Gå til innhold

Tisser på meg


Gjest Sazzy

Anbefalte innlegg

Gjest Sazzy

Har et stort problem, som jeg håper noen av dere kan si noe om. Når det går for meg , så tisser jeg på meg. Er det vanlig?Er skikkelig flaut når jeg er sammen med kjæresten min når vi har sex.Hva ska jeg gjøre for å ikke tisse på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest henne

Er du sikker på at dette er tiss? Det er jo noen jenter som har en form for ejakulasjon. Jeg har forstått det sånn at dette er noe som oppstår under orgasme og at det er en blank og luktfri væske som kommer ut av urinrøret ved g-punktorgasme. Eller skjer dette også når du stimulerer klitten og får orgasme på denne måten?

Ikke vær flau over at du kommer. Det er jo det deiligste som finnes!

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spenning,

Er du sikker på at dette er tiss? Det er jo noen jenter som har en form for ejakulasjon. Jeg har forstått det sånn at dette er noe som oppstår under orgasme og at det er en blank og luktfri væske som kommer ut av urinrøret ved g-punktorgasme. Eller skjer dette også når du stimulerer klitten og får orgasme på denne måten?

Ikke vær flau over at du kommer. Det er jo det deiligste som finnes!

klem,

Sazzy, ikke slutt med det, det er en kunst du skal være stolt over.

Er ikke gutten glad for det så er det fordi han ikke vet bedre.

En slik jente med den evnen er det gutter som leter etter. Det er bare fantastisk å oppleve for en gutt også, ikke klissent i det hele tatt. Bare varmt og herlig.

Det er jo noen jenter som har denne form for ejakulasjon.

som oppstår under samleie / og under orgasme og at det er en blank og luktfri væske som kommer ut av urinrøret eller like ved G:-))

Ikke smører det, ikke klisser det og ikke lukter det og det er mange ganger uante mengder av det

Gratullerer, du har fått en gave som nesten kan sammelignes med Lotto:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sazzy

Er du sikker på at dette er tiss? Det er jo noen jenter som har en form for ejakulasjon. Jeg har forstått det sånn at dette er noe som oppstår under orgasme og at det er en blank og luktfri væske som kommer ut av urinrøret ved g-punktorgasme. Eller skjer dette også når du stimulerer klitten og får orgasme på denne måten?

Ikke vær flau over at du kommer. Det er jo det deiligste som finnes!

klem,

Jeg får det når jeg stimulerer klitoris. Får det også når jeg har sex. Er ikke helt sikker på at det er tiss, men kan det være tiss?Kommer ganske mye og det lukter ikke noe spesielt.

Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spenning,

Jeg får det når jeg stimulerer klitoris. Får det også når jeg har sex. Er ikke helt sikker på at det er tiss, men kan det være tiss?Kommer ganske mye og det lukter ikke noe spesielt.

Er dette vanlig?

det er ikke tiss, garantert:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke tiss, men det som skjer er at du ejukalerer, nå får jeg vel visse leger i mot meg her, men jeg er overbevist om at det ikke er tiss som kommer ut under en orgasme, skulle gjerne gitt deg linker til sider, men henviser deg til sexsidene mine, der finner du flere linker om kvinnelig ejakulasjon!

( Jeg har laget to for om en server er nede så er som regel den andre OK. )

http://www.fortunecity.com/millennium/jamie/883/amigas.htm

http://www.geocities.com/amigadol/amigas.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spenning,

Det er nok ikke tiss, men det som skjer er at du ejukalerer, nå får jeg vel visse leger i mot meg her, men jeg er overbevist om at det ikke er tiss som kommer ut under en orgasme, skulle gjerne gitt deg linker til sider, men henviser deg til sexsidene mine, der finner du flere linker om kvinnelig ejakulasjon!

( Jeg har laget to for om en server er nede så er som regel den andre OK. )

http://www.fortunecity.com/millennium/jamie/883/amigas.htm

http://www.geocities.com/amigadol/amigas.htm

Amiga

godt det er noen som vet bedre:-)))

Det er bare fantastisk å oppleve med en jente:-)))))

stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke tiss, garantert:-)))

Vel lukter det noe da? Det lukter litt stramt av lakenet etterpå men ikke helt urinaktig for det...(les eget innlegg)

ugh blir så forvirret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sazzy, ikke slutt med det, det er en kunst du skal være stolt over.

Er ikke gutten glad for det så er det fordi han ikke vet bedre.

En slik jente med den evnen er det gutter som leter etter. Det er bare fantastisk å oppleve for en gutt også, ikke klissent i det hele tatt. Bare varmt og herlig.

Det er jo noen jenter som har denne form for ejakulasjon.

som oppstår under samleie / og under orgasme og at det er en blank og luktfri væske som kommer ut av urinrøret eller like ved G:-))

Ikke smører det, ikke klisser det og ikke lukter det og det er mange ganger uante mengder av det

Gratullerer, du har fått en gave som nesten kan sammelignes med Lotto:-)))

ØH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sazzy, ikke slutt med det, det er en kunst du skal være stolt over.

Er ikke gutten glad for det så er det fordi han ikke vet bedre.

En slik jente med den evnen er det gutter som leter etter. Det er bare fantastisk å oppleve for en gutt også, ikke klissent i det hele tatt. Bare varmt og herlig.

Det er jo noen jenter som har denne form for ejakulasjon.

som oppstår under samleie / og under orgasme og at det er en blank og luktfri væske som kommer ut av urinrøret eller like ved G:-))

Ikke smører det, ikke klisser det og ikke lukter det og det er mange ganger uante mengder av det

Gratullerer, du har fått en gave som nesten kan sammelignes med Lotto:-)))

"En slik jente med den evnen er det gutter som leter etter."

Alle jentene jeg har vært med, har ejakulert. De fleste tror dette er urin, og klemmer til det de klarer, men under extra kraftige orgasmer kommer det sprutende.

DE som du mener ikke klarer dette , er enten redde for å tisse på seg, eller så blir ikke g-punktet stimulert...................MIN mening.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En slik jente med den evnen er det gutter som leter etter."

Alle jentene jeg har vært med, har ejakulert. De fleste tror dette er urin, og klemmer til det de klarer, men under extra kraftige orgasmer kommer det sprutende.

DE som du mener ikke klarer dette , er enten redde for å tisse på seg, eller så blir ikke g-punktet stimulert...................MIN mening.

:-))

Under min første G-punktstimulasjon fikk jeg følelsen av at jeg måtte på do for å tisse, jeg gikk på do og det kom ikke en dråpe!

Blæra var tom! Har hatt samme følelse etterpå også, men jeg har sluttet å renne på do av den grunn, når noe godt venter, tømmer jeg blæren på forhånd!

Og selv om at jeg tror at kvinner kan ejakulere, så har jeg aldri gjort det selv! Jeg har ikke prøvd på det heller, men jeg tror ikke dere som har opplevd det lyger!

Selv er jeg fornøyd med mine G-punktorgasmer for de er mye bedre en en klitorisorgasme! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under min første G-punktstimulasjon fikk jeg følelsen av at jeg måtte på do for å tisse, jeg gikk på do og det kom ikke en dråpe!

Blæra var tom! Har hatt samme følelse etterpå også, men jeg har sluttet å renne på do av den grunn, når noe godt venter, tømmer jeg blæren på forhånd!

Og selv om at jeg tror at kvinner kan ejakulere, så har jeg aldri gjort det selv! Jeg har ikke prøvd på det heller, men jeg tror ikke dere som har opplevd det lyger!

Selv er jeg fornøyd med mine G-punktorgasmer for de er mye bedre en en klitorisorgasme! :-)

Du brenner jo skikkelig for kvinnelig ejakulering, men sier at du aldri har gjort det selv.

*ler* Hadde ikkke jeg opplevd ejakulering, så hadde jeg bare trodd det var noe tull. Jeg forstår ikke hvordan du kan brenne så kraftig for noe du ikke selv har opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du brenner jo skikkelig for kvinnelig ejakulering, men sier at du aldri har gjort det selv.

*ler* Hadde ikkke jeg opplevd ejakulering, så hadde jeg bare trodd det var noe tull. Jeg forstår ikke hvordan du kan brenne så kraftig for noe du ikke selv har opplevd.

Det er fordi at jeg tror ikke de jeg har pratet med lyver! Jeg tror både på deg, Fransiscka og andre!

Jeg har selv de mest vidunderlige G-punktsorgasmer man kan tenke seg men har som sagt ikke ejakulert!

Men at det går ann, det er jeg ikke i tvil om!

Skjekk linkene på sexsiden min! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Under min første G-punktstimulasjon fikk jeg følelsen av at jeg måtte på do for å tisse, jeg gikk på do og det kom ikke en dråpe!

Blæra var tom! Har hatt samme følelse etterpå også, men jeg har sluttet å renne på do av den grunn, når noe godt venter, tømmer jeg blæren på forhånd!

Og selv om at jeg tror at kvinner kan ejakulere, så har jeg aldri gjort det selv! Jeg har ikke prøvd på det heller, men jeg tror ikke dere som har opplevd det lyger!

Selv er jeg fornøyd med mine G-punktorgasmer for de er mye bedre en en klitorisorgasme! :-)

Ved stimukering av G-sonen er man i nærheten av et nervekompleks som kan utløse den såkalte miksjons- eller tissetrangen, selv om blæra er tom eller inneholder minimale mengder urin.Det er derfor ikke unormalt at man reagerer på denne måten.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...