Gå til innhold

FU: Hva har du spist?


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

Hva har du spist i julen? Jeg har inntatt ribbe, medisterkaker og julepølse med alt tilbehør pluss øl og akkevitt til julemat. Potetløv, potetskruer, riskrem og hjemmelaget karamellpuding, 4 slag minde sjokolade og ymse innhold fra 3 konfektesker, skruer og potetløv, cheese doodles, mandariner og pære, litt mere øl og brus.

Juleforkosten besto av reker spekeskinke, aspic og juleansjos og egg, deretter kaffe, cola, cheese doodles og en halv eske Kong Haakon til Bonanza. Nå tenkte jeg at det var på tide og finne en filmmatinè og dra i gang resten av riskremen fra i går i de hullene som finnes i magen.

Hva med dere andre? Spist noe godt og store mengder av det? Det er heldigvis ganske lenge til det er tid for nye blodprøver så jeg håper doktor`n ikke finner ut av julefeiringen min.*L*

Så få høre. Har dere fått i dere noe godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ribbe, stek, saus, poteter, rosenkål, kokte gulrøtter, tyttebærsyltetøy, cider, akkevitt (mamma så stygt på meg da ja....), bløtkake, serinakaker, krumkaker, pepperkaker, kransekake, sviskekompott med masse krem+++

2. juledag blir det pinnekjøtt. Gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ribbe, stek, saus, poteter, rosenkål, kokte gulrøtter, tyttebærsyltetøy, cider, akkevitt (mamma så stygt på meg da ja....), bløtkake, serinakaker, krumkaker, pepperkaker, kransekake, sviskekompott med masse krem+++

2. juledag blir det pinnekjøtt. Gleder meg til det.

Så Mor forventet at du drakk sitronbrus med sugerør og hadde sløyfer i håret?*L*

Modern synes det var rart at jeg delte ut pakker i går, men nå er det jo jeg som er far i huset.*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ribbe, stek, saus, poteter, rosenkål, kokte gulrøtter, tyttebærsyltetøy, cider, akkevitt (mamma så stygt på meg da ja....), bløtkake, serinakaker, krumkaker, pepperkaker, kransekake, sviskekompott med masse krem+++

2. juledag blir det pinnekjøtt. Gleder meg til det.

Surkål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Mor forventet at du drakk sitronbrus med sugerør og hadde sløyfer i håret?*L*

Modern synes det var rart at jeg delte ut pakker i går, men nå er det jo jeg som er far i huset.*S*

Jada, det forventer hun...

Men jeg fikk tilogmed påfyll til akkevitten.. :-) Namnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

I går hadde vi annerledes jul, 16 stykker i spleiselag på lokkale. Greit med ribbe, medister, pinnekjøtt og kalkun. Hun som skulle lage pølser kom ikke, dumt. Det ble mange akkevitter og ekte juleøl, så jeg ble litt tørst og lei i morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...

Annonse

På 12/25/2002 den 14.24, Pappa Bjørn skrev:

Hva har du spist i julen? Jeg har inntatt ribbe, medisterkaker og julepølse med alt tilbehør pluss øl og akkevitt til julemat. Potetløv, potetskruer, riskrem og hjemmelaget karamellpuding, 4 slag minde sjokolade og ymse innhold fra 3 konfektesker, skruer og potetløv, cheese doodles, mandariner og pære, litt mere øl og brus.

 

Juleforkosten besto av reker spekeskinke, aspic og juleansjos og egg, deretter kaffe, cola, cheese doodles og en halv eske Kong Haakon til Bonanza. Nå tenkte jeg at det var på tide og finne en filmmatinè og dra i gang resten av riskremen fra i går i de hullene som finnes i magen.

 

Hva med dere andre? Spist noe godt og store mengder av det? Det er heldigvis ganske lenge til det er tid for nye blodprøver så jeg håper doktor`n ikke finner ut av julefeiringen min.*L*

 

Så få høre. Har dere fått i dere noe godt?

Bør drøye et par uker, vel.

Anonymkode: b6d44...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bør drøye et par uker, vel.

Anonymkode: b6d44...633

Tråden er nesten 14 år gammel, så det er du som er sent ute, ikke trådstarter som spør for tidlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...