Gå til innhold

utlevelse av fantasi


Gjest Ilva

Anbefalte innlegg

Hei.

Min samboer og jeg har fått et seriøst "tilbud" om å

utøve en felles fantasi med et vennepar av oss. Begge forholdene har vært langvarige.

Er det noen med erfaringer med firkanter her?

Tenker litt på sjalusi, se min mann sammen med ei annen…

Samtidig som samme tanken også er pirrende…

Hva kan en utlevelse av en slik fantasi gjøre med

vennskapet vårt?

Bør dette fortsatt være en fantasi? Noen som har prøvd?

Er jo klar over at dette er en sak kun vi selv kan

avgjøre, men hadde vært nyttig å høre om andres

erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg:-))

Jeg har ingen slik erfaring, men jeg ville ha betenkt meg med å dele sånne fantasier med nære venner.

Da ville jeg heller ha gjort det med noen "fremmede", som bor ett godt stykke unna, som jeg ikke treffer til stadighet.

Venner hadde rett og slett blitt for nært for meg.

Lykke til:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke gjør det

Det vil HELT sikkert bli sjalusi og tanker som ikke dabber vekk med tiden. Lure på om partneren syntes HAN var bedre enn deg osv... Nei UFF!

Tenk bare nøye etter nå, OM dere liksom hadde gjort det. Vill du lurt på om den andre er bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg har et vennepar som har gjort det. De gjorde det med noen venner av seg. Slik jeg har forstått det, var det vanskelig å treffe disse vennene igjen.

Du skal være ganske sikker på deg selv og partneren din før du gjør noe slikt, med tanke på sjalusi som ikke forsvinner så fort.

Jeg skjønner at du synes tanken er pirrende. Jeg synes også det, men akkurat nå føler jeg meg ikke klar til å ta skrittet helt ut. Samboeren og jeg drømmer heller litt om det inntil vidre:)

Lykke til med hva du enn gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg har et vennepar som har gjort det. De gjorde det med noen venner av seg. Slik jeg har forstått det, var det vanskelig å treffe disse vennene igjen.

Du skal være ganske sikker på deg selv og partneren din før du gjør noe slikt, med tanke på sjalusi som ikke forsvinner så fort.

Jeg skjønner at du synes tanken er pirrende. Jeg synes også det, men akkurat nå føler jeg meg ikke klar til å ta skrittet helt ut. Samboeren og jeg drømmer heller litt om det inntil vidre:)

Lykke til med hva du enn gjør!

Det jeg er redd for hvis vi lar sjansen gå i fra oss er at jeg skal angre.

Kommer vel ikke så mange av disse sjansene igjen, særlig ikke med et attraktivt par som faller oss begge i smak.

En annen ting jeg tenker på er at dette kanskje er siste gang jeg kan "prøve" noen andre enn samboeren min, uten å være utro, da. Vi har vært sammen i 7 år, og jeg hadde ikke ligget med noen inntil da. Har vært med på litt av hvert utenom, men ikke kjørt løpet fullt ut med noen.

Det store Men-et er jo hvis det blir sjalusi. Dette paret er noen vi kommer til å se mye av, selv om ikke hun er min nærmeste venninne. Vi har gutter som er kompiser og kommer til å bli naboer med tiden...

Men gud! for en spennende tanke! Vi kan jo eventuelt starte forsiktig med jentesex og mannfolka som tilskuere...?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er redd for hvis vi lar sjansen gå i fra oss er at jeg skal angre.

Kommer vel ikke så mange av disse sjansene igjen, særlig ikke med et attraktivt par som faller oss begge i smak.

En annen ting jeg tenker på er at dette kanskje er siste gang jeg kan "prøve" noen andre enn samboeren min, uten å være utro, da. Vi har vært sammen i 7 år, og jeg hadde ikke ligget med noen inntil da. Har vært med på litt av hvert utenom, men ikke kjørt løpet fullt ut med noen.

Det store Men-et er jo hvis det blir sjalusi. Dette paret er noen vi kommer til å se mye av, selv om ikke hun er min nærmeste venninne. Vi har gutter som er kompiser og kommer til å bli naboer med tiden...

Men gud! for en spennende tanke! Vi kan jo eventuelt starte forsiktig med jentesex og mannfolka som tilskuere...?

Hilsen

Ja, ta gjerne tingene skritt for skritt, og la heller damene starte, og etter en eller to treff slik, kan man kanskje bygge på med mennene. Det er vel ikke så mye sjalusi om det er bare jentene som driver på. Slipper å sammeligne mennene imellom osv.

Prøv med litt jente-klining og føling på bryster og mus, for å se om dere begge blir tent og vill videre. Gutta kan jo bare stå der med lemmet i handa og kose seg med synet. Kan hende det ender med at alle er happy med en slik situasjon; å bare se på jentene kose seg.

Have a go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg:-))

Jeg har ingen slik erfaring, men jeg ville ha betenkt meg med å dele sånne fantasier med nære venner.

Da ville jeg heller ha gjort det med noen "fremmede", som bor ett godt stykke unna, som jeg ikke treffer til stadighet.

Venner hadde rett og slett blitt for nært for meg.

Lykke til:-)))

Jeg er litt enig med mrxx.Men tenk nøye over det. og aller helst ville jeg råde dere til å holde dere til fantasien.....hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har prøvd dette flere ganger, både med min eks-kjæreste og min nåværende kone.

Med min eks, gjorde vi det med to venner (som var single hver for seg), og dette gikk ikke helt etter planen. Den andre gutten ble forelsket i eksen min, så vi fant ut det var best å slutte. Vi er fortsatt veldig nære venner, så det ble ikke langvarige problemer ut av det. Men problemer med sjalusi og sånt ble det.

Med min nåværende kone forsøkte vi med et par vi møtte over internett (etter å ha utvekslet en del mail, så bilder, så "uforpliktende treff" på kafe, så på hyttetur). Dette gikk bedre, men vi fant ut at vi 4 ikke passet helt sammen. Etter dette møtet (som ellers var 100% toppers!) var det liksom ikke så viktig å gjøre det igjen, så ble vi gravide...

Men var jeg deg, ville jeg ikke gjort dette med folk som jeg var venner med fra før. Det har så lett for å bli komplisert, og vennskapet er vel mer verdt enn en omgang i sengen? Forsøk heller og finne noen dere kan bli venner med "etterpå", om du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Hei!

Jeg har prøvd dette flere ganger, både med min eks-kjæreste og min nåværende kone.

Med min eks, gjorde vi det med to venner (som var single hver for seg), og dette gikk ikke helt etter planen. Den andre gutten ble forelsket i eksen min, så vi fant ut det var best å slutte. Vi er fortsatt veldig nære venner, så det ble ikke langvarige problemer ut av det. Men problemer med sjalusi og sånt ble det.

Med min nåværende kone forsøkte vi med et par vi møtte over internett (etter å ha utvekslet en del mail, så bilder, så "uforpliktende treff" på kafe, så på hyttetur). Dette gikk bedre, men vi fant ut at vi 4 ikke passet helt sammen. Etter dette møtet (som ellers var 100% toppers!) var det liksom ikke så viktig å gjøre det igjen, så ble vi gravide...

Men var jeg deg, ville jeg ikke gjort dette med folk som jeg var venner med fra før. Det har så lett for å bli komplisert, og vennskapet er vel mer verdt enn en omgang i sengen? Forsøk heller og finne noen dere kan bli venner med "etterpå", om du forstår hva jeg mener.

Vær forsiktig med tre- eller firkantsex. Det kan lett skape trøbbel og konflikter av både det ene og andre slag, sjalusier, sinne fordi en av partene føler seg presset og dypest sett ikke liker situasjonen, men har bøyd av for å slippe å høre mer mas.

Man skal være godt voksen og kjenne seg selv og partner før man begir seg inn på slik praksis.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...