Gå til innhold

Bruk av "sjømannsbrud"?


Gjest mislykket

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket

Det virker som om bruk av dildo er blitt svært vanlig og at mange menn ikke har noe imot at sin kvinnelige (evt. mannlige) partner anvender dildo - enten som direkte supplement eller som variasjon til mer tradisjonell penitrering.

Er det i samfunnet like stor aksept for bruk av kunstig vagina? Jeg mener - hvordan ville en kvinne reagere på at mannen hadde en kunstig vagina i skuffen... på samme måte som hun forventer at han skal reagere når han finner dildoen hennes?

Har ikke funnet noe faglitteratur om dette - og er kun interessert i hva folk her mener.

La oss kalle det en normativ undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    43

  • Taj Mahal

    26

  • Prozak

    19

  • naiv

    17

Mest aktive i denne tråden

...latter er jo ofte et middel man tyr til når man føler seg "truet", "usikker" eller "redd".

Ja, det har du rett i, men humring tyder på velvære og trygghet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...latter er jo ofte et middel man tyr til når man føler seg "truet", "usikker" eller "redd".

Latter kan også være et uttrykk på at at man synes noe er morsomt, at man morer seg.

Hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...latter er jo ofte et middel man tyr til når man føler seg "truet", "usikker" eller "redd".

Jeg tror mange menn bruker en form for "sjømannsbrud". Jeg har ingen kone/kjæreste, så jeg vet ikke hvordan kvinner ser på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britney

Jeg synes det må gå ann å vise hensyn til hverandre. Viss damen synes det er ok med sjømansbrud spå gjerne for meg. Jeg hadde ikke brukt dildo hvis ikke mannen ville det. Personlig ville jeg blitt forbanna hvis mannen hadde en sjømannsbrud i skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Ja, det har du rett i, men humring tyder på velvære og trygghet.

Absolutt - og ofte som kompensasjon for nettopp "usikkerhet" og "frykt" etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Latter kan også være et uttrykk på at at man synes noe er morsomt, at man morer seg.

Hilsen,

Det er jeg enig i. Og ofte når man imøtegår et innlegg med latter, skyldes det dessuten forrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg tror mange menn bruker en form for "sjømannsbrud". Jeg har ingen kone/kjæreste, så jeg vet ikke hvordan kvinner ser på dette.

Det er mulig. Selv er jeg så "gammeldags" at jeg syns sexleketøy virker litt unaturlig. Men det jeg virkelig lurer på, er om det er like stor aksept blant kvinner, som selv er i parforhold, og som mener det er ok å bruke dildo... mener de samme kvinnene at det er ok at mannen bruker "kunstig vagina" eller - for å være litt mer moderne "kunstig anus"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Jeg synes det må gå ann å vise hensyn til hverandre. Viss damen synes det er ok med sjømansbrud spå gjerne for meg. Jeg hadde ikke brukt dildo hvis ikke mannen ville det. Personlig ville jeg blitt forbanna hvis mannen hadde en sjømannsbrud i skuffen.

Men synes du ikke det er rart at din mann aksepterer din bruk av "kunstig penis", mens du ikke kan akseptere hans bruk av "kunstig vagina"?

Eller kanskje din mann er mer tollerant / generøs mht. akkurat dette.

En annen mulighet er jo at han selv liker dildoen godt.

Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Ville han ha hatt en sjømannsbrud....velbekomme..;)

helt i orden det....

Vel, når noen vil ha "kunstig penis" til forlystelse, hvorfor skulle ikke noen ville ha "kunstig vagina" til relativt sett samme formål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg for min del synes begge deler er like sykt.

...der er v i enige. Men det er absolutt mennesker som bruker begge deler, eller en av dem.

Formålet mitt med denne "tråden" var:

Mange stempler dem som synes bruk av dildo er "syk" for "gammeldags" e.l.

Men kanskje analogien med "sjømannsbrud" kan anskuelige v å r t poeng også. Uten derved å si at vi nødvendigvis har mer rett enn andre.

Her handler det som personlige preferanser... ikke vutenskapelige fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt - og ofte som kompensasjon for nettopp "usikkerhet" og "frykt" etc.

Ok, jeg må ha det inn med teskjeer. Mener du at når man humrer kompenserer en for sin egen usikkerhet og frykt etc.? Den erfaring har ikke jeg. Jeg forholder meg selvsagt til min egen erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Ok, jeg må ha det inn med teskjeer. Mener du at når man humrer kompenserer en for sin egen usikkerhet og frykt etc.? Den erfaring har ikke jeg. Jeg forholder meg selvsagt til min egen erfaring.

Nei, det jeg sier er at det er en av mange mulige forklaringer på hvorfor man humrer.

Jeg håper ikke jeg med mine innlegg traff noe ømt punkt hos deg. Det var ikke meningen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...