Gå til innhold

Bruk av "sjømannsbrud"?


Gjest mislykket

Anbefalte innlegg

Lottemor1365380387

Med dette mener jeg: at de menn hun har diskutert (dette) med, liker å se på partneren sin bruke en dildo. Det er jo ikke så rent lite.

Hei Mislykket.

Ja da er det vell noe spess med både meg og Amiga da.

Har også bare hørt positivt om dette.

Jeg har vært på en del dildopartyer,,ikke fordi jeg er pervers,,kanskje litt.

Men de fleste venninder jeg har ,bruker et dildoparty foreksempel ved en gebursdag.

Alle som har vært deltagere der har en handleliste med som mannen har satt opp som ser nesten ut som en ønske liste til julenissen.

M.V.H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 306
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    43

  • Taj Mahal

    26

  • Prozak

    19

  • naiv

    17

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

Hei Mislykket.

Ja da er det vell noe spess med både meg og Amiga da.

Har også bare hørt positivt om dette.

Jeg har vært på en del dildopartyer,,ikke fordi jeg er pervers,,kanskje litt.

Men de fleste venninder jeg har ,bruker et dildoparty foreksempel ved en gebursdag.

Alle som har vært deltagere der har en handleliste med som mannen har satt opp som ser nesten ut som en ønske liste til julenissen.

M.V.H

Ok.. kanskje det ville være en ide med "home parties" for menn - med salg av kunstige vaginaer / rectums...

I det hele tatt: en dildo og en "sjømannsbrud" burde kanskje være på ethvert nattbord. Så kunne du se på din partner når han/hun lekte med seg selv... og leketøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottemor1365380387

Ok.. kanskje det ville være en ide med "home parties" for menn - med salg av kunstige vaginaer / rectums...

I det hele tatt: en dildo og en "sjømannsbrud" burde kanskje være på ethvert nattbord. Så kunne du se på din partner når han/hun lekte med seg selv... og leketøyet.

Jamen de har jo det!

Det er bare slik at menn ikke tør å gå på slike partyer så de sender kona avgårde med en ønskeliste :)

Der har de alt hva en mann også skulle trenge,hvis du vil ha en link til internettaddressen deres så bare si fra*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kan du presisere spørsmålet ditt?

Omformulerer:Menn kan bruke sex leketøy,og de har jo ikke vagina.....siden du påpekte at du ikke hadde det..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...her glemte du e n ting: å referere til forfatteren.

Litt åndsverklov også her på DOL?

...eller bare god skikk og bruk!

mislykket sine egne ord 12/10.02:

Jeg tror vi alle her på DOL egentlig ønsker et forum hvor man frimodig kan ytre seg. Sette ord på aspekter ved det å være menneske - både på godt og vondt.

Jeg etterlyser muligheten for alle til å kunne uttrykke seg. Uten å bli møtt med usakliheter og hån.

Er ikke selve samtalen viktigere enn evt. det å "vinne" diskusjonen? Det er blitt sagt at forskjellen på en klok og uklok person ligger i om man er hhv. "vis" eller "envis".

Jeg tror det er noe her. Kanskje jeg tar feil. Men hva så. Konstruktiv kritikk er vanskeligere enn å latterliggjøre.

Kanskje er jeg naiv. Men jeg vil gjerne tro på muligheten for dialog. Og at man kan møte en som har et annet syn med respekt og medmenneskelighet.

Det er så lett å trå feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Jamen de har jo det!

Det er bare slik at menn ikke tør å gå på slike partyer så de sender kona avgårde med en ønskeliste :)

Der har de alt hva en mann også skulle trenge,hvis du vil ha en link til internettaddressen deres så bare si fra*LOL*

...men tror du kvinner rent generelt ville akseptert at mannen deres brukte en "kunstig vagina"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Omformulerer:Menn kan bruke sex leketøy,og de har jo ikke vagina.....siden du påpekte at du ikke hadde det..;)

Fremdeles skjønner jeg ikke helt hva du spør om. Men kanskje det ikke er så viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

mislykket sine egne ord 12/10.02:

Jeg tror vi alle her på DOL egentlig ønsker et forum hvor man frimodig kan ytre seg. Sette ord på aspekter ved det å være menneske - både på godt og vondt.

Jeg etterlyser muligheten for alle til å kunne uttrykke seg. Uten å bli møtt med usakliheter og hån.

Er ikke selve samtalen viktigere enn evt. det å "vinne" diskusjonen? Det er blitt sagt at forskjellen på en klok og uklok person ligger i om man er hhv. "vis" eller "envis".

Jeg tror det er noe her. Kanskje jeg tar feil. Men hva så. Konstruktiv kritikk er vanskeligere enn å latterliggjøre.

Kanskje er jeg naiv. Men jeg vil gjerne tro på muligheten for dialog. Og at man kan møte en som har et annet syn med respekt og medmenneskelighet.

Det er så lett å trå feil...

Ja... men hva er poenget ditt med å sitere meg?

Selv synes jeg ikke at jeg har fortjent en slik ære. Og jeg håper jo ikke du skal håne meg - jf. innlegget.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lottemor1365380387

...men tror du kvinner rent generelt ville akseptert at mannen deres brukte en "kunstig vagina"?

Det kan jeg ikke svare for,sorry.

Men hva jeg tror,,ja mens partneren var tilstede så kan det vell ikke gjøre noe.

Man trenger jo ikke slutte å leke selv om man blir "voksne" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

naiv, en tanke som slo meg... Ikke ta det ille opp:-) Menne, stakkars mislykket har jo i en alder av noenogtredve, til dags dato aldri fått hatt seg... Og jeg aner en viss medfølelse for fyren fra din side. Kunne ikke du ofra deg, og gitt fyren sitt livs opplevelse?:-)

Det er nå for tragisk rett og slett at stakkaren skal gå igjennom livet med lislekaren uberørt av kvinnehender. Det er du sikkert enig med meg i:-)

Dette tenderer mot hallikvirksomhet. Uansett synes jeg forslaget er av en karakter som ikke er i samsvar med god takt og tone her på DOL.

At du gjør narr av meg, kan jeg leve med. Men jeg ber deg om ikke å latterliggjøre andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Det kan jeg ikke svare for,sorry.

Men hva jeg tror,,ja mens partneren var tilstede så kan det vell ikke gjøre noe.

Man trenger jo ikke slutte å leke selv om man blir "voksne" :)

Utelukker du bruk av dildo dersom partnere ikke er til stede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... men hva er poenget ditt med å sitere meg?

Selv synes jeg ikke at jeg har fortjent en slik ære. Og jeg håper jo ikke du skal håne meg - jf. innlegget.

Lykke til!

Du bør følge dine egne ord unge mann:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Du bør følge dine egne ord unge mann:))

...så absolutt. Og siden du velger å sitere dem, bør kanskje du gjøre det samme.

Håper du har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Ja jeg gjør det ;) og nå snakker jeg kun for meg selv.

Ok. Synes du har vært ryddig i dine debattinnlegg. Takk for all "input".

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naiv, en tanke som slo meg... Ikke ta det ille opp:-) Menne, stakkars mislykket har jo i en alder av noenogtredve, til dags dato aldri fått hatt seg... Og jeg aner en viss medfølelse for fyren fra din side. Kunne ikke du ofra deg, og gitt fyren sitt livs opplevelse?:-)

Det er nå for tragisk rett og slett at stakkaren skal gå igjennom livet med lislekaren uberørt av kvinnehender. Det er du sikkert enig med meg i:-)

Ja, det er tragisk..

Men som tidligere nevnt her på Dol - jeg driver ikke med veldedighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Onani var djevelens verk i den mørke middelalder, noen kulturer er ikke kommet lenger.

Når vi i dag hører en person si at de ikke onananerer og aldri har gjort det, aldri kommer til å gjøre det, da vil vi nok trekke vedkommendes uttalelser i tvil. Hvis ikke vil vi lure på om det var noe å skryte av, og dernest om vedkommende var helt normal. Hvis vedkommende viser avsky for slikt, da vitner det om en litt innsnevret, litt primitiv og litt uvitende sjel.

Jeg personlig syns det er rarere om en ikke gjør det, eller dum om man ikke gjør det, man går jo da glipp av noe. Man lar være å bruke en mekanisme som SKAL brukes for å holdes i trim.

Man skader jo ingen ? Unntatt at det begynner å vokse hår inni henda, du mister synet og øra detter av :-)

Dette er kanskje et litt vel overspent innlegg?

Jeg ser ingen grunn til å gripe inn i en debatt om masturbasjon. Men jeg kan ikke tenke meg at noen av innleggene her var rettet mot deg personlig, så dersom du føler deg truffet, kan jeg berolige deg.

Ingen her legger seg opp i din praktisering av din seksualitet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Ja, det er tragisk..

Men som tidligere nevnt her på Dol - jeg driver ikke med veldedighet :-)

Om bare alle var som deg... Selv tror jeg det er bra at det fins mennesker som bedriver veldedighet. Jeg vet om mange som har fått hjelp gjennom frivillige bidrag.

Forslaget fra "musikeren" får ellers stå ukommentert fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tenderer mot hallikvirksomhet. Uansett synes jeg forslaget er av en karakter som ikke er i samsvar med god takt og tone her på DOL.

At du gjør narr av meg, kan jeg leve med. Men jeg ber deg om ikke å latterliggjøre andre.

Beklager hvis jeg såra deg, det var absolutt ikke meninga! Tvert om så jeg muligheten for at du kunne få oppleve noe vakkert og deilig som er alle oss andre menn til del. Jeg veit du sliter tungt nok med et stygt og avskyelig utseende, så det var absolutt ikke meninga å rakke ned på deg.

Helt til slutt, jeg hadde ikke tenkt å tjene penger på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...