Gå til innhold

--------


Gjest motisaz

Anbefalte innlegg

Gjest motisaz

vet ikke om jeg klarer dette lenger. Prøver og prøver.Leter etter livet mitt. Men det går ikke . Aldri. Vil ikke leve mer, men er for feig til å prøve å gjøre noe med det. Redd for å mislykkes en gang til. Ønsker noen bare kunne være her hos meg, og at jeg kunne gråte. Men jeg kan ikke vise noen hvordan jeg har det. Må bare holde maska og si at joda alt går mye bedre med meg. Men det er ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masker kan være trygt å ha.. Trygt fordi det skaper en sperre mellom det innerste i deg i deg.. og "de andre".

Masker kan faktisk være en hjelp til å beholde fatningen.

Når man har det vondt inni seg blir maskene ofte svært tunge å bære, og da kan det være lurt å løsne litt på dem... ta dem av.. og vise sitt sanne jeg. Ikke til alle og enhver, det vil jeg tro vil være svært vanskelig, men til noen du føler trygghet til. Noen du vet vil være der.. sitte sammen med deg og lytte til ordene dine. Kanskje det kan hjelpe deg å skrive ned tankene dine.. Enten her på DOL, eller til noen venner du føler kjenner deg godt.

varm klem og gode ønsker til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

Masker kan være trygt å ha.. Trygt fordi det skaper en sperre mellom det innerste i deg i deg.. og "de andre".

Masker kan faktisk være en hjelp til å beholde fatningen.

Når man har det vondt inni seg blir maskene ofte svært tunge å bære, og da kan det være lurt å løsne litt på dem... ta dem av.. og vise sitt sanne jeg. Ikke til alle og enhver, det vil jeg tro vil være svært vanskelig, men til noen du føler trygghet til. Noen du vet vil være der.. sitte sammen med deg og lytte til ordene dine. Kanskje det kan hjelpe deg å skrive ned tankene dine.. Enten her på DOL, eller til noen venner du føler kjenner deg godt.

varm klem og gode ønsker til deg..

takk for svar. Masker ja..jeg går vel konstant rundt med en maske. Men tør ikke slippe den helt, ikke til de nærmeste heller. Vil ikke at de skal bli redde tro jeg er gal, vel kanskje jeg er det, mende vil ha det bedre om de tror at jeg er bra. Det er mye enklere å skrive her inne. Her er det ingen som kjenner meg i rl og mange som har det likedan.

klemmer tlbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. Masker ja..jeg går vel konstant rundt med en maske. Men tør ikke slippe den helt, ikke til de nærmeste heller. Vil ikke at de skal bli redde tro jeg er gal, vel kanskje jeg er det, mende vil ha det bedre om de tror at jeg er bra. Det er mye enklere å skrive her inne. Her er det ingen som kjenner meg i rl og mange som har det likedan.

klemmer tlbake

Du er ikke gal... jeg tror ikke det er mange (om noen)som vil se på deg som gal dersom du letter litt på maskene dine. Faktisk er det et innmari sterkt sunnhetstegn... Har du noensinne møtt noen som _alltid_ ..til enhver tid har det bra? Alle sliter innimellom...

Fortsett å skriv ned tankene dine motisaz

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

Du er ikke gal... jeg tror ikke det er mange (om noen)som vil se på deg som gal dersom du letter litt på maskene dine. Faktisk er det et innmari sterkt sunnhetstegn... Har du noensinne møtt noen som _alltid_ ..til enhver tid har det bra? Alle sliter innimellom...

Fortsett å skriv ned tankene dine motisaz

klemmer

du kommer alltid med så fine ord til alle her inne du :)

Husker du gjorde det den gangen jeg var mere aktiv bruker her inne også.

Men hvordan har du det selv?

varme klemmer fra Motisaz som ikke har det så aller verst i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kommer alltid med så fine ord til alle her inne du :)

Husker du gjorde det den gangen jeg var mere aktiv bruker her inne også.

Men hvordan har du det selv?

varme klemmer fra Motisaz som ikke har det så aller verst i dag

takk lille venn.

håper den fine dagen blir til en fin kveld også :)

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...