Gå til innhold

Bruk av "sjømannsbrud"?


Gjest mislykket

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket

Det kunne jeg gjerne tenke meg å få se på.

...i innlegget mitt kommer jeg inn på en hel del, slik at det er vanskelig å vite hva "det" (i innlegget ditt) er korrelat til. Kan du presisere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    43

  • Taj Mahal

    26

  • Prozak

    19

  • naiv

    17

Mest aktive i denne tråden

Jeg for min del synes begge deler er like sykt.

Sykt? Hva er det som gjør det sykere enn å bruke fingrene/hendene? Eller er det onani i seg selv som er sykt?

I så fall kommer neppe verden noengang til å bli "frisk".

"..........."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det jeg sier er at det er en av mange mulige forklaringer på hvorfor man humrer.

Jeg håper ikke jeg med mine innlegg traff noe ømt punkt hos deg. Det var ikke meningen.

Lykke til!

Neida, jeg føler meg ikke truffet eller får ikke dårlig selvtillit av skriveriene dine. Du prøver kanskje på akkurat det? Jeg synes faktisk du kan være morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...i innlegget mitt kommer jeg inn på en hel del, slik at det er vanskelig å vite hva "det" (i innlegget ditt) er korrelat til. Kan du presisere?

Om partneren hadde hatt en kunstig vagina i nattbordskuffen så ville gjerne ha sett på mens han brukte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Neida, jeg føler meg ikke truffet eller får ikke dårlig selvtillit av skriveriene dine. Du prøver kanskje på akkurat det? Jeg synes faktisk du kan være morsom.

...tar til efterretning at du synes jeg kan være morsom.

Grunnen til at jeg ble redd jeg kanskje hadde berørt et for deg ømtålelig tema, var den måten du reagerte på. Men kanskje det er vanlig for deg å reagere med et slikt engagement?

Jeg håper du har det bra, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Om partneren hadde hatt en kunstig vagina i nattbordskuffen så ville gjerne ha sett på mens han brukte den.

Interessant. Jeg vet ikke om det er vanlig partnere liker å se "den andre" bruke hjelpemidler - vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, når noen vil ha "kunstig penis" til forlystelse, hvorfor skulle ikke noen ville ha "kunstig vagina" til relativt sett samme formål?

Jeg tror ikke det er en kunstig penis som er det store,men vibratorene(De kommer ofte som peniser)Ingen manns tunge kan vibrere i den hastigheten...;)

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er en kunstig penis som er det store,men vibratorene(De kommer ofte som peniser)Ingen manns tunge kan vibrere i den hastigheten...;)

=o)

Og ingen penis kan rotere sånn som enkelte vibratorer. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tar til efterretning at du synes jeg kan være morsom.

Grunnen til at jeg ble redd jeg kanskje hadde berørt et for deg ømtålelig tema, var den måten du reagerte på. Men kanskje det er vanlig for deg å reagere med et slikt engagement?

Jeg håper du har det bra, uansett!

Det bor en liten kverulant i meg også, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg tror ikke det er en kunstig penis som er det store,men vibratorene(De kommer ofte som peniser)Ingen manns tunge kan vibrere i den hastigheten...;)

=o)

...kanskje det fins et vibrerende device på den kunstige vaginaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg vet om menn som liker å se på.

Jeg tviler ikke på at du kjenner til menn som liker å se på.

Men vet du om kvinner som liker å se menn gjøre det samme, men med en "kunstig vagina"?

Kjenner du menn som ikke liker å se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Det bor en liten kverulant i meg også, skjønner du.

...i deg også? Hmmm tror vel helst du er alene om det. Skjønt, noen andre kverulanter er det vel her.

Ingen nevnt, ingen glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Og ingen penis kan rotere sånn som enkelte vibratorer. ;-)

...alt dette høres jo rimelig ut. Men kanskje det fins en "kunstig vagina" som kan "klemme" og "vibrere" på en måte som stimulerer annerledes enn kvinner flest?

Og spørsmålet gjenstår: tror dere at det er like stor aksept blant kvinne/menn for bruk av "kunstig vagina" som "kunstig penis" i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Sykt? Hva er det som gjør det sykere enn å bruke fingrene/hendene? Eller er det onani i seg selv som er sykt?

I så fall kommer neppe verden noengang til å bli "frisk".

"..........."

Onani var djevelens verk i den mørke middelalder, noen kulturer er ikke kommet lenger.

Når vi i dag hører en person si at de ikke onananerer og aldri har gjort det, aldri kommer til å gjøre det, da vil vi nok trekke vedkommendes uttalelser i tvil. Hvis ikke vil vi lure på om det var noe å skryte av, og dernest om vedkommende var helt normal. Hvis vedkommende viser avsky for slikt, da vitner det om en litt innsnevret, litt primitiv og litt uvitende sjel.

Jeg personlig syns det er rarere om en ikke gjør det, eller dum om man ikke gjør det, man går jo da glipp av noe. Man lar være å bruke en mekanisme som SKAL brukes for å holdes i trim.

Man skader jo ingen ? Unntatt at det begynner å vokse hår inni henda, du mister synet og øra detter av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Ja du får vagina med vibrator...vurderer du å kjøpe?

;)

Nei. Som tidligere sagt er jeg så gammeldags at jeg ikke synes noe særlig om sexleketøy og/eller sexhjelpemidler.

Har rett og slett ikke noe behov for det. Og så har jeg jo ingen vagina heller... så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Sykt?

Er onanering sykt, også?

Hva som er sykt, defineres ulikt fra kultur til kultur og helt forskjellig fra tid til tid.

Eksempelvis vet vi at mye av det vi idag synes er ok, var "sykt" for la oss si 400 år siden. Hvordan man tenker om ting vi anser som sykt i våre dager (pedofili etc.) om ytterligere 400 år... det vil jeg helst ikke vite. For å si det slikt.

Det må være helt legitimt å si at masturbasjon er sykt eller helt ok. Her snakker vi om personlige preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...