Gå til innhold

- ingen overskrift -


Gjest Tussi18

Anbefalte innlegg

I går var det en jævlig dag. Følte meg utrolig ensom og alene. Lå i senga og gråt, fordi jeg hadde det så vondt.

I dag har det gått bedre :)

Men har vært veldig skiftende i dag også.

Liker ikke klassen min. Har på følelsen av at hver gang jeg går ut døra, så snakker de stygt om meg (en del av dem). "Men prøv å ikke bry deg om det" sier folk. Joda, lett for dem å si. Er en veldig følsom person, så det er ikke bare bare.

Hadde 2 (lekse)prøver i dag. Gikk ikke noe særlig bra, men heldigvis var de ikke sånn viktige heller.

Skal ha prøve i morgen også, og jeg har ikke lest ennå. Skal lese senere idag, når jeg skal legge meg. Prøve å huske noe. Men jeg snakka med rådgiver om dette i dag, og hun sa at hun skulle snakke med læreren min (i dette faget) og høre om det var mulig med en "åpen bok - prøve".

Vurderte å skulke i morgen pga. prøven, og d sa jeg til rådgiver (er en veldig ærlig person jeg), men jeg sa også at jeg egentlig ikke burde skulke fordi jeg har mer enn nok av fravær liksom. Hun sa at det var bra at jeg ville komme, og at hun skulle prøve å ordne det slik at jeg fikk bruke boken under prøven.

Jeg hører sikkert skikkelig bortskjemt ut nå, som ikke gir meg før jeg får d som jeg vil (og kan godt hende jeg er det, til en viss grad), men jeg er bare litt ustabil for tiden. I går la jeg meg kl. halv 9 ca. Har sovet mye denne uken, de siste ukene. Og humøret har svinget veldig.

Så en film på skolen i dag, om 1.verdenskrig. Visste lik som var pakket inn i hvite lakener. Var skikkelig ekkelt. Gjorde at tankene om døden kom tilbake :( Men jeg kunne ikke bare gå ut fra rommet heller, bør jo tåle såpass....

Vet egentlig ikke hva jeg skal skrive. Ble egentlig et dumt innlegg dette her. Men men, gidder ikke viske ut nå, når jeg har skrevet så mye....

Men nå er d Hotel Cæsar-time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...