Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

En pikk?

Du vet sånn hard, stiv en som vokser når du fikler og suger på'n. Den er faktisk ikke så aller verst asså.

Ulempen er at den hverken vibrerer eller roterer.

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pikk?

Du vet sånn hard, stiv en som vokser når du fikler og suger på'n. Den er faktisk ikke så aller verst asså.

Ulempen er at den hverken vibrerer eller roterer.

*s*

Men i motsetning til de som vibrerer og roterer, så beveger den seg ut og inn helt av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pikk?

Du vet sånn hard, stiv en som vokser når du fikler og suger på'n. Den er faktisk ikke så aller verst asså.

Ulempen er at den hverken vibrerer eller roterer.

*s*

*flire litt*

Du er jo et geni, Tigertrollet.

Jeg tengte mere på om du ikke hadde en sånn en tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

grønnsaker?

lage noko greier i leire?

håndtak på verktøy?

stearinlys?

tuber?

joda, kan huske ganger eg har trava rundt i boligen på jakt etter noko i riktig fasong og størrelse. men eg trur eg stort sett aldri fann noko som matcha sikkerhetskravene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i motsetning til de som vibrerer og roterer, så beveger den seg ut og inn helt av seg selv.

Joa, det er helt klart et pluss. Da kan man bare ligge der som et slakt og la han gjøre jobben.

Men jeg venter på om det kommer 2004-utgaven med g-punkts bøy. Den kommer til å slå an:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnsaker?

lage noko greier i leire?

håndtak på verktøy?

stearinlys?

tuber?

joda, kan huske ganger eg har trava rundt i boligen på jakt etter noko i riktig fasong og størrelse. men eg trur eg stort sett aldri fann noko som matcha sikkerhetskravene mine :)

Jeg gjentar trikset til ene ex'en min.

Hun fant noe hardt, tredde på en sokk og la seg oppå og gnei seg mot det.

Blir kanskje ikke helt det samme som å ha noe inni seg, men det er i hvertfall trygt og ikke så vanskelig å fine noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar trikset til ene ex'en min.

Hun fant noe hardt, tredde på en sokk og la seg oppå og gnei seg mot det.

Blir kanskje ikke helt det samme som å ha noe inni seg, men det er i hvertfall trygt og ikke så vanskelig å fine noe.

nja..da er det no litt enklere med dyna rett og slett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnsaker?

lage noko greier i leire?

håndtak på verktøy?

stearinlys?

tuber?

joda, kan huske ganger eg har trava rundt i boligen på jakt etter noko i riktig fasong og størrelse. men eg trur eg stort sett aldri fann noko som matcha sikkerhetskravene mine :)

Jo, og da man har trava en stund, så er lissom ilden slukket og man logger seg inn på DOL i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire litt*

Du er jo et geni, Tigertrollet.

Jeg tengte mere på om du ikke hadde en sånn en tilgjengelig.

Åh...sånn ja. Men det er mye fint man finner i grønnsaksdisken av gulrøtter, bananer, stangselleri...

Vil imidlertid fraråde grønnsaks-fisting med brokkoli. Det va'kke no særlig.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og da man har trava en stund, så er lissom ilden slukket og man logger seg inn på DOL i stedet...

hehehe

vel, eg har eit vagt inntrykk av at ilden ikkje er -heilt- slukka.....? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh...sånn ja. Men det er mye fint man finner i grønnsaksdisken av gulrøtter, bananer, stangselleri...

Vil imidlertid fraråde grønnsaks-fisting med brokkoli. Det va'kke no særlig.

:-)

LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, det er helt klart et pluss. Da kan man bare ligge der som et slakt og la han gjøre jobben.

Men jeg venter på om det kommer 2004-utgaven med g-punkts bøy. Den kommer til å slå an:)

Hva er det? *spør hun med en interesert mine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, det er helt klart et pluss. Da kan man bare ligge der som et slakt og la han gjøre jobben.

Men jeg venter på om det kommer 2004-utgaven med g-punkts bøy. Den kommer til å slå an:)

tar lang tid for ein 2004-utgave å modnes, da.

*sende jaktutstyr til trollet* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, det er helt klart et pluss. Da kan man bare ligge der som et slakt og la han gjøre jobben.

Men jeg venter på om det kommer 2004-utgaven med g-punkts bøy. Den kommer til å slå an:)

Ja, det meg G-punktet er jeg ikke helt trygg på. Kanskje du kan hjelpe meg litt.

Det er jo ikke slik at jenta kjenner at 'oi der var'n på g-punktet' på samme måte som med klitorisen. I hvertfall ikke de jeg har vært sammen med. Heller er det slik at jeg pleier å bruke fingrene en stund og at det selvsagt pleier å gjøre jentene rimelig glade for å si det slik. Og når de er ordentlig glade så trenger man ikke stimulere g-punktet direkte for å gjøre dem ekstra glade.

Men er det noen måte å bruke pikken på som du (eller andre jenter) har merka at faktisk stimulerer G-punktet på en god måte?

Bakfra er jo ofte godt likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...