Gå til innhold

Jeg er sint!


Gjest Jålla

Anbefalte innlegg

Gjest Jålla

hmm..er så utrolig sint nå!!

Tenke jeg måtte "dele" problemet for å høre om andre føler det samme.. Jeg har nemlig nettop hatt sex med kjæresten, uten at det gikk for meg, det var like før, men alikevel.. I går hadde vi den mest fantastiske sexen..da gikk det samtidig for oss begge..

Men jeg blir så sint når det ikke går for meg! Blir skikkelig dårlig humør og sur på kjæresten.. selv om han prøver å få det til å gå for meg, mister jeg helt tenninga når det har gått for ham. Huff..er det dårlig gjort av meg? Noen synspunkter, andre som føler det samme?

Jeg må stimulere meg selv for at det skal gå for meg, derfor blir det så få stillinger å velge mellom.. noen råd?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du blir sur og sint på han, så vil han prestere dårligere og dårligere. DA blir du ihvertfall sint og ødelegger enda mere for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du blir sint, men prøv å skjul det! Jeg har opplevd det samme, men ved å vise at jeg ble skuffet (ikke sint) så ble alt mye verre! Han følte seg ikke vel og ble sur, siden han ble sur ble jeg det også!

Prøv heller å prat ut! (det gjorde vi) si til hverandre hva dere liker og hva dere tenner på!

Toveis kommunikasjon gjør det hele bedre, og hvis dere i tillegg kan dele noen av deres fantasier med hverandre uten å såre den andre så prøv det!

pst. kan du tenke deg å foreslå at han skal "tegne" hele alfabetet med først store bokstaver, så de små på klitorisen og kjønnsleppenne dine? (med tungen sin) Hjelper ikke det kan han ta for seg tallene og etterpå setninger! (bare et tips)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i alle fall ikke bli sint på han. Jenter må ta ansvar for sin egen orgasme. Du kan ikke legge alt ansvar over på partnern, du må være aktivt med selv, men kan godt anvise steder hvor det er ekstra pirrende o.s.v.

Kanskje du kan lære deg å nyte vegen til målet også, ikke bare målet?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir sur og sint på han, så vil han prestere dårligere og dårligere. DA blir du ihvertfall sint og ødelegger enda mere for han.

Ja, har vi ikke alle vært der.........

Løsningen for oss ble å sørge for orgasme for meg før han kom inni meg. Jeg går på antidepp. så jeg er ganske tungrodd og kravstor av meg, men med en flink mann som kan bruke fingre og munn + en dildo i ny og ne går det fint.

Etterpå kan han slappe av og tenke mer på seg selv og sin egen nytelse. Ofte får jeg en til orgasme samtidig som han, og det er jo prikken over i'en.

Kommunikasjon, jenter, kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Ja, har vi ikke alle vært der.........

Løsningen for oss ble å sørge for orgasme for meg før han kom inni meg. Jeg går på antidepp. så jeg er ganske tungrodd og kravstor av meg, men med en flink mann som kan bruke fingre og munn + en dildo i ny og ne går det fint.

Etterpå kan han slappe av og tenke mer på seg selv og sin egen nytelse. Ofte får jeg en til orgasme samtidig som han, og det er jo prikken over i'en.

Kommunikasjon, jenter, kommunikasjon.

Ja,dette er en fin måte å ordne seg på, med behagelige overraskelser for begge parter. Går man på antidepressive medisiner kan det bidra til å vanskeliggjøre å få orgasmen utløst. Det gjelder både de eldre typer av antidepressiva og de nyere såkalte SSRI-typene.

Men man må ikke gleme at selve depresjonen kan hemme evne til seksuell respons. At du nå har fått orgasme tyder på bedring i din psykiske tilstand. Så lykke til videre.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berthold Grünfeld

Det er helt greit at du må onanere deg for å få orgasme. Samleiet alene er ikke nok. Men det fins mange stillinger dere kan benytte dere av for å få det til med egenstimulering mens han er inne i deg.

At du blir sint, bitter og skuffet når du ikke får orgasme er naturlig. Du føler deg frustrert, du har gått glipp av noe, og samtidig føler du deg kanskje mindreverdig som kvinne. Fortsett med de metoder du har funnet ut virker godt for deg. Jeg tror ikke at kjærsten er lei seg for at du må hjelpe deg selv til utløsning. Kanskje er han bare glad på dine vegne.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en virkelighetssjekk. At to partnere kommer akkurat samtidig er rimelig sjelden. Hvis du må stimulere deg selv, kan du ikke forvente at han skal vite nettopp hvordan det skal være. Av og til blir det bra, og av og til ikke. Men du kan gi noen gode tips, slik som Amiga foreslo, i stedet for å vente på "tryllestaven".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...