Gå til innhold

Forlenge tiden til utløsning?


putte11365380469

Anbefalte innlegg

Gamle jomfruer har en slik lås festet til sine skamlepper.

mm, eg har tenkt mykje på om eg burde hatt noko slikt. no er det jo for seint (ALT for seint) for meg å bli gammal jomfru, men likevel liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    78

  • neuni

    60

  • tigertrollet

    50

  • Ulv I Faarikaal

    24

anmeldt for sextrakassering etter å be henne om å hjelpe deg å få'n ned igjen? neida - ei som jobber med sånt er sikkert erfaren nok, og smokker til'n så'n daler kjapt...;p

Hun kunne prøvd seg!

Men jeg var livredd for det den dagen jeg tok den, husker jeg. Vannvittig redd. Så redd at jeg ikke engang kjente smerte når jeg tattoverte meg noen minutter før nåla skulle komme :)

Dessuten var hun snerten hun jomfrua som stakk meg... Not good! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så mistenker jeg at den der ikke går inn i en dame, og at fyren er jævla TØFFEL! At han rett og slett har latt dama si sette hengelås på den og beholde nøkkelen selv.

Det er sånn ekstrem sjalusi til slutt vil utvikle seg! :)

Helvete, det argumentet skal jeg bruke neste gang jeg krangler med sjalue kvinnfolk på samlivsforumet :)

ahhhhh, der har vi forklaringa! kyskhetsbelte for menn, rett og slett. den var jaggu ikkje dum......*tenke*...duuu prozak?? hør her atte....

*flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne prøvd seg!

Men jeg var livredd for det den dagen jeg tok den, husker jeg. Vannvittig redd. Så redd at jeg ikke engang kjente smerte når jeg tattoverte meg noen minutter før nåla skulle komme :)

Dessuten var hun snerten hun jomfrua som stakk meg... Not good! :)

tatoverte deg nokre minutter før? ehhh.......jaha? *nysgjerrighet lyser fra øynene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaaaaaa....litt i største laget for meg, som ikkje er så amerikansk av meg ;)

men her må jo problemet til tigertrollet være illustrert bra:

http://www.pierceit.co.uk/pictures/your-pictures/yp-gal-amp-pa-pn.php3

det ser jo ikkje akkurat ut som om forhuden på denna karen har tenkt å legge seg på utsida av stanga...

Ja, den varianten var ikke fullt så grotesk, men du verden så knotete og ulekkert det så ut da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ahhhhh, der har vi forklaringa! kyskhetsbelte for menn, rett og slett. den var jaggu ikkje dum......*tenke*...duuu prozak?? hør her atte....

*flire*

Hehe, av en eller annen grunn så ser jeg ikke deg for meg en som ville utstyrt typen med noe sånt :)

Men det hadde jo vært litt kult... jeg mener, bare på faen og vist sin "nye" piercing på en fest en gang. Man kan jo sikkert lett sette den inn, og den går jo lett ut igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, eg har tenkt mykje på om eg burde hatt noko slikt. no er det jo for seint (ALT for seint) for meg å bli gammal jomfru, men likevel liksom.

Neida. Gjort er gjort. Se fremover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatoverte deg nokre minutter før? ehhh.......jaha? *nysgjerrighet lyser fra øynene*

Åja... Jeg tok en piggtrå ting rundt armen. Hele veien rundt, og de skal jo være ganske vonde. Men jeg la ikke engang merke til det. Jeg bare gruet meg enormt, og jeg skulle til å trekke meg da sjåføren min sa at jeg ikke fikk sitte på hjem dersom jeg chicka ut :)

Men det var vondt. En smerte ut av en annen verden. Det skal ikke være det, men nåla gikk bare halvveis igjennom, og jeg lurer på om jeg faktisk er lagd av betong. På tredje forsøke, hvor jeg skrek som en gud og dama stoppet opp og sa: Ah faen...

...fikk jeg helt noia. Det er IKKE kult å ha en nål i kølla og en dame som står over deg og banner på en måte som får deg til å tro at noe har gått galt...

Men på siste trøkk gikk den igjennom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, av en eller annen grunn så ser jeg ikke deg for meg en som ville utstyrt typen med noe sånt :)

Men det hadde jo vært litt kult... jeg mener, bare på faen og vist sin "nye" piercing på en fest en gang. Man kan jo sikkert lett sette den inn, og den går jo lett ut igjen :)

hehe, nei, eg er ikkje av den sjalu sorten. men som fest-gag...jo, det hadde vært kult :) sånn bortsett fra at det visstnok ikkje er alle som er så begeistra for at ein fyr slenger pikken på bordet i festlige sammenhenger? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du meiner eg skal gjere det, altså? *usikker*

Klin til!

En venninne av meg har en sånn ting, og hun sier det er guds gave til kvinnen!

Men ikke ta i klitten. Da er det en viss fare for at du ender opp med sterkt redusert følelse der nede, og selv om faren er liten er det ingen sjans man vil ta...

...selv jeg uten klitt forstår det.

Men de som sitter like ved klitten er safe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den varianten var ikke fullt så grotesk, men du verden så knotete og ulekkert det så ut da..:)

ja, og forhuden ser jo absolutt ut til å ha mista sin funksjon...sånn mht til at det var utgangspunktet for denne etterkvart så rikholdige tråden, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, eg er ikkje av den sjalu sorten. men som fest-gag...jo, det hadde vært kult :) sånn bortsett fra at det visstnok ikkje er alle som er så begeistra for at ein fyr slenger pikken på bordet i festlige sammenhenger? ;)

"sånn bortsett fra at det visstnok ikkje er alle som er så begeistra for at ein fyr slenger pikken på bordet i festlige sammenhenger? ;)"

Akkurat det har du veldig rett i, noe jeg har lært "the hard way" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klin til!

En venninne av meg har en sånn ting, og hun sier det er guds gave til kvinnen!

Men ikke ta i klitten. Da er det en viss fare for at du ender opp med sterkt redusert følelse der nede, og selv om faren er liten er det ingen sjans man vil ta...

...selv jeg uten klitt forstår det.

Men de som sitter like ved klitten er safe :)

ehhh.."klin til"? og få meg kyskhetsbelte?? (som var det vi snakka om *flire*)

menneh...tja..nja..osv - eg har vel ikkje vurdert metallduppeditter i det området der seriøst så langt, men....du meiner eg burde begynne å vurdere det, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må faen ta meg være noe av det styggeste jeg har sett. Hva gjør at du sitter å glaner på sånt?:)

Hehe, ikke spør...*leter etter plausibel forklaring*

Holder det med at jeg har mensen, det er ingenting på tv, gidder ikke gå ut og knulling er utelukket.. derfor satt jeg her og filosoferte og lurte på om det ville være mulig med stang i pikken når det er forhud der..

og så lette jeg da vettu...og fant flere mer eller mindre delikate bilder..

Men jeg fikk i hvertfall svar på det jeg lurte på! *smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"sånn bortsett fra at det visstnok ikkje er alle som er så begeistra for at ein fyr slenger pikken på bordet i festlige sammenhenger? ;)"

Akkurat det har du veldig rett i, noe jeg har lært "the hard way" :)

*glize* det var det eg meinte å huske, ja ;)

men eg for min del ville synes det var ein utmerka fest-gag, da - iallfall om det var ein hengelås (det får vel kanskje eit litt meir konkret poeng da) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du meiner eg skal gjere det, altså? *usikker*

Du skal ikke ha lås nå, nei:-)

Hvis jeg ikke er helt på jordet, så har jeg forstått at du er i et stabilt og fast forhold nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhh.."klin til"? og få meg kyskhetsbelte?? (som var det vi snakka om *flire*)

menneh...tja..nja..osv - eg har vel ikkje vurdert metallduppeditter i det området der seriøst så langt, men....du meiner eg burde begynne å vurdere det, ja?

i hudfolden over klitten kanskje, neuni? det har jeg hørt skal være riktig så eh..godt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...