Gå til innhold

Vondt etter ejakulasjon


Gjest bjuralura

Anbefalte innlegg

Gjest bjuralura

Hei !

Jeg er en gutt på 25 år som siden debutasjon i det sexuelle for 7 år siden har hatt problemer med potens og sex.Ikke det at jeg ikke blir kåt etc.. . De virker bare som Junior ikke er med på tankegangen min.. Når jeg først har reisning blir den ikke helt stiv, hodet er veldig mykt og når jeg klemmer på det avtar reisning veldig fort(Kan kjenne blodet går ut av penis via en åre oppe på penis).Hvis jeg er så heldig å kunne gjennomføre et samleie på et hvis og kommer, så resulterer det i kjempehjodepine og vondt under/ bak pungen og under magen på et vis!!. Når jeg ejakulerer så spruter det ikke ut det på en måte renner ut og jeg må presse det ut. Finnes det noe givende svar på noe av dette , har vært ut og inn hos doktrorer siste 5 år uten framgang. FRUSTRERT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berthold Grünfeld

Kan du får tak ien spesialist i urologi (urinveissykdommer). Jeg tror det vil være gunstig å få deg skikkelig undersøkt, særlig dette med blodsikulasjonen i penis.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjuralura

Kan du får tak ien spesialist i urologi (urinveissykdommer). Jeg tror det vil være gunstig å få deg skikkelig undersøkt, særlig dette med blodsikulasjonen i penis.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Igjen!!

Har vært hos urolog, opptil flere! Tok røntgen av penis med kontrast veske på Rikshospitalet og røntgenlegen sa at det var en liten lekkasje(tjoho tenkte jeg, endelig noe å sette fingeren på), men nei da. Legen som så på bildene sa at det ikke var noe. Vet Norge ligger et stykke bak når det gjelder disse problemene, men leger etc kan ikke bare dra på skuldrene ???? FRUSTRERT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...