca en fingerlengde inn.....hold på en stund. Du merker fort på henne hvordan hun liker det best!! G-punkt stimulangse kalles det, og jeg bruker det ofte.

For ekstra nytelse kan du presse litt på utsiden også, i ca samme høyde som fingeren på innsiden er i henne.

Prøv det du også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En wienerpølses nøyaktige mål? :)

Ærlig talt har jeg aldri forstått dette maset om størrelse - selv har jeg aldri visst (eller ønsket å vite) de vitale mål til mine kjærester, og tror dette er et pubertetsfenomen (generell redsel for å være utilstrekkelig).

Jeg er enig i at dette kanskje er redsel for å være utilstrekkelig. Jeg kompenserer med munn og fingrer, så dette tenker jeg sjelden på, og når jeg gjør så begynner jeg bare å smile over min egen dumhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En wienerpølses nøyaktige mål? :)

Ærlig talt har jeg aldri forstått dette maset om størrelse - selv har jeg aldri visst (eller ønsket å vite) de vitale mål til mine kjærester, og tror dette er et pubertetsfenomen (generell redsel for å være utilstrekkelig).

WOW, meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En wienerpølses nøyaktige mål? :)

Ærlig talt har jeg aldri forstått dette maset om størrelse - selv har jeg aldri visst (eller ønsket å vite) de vitale mål til mine kjærester, og tror dette er et pubertetsfenomen (generell redsel for å være utilstrekkelig).

De fleste gutta har sikkert målt den en eller annen gang og det er artig å vite hvordan man 'ligger an'.

Man trenger ikke ta det så høytidlig for det. Ha litt humor folkens!

Generelt kan man si at den er for liten om man selv synes det, på samme måte som at det går for fort om man selv synes det. Det er hverken klokka eller målebåndet som bestemmer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn eller Nick

De fleste gutta har sikkert målt den en eller annen gang og det er artig å vite hvordan man 'ligger an'.

Man trenger ikke ta det så høytidlig for det. Ha litt humor folkens!

Generelt kan man si at den er for liten om man selv synes det, på samme måte som at det går for fort om man selv synes det. Det er hverken klokka eller målebåndet som bestemmer dette.

"Generelt kan man si at den er for liten om man selv synes det"

Jeg tror de fleste menn ville ha gått rundt med noe som måtte veies på vekta til biltilsynet hvis de fikk velge selv :)

Og selv det ville ha blitt for lite så fort noen fant opp en ny målemetode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold  Grünfeld

Du? Jeg synes det der høres ganske normalt ut jeg!

Det at damene vil "ha den lengre inn" tror jeg også er psykisk.

Jeg har også det inntrykket at de er mest følsomme rundt skjedeåpningen og litt innover.....

og til slutt et lite triks som jeg har funnt ut funker noe jævlig: Når jenta er skikkelig kåt, ta langfingeren din å gni den fremre skjedeveggen(altså den veggen mot magen) med fingertuppen, sånn ca en fingerlengde inn.....hold på en stund. Du merker fort på henne hvordan hun liker det best!! G-punkt stimulangse kalles det, og jeg bruker det ofte.

For ekstra nytelse kan du presse litt på utsiden også, i ca samme høyde som fingeren på innsiden er i henne.

Prøv det du også:-)

Det er nok ikke helt riktig. Mange kvinner føler en særlig intens behagsfornemmelse når penis støter mot skjedebunnen. Det gir en spesiell dyp følkelse av behag når livmor og skjede skyves opp over mot tarmene. Men den psykologiske siden spiuller nok en særlig stor rolle her, opplevelsen av å bli skikkelig penetrert. Så det er her, som så ofte ellers, en kombinasjon av fysiske/biologiske og psykiske faktorer i bildet.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...