Gå til innhold

hvorfor kommer hun aldri?...


heilo

Anbefalte innlegg

har skrevet noen ganger før men aldri fått noen tips som har fungert så jeg prøver igjen.. saken er at det aldri går for dama når vi har sex. gir henne oralsex i opptil halvannen time og stimulerer gpunktet samtidig, men det nytter ikke.. hører at hn puster tyngre og sier at det er deilig, men det blir liksom med det :( har også prøvd stimulering av klitoris under samleie, og slikking/småbiting over hele kroppen, men det blir bare deilig, aldri noe mer.. hun har aldri onanert og vil heller ikke gjøre fordi det blir "feil" for henne, derfor er heller ikke dette aktuelt... noen som har noen tips hva jeg kan gjøre for å få ho til å komme? vil jo at også hun skal få oppleve hvor deilig orgasme er, uansett hva man sier ER det selve kronen på verket som det heter.. så, hvis dere har noen tips som dere vet fungerer kan dere gjerne dele dem med meg... vi har hatt sex jevnlig i et år nå så forslaget om å ta tiden til hjelp holder ikke lenger:( hun var nær en gang, men da berørte jeg ikke "kjønnet" engang, bare småbet og slikket på øreflippen. Har prøvd det i ettertid men da er det "bare" deilig igjen.. håper på mange og fornuftige svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å få jenta til å komme er ofte en vanskelig sak. Som regel hjelper det når jenta blir eldre, vet jo ikke helt hvor gammel hun er. Det ER vanskelig, hvorfor vet jeg ikke, for urettferdig er det jo:) Med meg tok det lang tid, og flere forhold og sexpartnere før jeg fikk det bedre til. Det har veldig mye å si for meg HVORDAN partnerne er. Jeg har opplevd en mann som KUN har gitt meg orgasme ved bruk av fingre, og da så det sprutet kollosallt. (IKKE urin:) Med andre menn har de slettest ikke lært seg til dette med fingrene, og alt blir bare deilig og ikke mer. I den siste tiden har jeg hatt et par partnere som har fått det til å gå for meg under samleie. Sannsynligvis fordi jeg har erfart og lært mer, og kanskje fordi de klarer holde på litt lengre enn tidligere partnere. jeg vet ikke. Jeg vil anbefale deg å fortsette som før, ta deg tid! Øv deg til å massere g-punktet, forsøk i variabel fart, det går nok en dag, bare du tar tid og utforsking til bruk:)

Hva med å massere anus samtidig som slikking? Bare et tips:)Lykke til:)

PS det kan hjelpe betraktelig om HUn lærer seg til å STRAMME :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få jenta til å komme er ofte en vanskelig sak. Som regel hjelper det når jenta blir eldre, vet jo ikke helt hvor gammel hun er. Det ER vanskelig, hvorfor vet jeg ikke, for urettferdig er det jo:) Med meg tok det lang tid, og flere forhold og sexpartnere før jeg fikk det bedre til. Det har veldig mye å si for meg HVORDAN partnerne er. Jeg har opplevd en mann som KUN har gitt meg orgasme ved bruk av fingre, og da så det sprutet kollosallt. (IKKE urin:) Med andre menn har de slettest ikke lært seg til dette med fingrene, og alt blir bare deilig og ikke mer. I den siste tiden har jeg hatt et par partnere som har fått det til å gå for meg under samleie. Sannsynligvis fordi jeg har erfart og lært mer, og kanskje fordi de klarer holde på litt lengre enn tidligere partnere. jeg vet ikke. Jeg vil anbefale deg å fortsette som før, ta deg tid! Øv deg til å massere g-punktet, forsøk i variabel fart, det går nok en dag, bare du tar tid og utforsking til bruk:)

Hva med å massere anus samtidig som slikking? Bare et tips:)Lykke til:)

PS det kan hjelpe betraktelig om HUn lærer seg til å STRAMME :)

hun er 17 år, vet ikke om det har noe å si.. men har du noen konkrete tips på lager? gir oralsex hver gang, slikker i 45 min til halvannen time.. antar at hun er priveligert:) så, vet du om noe som "funker" bedre enn annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er 17 år, vet ikke om det har noe å si.. men har du noen konkrete tips på lager? gir oralsex hver gang, slikker i 45 min til halvannen time.. antar at hun er priveligert:) så, vet du om noe som "funker" bedre enn annet?

Det slår meg at du kanskje rett og slett prøver for hardt.....

Hun føler presset... veit at du ønsker det skal gå for henne, og hun ønsker også dette. Og dermed så "låser det hele seg".

....Kanskje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Billie Jean

Uffameg, dette hørtes skikkelig stressende ut; å bli slikket og sugd i halvannen time!!! Dama må jo være helt overstimulert og utslitt etter en slik runde - for ikke å si overgira på at "nå må det vel gå snart slik at typen (ikke nødvendigvis jeg) blir fornøyd. Er jeg slem med deg nå? Det er selvfølgelig beundringsverdig at du legger deg slik i selen for at hun også skal jha det godt, men hun er tross alt bare 17 år og har mange år fremfor seg med utforsking av sin egen seksualitet. La henne få gjøre det i sitt eget tempo. Hvis hun sier det er deilig og er fornøyd med det, så får du også være det. Kanskje hun etterhvert blir så fortrolig med sin egen kropp at hun kan onanere og få det til å gå på den måten. Det ville antaglig vært det beste utgangspunktet. Så mitt råd: stress ned og nyt - da kommer det beste av seg selv etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år gammel jente??

Gi henne 17 år til!!

Du presser og presser, og er alt for utålmodig.

Kanskje du blander sammen lykke, kjærlighet og sex? Sex er bare en uttrykksform, viktig javel men ikke mer. Og sex får hun jo. Alt for mye! Det høres ut som DEN idrettshallen når dere er sammen. Dere er ikke bikkjer som skal parres, men mennesker som skal finne kjærligheten sammen.

Slapp av mye mer, nyt henne og kos deg og elsk henne hvis det er det du gjør. Og la henne få nyte deg, uten orgasmepress og alt det der. Ligg langstrakt sammen med henne og ha så mye kontakt med henne du kan. Huden er vår største erogene sone.

Orgasmene kommer nok etterhvert, hun har jo absolutt følelsene i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold  Grünfeld

Det er dette stadi8fge prestasjonsmaset folk ikke kommer bort fra. Bruk hele hennes kropp, finn frem til steder hun liker særlig godt å bli stimulert på. Forsøk å ha en god følelsesmessig atmosfære mellom dere, være i stemning, ikke holde på av pliktfølelse for å skulle gi henne orgasme. Kanskje hun bør lære seg til å onanere, kjenne sev etter hva som er godt.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg selv sammen med kjæresten. Hadde jeg visst at han intenst ønsktet at jeg skulle komme og jeg ALDRI hadde det, ja, da hadde jeg regnet ut at han ble skuffa og blitt dritskuffa selv, deppa, oppgitt... forstår at du bare vil glede henne, men du må tenke over om du vil at hun skal komme for sin egen del eller for DIN del?

Hvis du svarer "begge deler" så har du trampet i baret. Du må skifte holdning... og slutte å stresse henne og si at hun ikke trenger å komme. Da vil hun etter noen ukers avslappet sex kanskje få lyst til å begynne å gjøre noe med saken selv. (At hun ikke vil onanere sier at hun har et ganske anstrengt forhold til saken... og at hun vil komme bare for din skyld. Onanering gjør man bare for sin egen skyld... som oftest hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg selv sammen med kjæresten. Hadde jeg visst at han intenst ønsktet at jeg skulle komme og jeg ALDRI hadde det, ja, da hadde jeg regnet ut at han ble skuffa og blitt dritskuffa selv, deppa, oppgitt... forstår at du bare vil glede henne, men du må tenke over om du vil at hun skal komme for sin egen del eller for DIN del?

Hvis du svarer "begge deler" så har du trampet i baret. Du må skifte holdning... og slutte å stresse henne og si at hun ikke trenger å komme. Da vil hun etter noen ukers avslappet sex kanskje få lyst til å begynne å gjøre noe med saken selv. (At hun ikke vil onanere sier at hun har et ganske anstrengt forhold til saken... og at hun vil komme bare for din skyld. Onanering gjør man bare for sin egen skyld... som oftest hvertfall :)

Dersom jenta enda bare er sytten år er det veldig normalt at hun har problemer med å få orgasme. Jeg selv har hatt et aktivt sexliv siden jeg var 15-16, men ikke før nå har jeg begynt å bli mer trygg følelsesmessig på meg og kroppen min, tror jeg, og først nå er det mer vanlig for meg å klare få en orgasme. det er ikke du som gjør noe galt, og det er ikke henne det er feil med. En kvinnes kropp trenger som regel noen år for å fungere best. Hun trenger bli trygg psykisk, hun trenger lære seg til ¨å kjenne og føle og forstå hvordan ting blir best. Dette vet hun enda for lite om, så tid er hva du kan gi. Kun det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente. Det høres ut som om hun er veldig usikker på seg selv, siden hun ikke engang kan onanere. Og at du har slikket henne i halvannen time...uhhh.. hadde jeg vært henne, ville jeg lest en bok imens!

Noe som ihvertfall hjelper på meg, er at man deler fantasier med hverandre eller forteller historier. Kle dere ut og lek ut fantasiene.

Ikke mas på henne eller tenk på problemet selv, det vil hun merke. Det er dritkjedelig å føle at "nå MÅ jeg snart få orgasme". Da skjer det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...