Gå til innhold

- 5 kg


Gjest justine c

Anbefalte innlegg

Gjest justine c

Jeg vil gå ned 5 kg før nyttår. Jeg vil egentlig ikke gå på en spesifikk slankekur (jo-jo), men jeg er villig til å gjøre et forsøk likevel. Skal inn i lekre kjoler mot jul og nyttår, og da tar det seg ikke ut å ha valker.

Hvordan gå ned 5 mirakuløse kg dere?

HJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg ville prøvd meg med å spise litt mindre enn det det du allerede gjør, masse vann, ikke noe sjokolade eller godis.

I tillegg trene 5 ganger i uka. f.eks step-maskin på helsestudio, sykling, rask gange, jogging.. hva som helst som får deg skikkelig svett og som du kan holde på med en times tid.

Og masse sit-ups.

Men jeg har egentlig ikke peiling, så dette blir bare tanker om hvordan jeg ville gjort det. Eller rettere sagt; hvordan jeg har tenkt å gjøre det.. Har bare ikke kommet i gang enda..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-5 kg før Jul burde gå greit. Det er 6 uker igjen til Jul, og en nedgang på 1 kg i uka er greit.

Spis normalt, men mindre enn vanlig. Bort med søtsaker etc.

Så må du mosjonere. Gå en tur på en time eller mer hver dag, med litt hurtig tempo. Å gå er noe av det beste man kan gjøre for å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge til deg gode treningsvaner. Gjør som lis@bet foreslår, finn treningsmetoder som passer for deg, og hold deg til dem.

Metoder som går ut på å bare spise ananas eller suppe eller lignende virker mot sin hensikt.

Om du ikke allerede gjør det, så må du passe på å spise mange ganger om dagen - fem eller seks ganger, og omtrent like mye til hvert måltid. Slik holder du forbrenningen oppe.

Husk at å trene eller leve sunt er noe du gjør for å være snill med deg selv, ikke for å være slem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som jeg - sprekk en blindtarm.

Sprakk blindtarmen for 14 dager siden, og har jaggu meg gått ned 6 kilo.

Det må vel sies at det er den aller verste slankekuren jeg noensinne har vært på, men kiloene har rent av. Litt pyton fordi jeg ikke får på meg bukser heller (stor, fælt snitt på magen som gjør vondt).

Eller, ta den gammeldagse varianten. Mindre mat, mer trim :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kutt ut søtsaker, drikk mye vann, spis mindre og oftere. Og rør litt på deg. Ta deg en kopp te med melk og sukketter hvis du føler deg sulten. Funka for meg, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...