Gå til innhold

benhinnebetennelse


Gjest mindy

Anbefalte innlegg

Gjest mindy

jeg har hatt benhinnebetennelse i 6-7 år.Nå førstan har legene funnet ut hva det er.

jeg har prøvd brexidol,ultralyd,tøyning,trening(?),og holder nå på med behandling med strøm.alt dette har ikke hatt noen effekt.Så nå har legen henvist meg til operasjon.så det jeg lurer på er hva skjer egentlig under en slik operasjon og hvor stor del av leggen "åpnes" egentlig,med tanke på arr.

og hvordan er risikoen for at arrvevet inne på benhinna vil bli stort og forårsake at det blir værre?

finnes det andre behandlingsformer,gjerne alternative.og har du hørt om noen som har brukt akupunktur mot slike tilfeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg har hatt beinhinnebet. i 5 år... overlevde så vidt..

spiller håndball og det ødela svært mye for meg!

Men, jeg trodde hele tiden at jeg ble bra, etter en periode med nedtrapping av trening osv, har også prøvd det meste..

Men nå etter å ha trappet ned treningsmengden drastisk over ett år, har jeg blitt en del bedre!!

Fikk tips av legen min om et helsekostprodukt, Bio Sport, men har ikke prøvd det enda, kanskje det hjelper??

Lykke til!! Vi må nok ha det resten av livet...i større eller mindre grad!

Kjenner en som opererte, måtte holde seg unna trening i ett halvt år, et halvt år etter det igjen ble hun like ille igjen....men det kan jo hende at det hjelper noen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Gunnar Oppheim

Hei, Mindy!

Tilstanden din tror jeg i aller høyeste grad kan bedres med noe annet enn operasjon. Beinhinnebetennelse er en kronisk belastningsskade, og vil med riktig behandling kunne bli helt bra igjen. Ingenting er mer effektivt enn kroppens egen evne til å reparere seg. Ved å tilrettelegge forholdene og faktorene på riktig måte, vil du kunne egenbehandle seg selv. Jeg har utarbeidet et hefte som forklarer eksakt framgangsmåte for å bli kvitt slike smerter og plager. Ta kontakt per epost for mer info.

Jeg anbefaler virkelig at du prøver dette før du velger å få utført operasjon, for jeg tror nok at det kan vise seg at operasjon ikke er nødvendig.

http://www.doktoronline.no/homepage/johngunnar/

http://home.telia.no/trening/

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...