Gå til innhold

Bruk av "sjømannsbrud"?


Gjest mislykket

Anbefalte innlegg

Jeg tviler ikke på at du kjenner til menn som liker å se på.

Men vet du om kvinner som liker å se menn gjøre det samme, men med en "kunstig vagina"?

Kjenner du menn som ikke liker å se på?

Jeg kan ikke svare for andre kvinner da jeg ikke har diskutert det før. Og av de menn som jeg har diskutert vibrator med har alle hatt et ønske om å få se partneren sin bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    43

  • Taj Mahal

    26

  • Prozak

    19

  • naiv

    17

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

Sykt? Hva er det som gjør det sykere enn å bruke fingrene/hendene? Eller er det onani i seg selv som er sykt?

I så fall kommer neppe verden noengang til å bli "frisk".

"..........."

Tja... noen vil si at det er litt sykt å ligge med en dukke - men for sndre er dette helt ok.

For noen er det en forskjell på bruk av fingre og bruk av ikke-organisk material - for noen er dette ikke særlig viktig.

Kanskje det ikke er særlig sykt å drive på med en dukke? ...med en dildo... med en "kunstig vagina"?

Hvem kan si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er sykt, defineres ulikt fra kultur til kultur og helt forskjellig fra tid til tid.

Eksempelvis vet vi at mye av det vi idag synes er ok, var "sykt" for la oss si 400 år siden. Hvordan man tenker om ting vi anser som sykt i våre dager (pedofili etc.) om ytterligere 400 år... det vil jeg helst ikke vite. For å si det slikt.

Det må være helt legitimt å si at masturbasjon er sykt eller helt ok. Her snakker vi om personlige preferanser.

Jeg spurte hvorfor enkelte ser på onani som sykt.

Du svarte meg ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg kan ikke svare for andre kvinner da jeg ikke har diskutert det før. Og av de menn som jeg har diskutert vibrator med har alle hatt et ønske om å få se partneren sin bruke den.

Det sier iallfall en del om hvilke menn du har diskutert med.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg spurte hvorfor enkelte ser på onani som sykt.

Du svarte meg ikke på det.

Av samme grunn som du anser noe for å være sykt - det er snakk om en irrasjonell beveggrunn.

Og bare slik at det er klart: dette følger av at begrepet "sykt" opplagt er relativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...alt dette høres jo rimelig ut. Men kanskje det fins en "kunstig vagina" som kan "klemme" og "vibrere" på en måte som stimulerer annerledes enn kvinner flest?

Og spørsmålet gjenstår: tror dere at det er like stor aksept blant kvinne/menn for bruk av "kunstig vagina" som "kunstig penis" i et forhold?

Som sagt, jeg kan ikke svare for andre kvinner. Jeg hadde akseptert det bare jeg fikk dekket mitt behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

*host* du sier noe der..;)

Men det må jo være trist å være konstruert slik fra naturens side at man er avhengig av dildo for full nytelse...

Godt det er dildoer til dere her i den vestlige verden.

Kanskje neste TV-aksjon bør være: dildo til alle i 3. verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Som sagt, jeg kan ikke svare for andre kvinner. Jeg hadde akseptert det bare jeg fikk dekket mitt behov.

Da opererer du iallfall ikke med "dubble standard". Og det anser jeg som et svært fint trekk ved deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av samme grunn som du anser noe for å være sykt - det er snakk om en irrasjonell beveggrunn.

Og bare slik at det er klart: dette følger av at begrepet "sykt" opplagt er relativt.

Jeg begrunner i det minste hva jeg synes er sykt. Det er mer enn jeg ser du gjør nå.

Det er et ganske enkelt spørsmål: Hvorfor synes du det er sykt å onanere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottemor1365380387

Det sier iallfall en del om hvilke menn du har diskutert med.

:)

Hei Misslykket.

Hva mener du med;

Det sier iallfall en del om hvilke menn du har diskutert med.

M.V.H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottemor1365380387

Tja... noen vil si at det er litt sykt å ligge med en dukke - men for sndre er dette helt ok.

For noen er det en forskjell på bruk av fingre og bruk av ikke-organisk material - for noen er dette ikke særlig viktig.

Kanskje det ikke er særlig sykt å drive på med en dukke? ...med en dildo... med en "kunstig vagina"?

Hvem kan si?

Kanksje et bedre resultat en å eksprimentere med trekant??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg begrunner i det minste hva jeg synes er sykt. Det er mer enn jeg ser du gjør nå.

Det er et ganske enkelt spørsmål: Hvorfor synes du det er sykt å onanere?

Denne bruk av retoriske spørsmål er jo helt håpløs - tenk deg om... har jeg sagt at jeg synes onani er sykt?

(Nei!)

...du kan ikke begrunne at noe er sykt eller ikke foruten å referere til hva du føler er sykt / ikke sykt.

Og en begrunnelse med base i ditt følelsesliv er ikke å anse som noe annet enn en meningsytring.

Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Hei Misslykket.

Hva mener du med;

Det sier iallfall en del om hvilke menn du har diskutert med.

M.V.H

Med dette mener jeg: at de menn hun har diskutert (dette) med, liker å se på partneren sin bruke en dildo. Det er jo ikke så rent lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Kanksje et bedre resultat en å eksprimentere med trekant??????

Jeg vet ikke. Men vil gjerne formidle spørsmålet til andre.

Any takers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bor en liten kverulant i meg også, skjønner du.

naiv, en tanke som slo meg... Ikke ta det ille opp:-) Menne, stakkars mislykket har jo i en alder av noenogtredve, til dags dato aldri fått hatt seg... Og jeg aner en viss medfølelse for fyren fra din side. Kunne ikke du ofra deg, og gitt fyren sitt livs opplevelse?:-)

Det er nå for tragisk rett og slett at stakkaren skal gå igjennom livet med lislekaren uberørt av kvinnehender. Det er du sikkert enig med meg i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må jo være trist å være konstruert slik fra naturens side at man er avhengig av dildo for full nytelse...

Godt det er dildoer til dere her i den vestlige verden.

Kanskje neste TV-aksjon bør være: dildo til alle i 3. verden?

"Godt det er dildoer til dere her i den vestlige verden"

Du er altså ikke fra den vestlige verden?Eller sidestiller du deg fra alle verdner?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bruk av retoriske spørsmål er jo helt håpløs - tenk deg om... har jeg sagt at jeg synes onani er sykt?

(Nei!)

...du kan ikke begrunne at noe er sykt eller ikke foruten å referere til hva du føler er sykt / ikke sykt.

Og en begrunnelse med base i ditt følelsesliv er ikke å anse som noe annet enn en meningsytring.

Punktum.

Jeg tror vi alle her på DOL egentlig ønsker et forum hvor man frimodig kan ytre seg. Sette ord på aspekter ved det å være menneske - både på godt og vondt.

Jeg etterlyser muligheten for alle til å kunne uttrykke seg. Uten å bli møtt med usakliheter og hån.

Er ikke selve samtalen viktigere enn evt. det å "vinne" diskusjonen? Det er blitt sagt at forskjellen på en klok og uklok person ligger i om man er hhv. "vis" eller "envis".

Jeg tror det er noe her. Kanskje jeg tar feil. Men hva så. Konstruktiv kritikk er vanskeligere enn å latterliggjøre.

Kanskje er jeg naiv. Men jeg vil gjerne tro på muligheten for dialog. Og at man kan møte en som har et annet syn med respekt og medmenneskelighet.

Det er så lett å trå feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Som tidligere sagt er jeg så gammeldags at jeg ikke synes noe særlig om sexleketøy og/eller sexhjelpemidler.

Har rett og slett ikke noe behov for det. Og så har jeg jo ingen vagina heller... så.

Man trenger vel ikke bare vagina for å ha sex leketøy..?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

"Godt det er dildoer til dere her i den vestlige verden"

Du er altså ikke fra den vestlige verden?Eller sidestiller du deg fra alle verdner?;)

"dere" henvender seg til alle i den vestlige verden som bruker dildo. Selv er jeg ikke blant dem.

Noen ganger er deiktika vanskelig å forstå. Håper dette var litt klargjørende.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Jeg tror vi alle her på DOL egentlig ønsker et forum hvor man frimodig kan ytre seg. Sette ord på aspekter ved det å være menneske - både på godt og vondt.

Jeg etterlyser muligheten for alle til å kunne uttrykke seg. Uten å bli møtt med usakliheter og hån.

Er ikke selve samtalen viktigere enn evt. det å "vinne" diskusjonen? Det er blitt sagt at forskjellen på en klok og uklok person ligger i om man er hhv. "vis" eller "envis".

Jeg tror det er noe her. Kanskje jeg tar feil. Men hva så. Konstruktiv kritikk er vanskeligere enn å latterliggjøre.

Kanskje er jeg naiv. Men jeg vil gjerne tro på muligheten for dialog. Og at man kan møte en som har et annet syn med respekt og medmenneskelighet.

Det er så lett å trå feil...

...her glemte du e n ting: å referere til forfatteren.

Litt åndsverklov også her på DOL?

...eller bare god skikk og bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...