Gå til innhold

Hvilken treningsdrikk er best ved trening?


Gjest Sukker

Anbefalte innlegg

Gjest Sukker

Eg meiner sjølv at vann er den beste treningsdrikken, men legen min meinte eg burde drikka noko med sukker og mineraler i når eg trener. Kva drikk er då best? Vil helst ha ein drikk med få kcal i. Vil det hjelpe å drikke fun light saft, eller hjelpe ikkje det noko siden det er falske søtningsstoffer og ikkje vanleg sukker, eller har det samme virkning som vanleg sukkerholdig drikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener også vann er den beste. Drikker med karbohydrater i er vel greit å ha hvis man skal trene lenge...lang sykkeltur eller no.

Men nå skrev ikke du hva du trener da..og hvor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Gunnar Oppheim

Hei!

En energidrikk kan være fint å benytte under kondisjonstrening som går utover halvtimen. Den bør da inneholde sukker, som er ren energi og entrer blodstrømmen raskt. Mineraler og elektrolytter er også av det positive.

http://home.enitel.no/trening/

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girly

Jeg mener også vann er den beste. Drikker med karbohydrater i er vel greit å ha hvis man skal trene lenge...lang sykkeltur eller no.

Men nå skrev ikke du hva du trener da..og hvor lenge.

X-L1 :) Ingen mjølkesyre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...