Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

hihihihi ;)

veeel...kvar og kvar, fru blom...eg overdreiv kanskje litt, da :)

Ja, det der var bare for å tråkke meg ned i gørra. *geiper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

nemlig. det er lurt å tenke igjennom sånt - kven man vil være - før man gjer ting som plutselig definerer ein sjølv som noko anna enn man vil.

Trøtt nå ja. Koselig å lage en lang tråd i kveld.

Få nå liv i gubb-skinnet, på tide nå synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neimen hør no: fortell meg f.eks med hvilken teknikk du studerer ei nyinntaua dame - hvilken positur vil du helst ha henne i når du avdekker dei meir edle delene, f.eks? :)

det kaller eg studieteknikk som eg kan like :)

Det finnes bare en stilling som er tilfredsstillende for den situasjonen.

"............"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kan det gå når man ikke har tatt med seg noen håndduk eller no papir før man la seg.

Men heldigvis har jeg aldri møtt noen på slike nattlige vandringer.

Men det er mye verre når man da møter svigermor (som er singel) i gangen, og hun prøver å dra deg med seg inn på soverommet...

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*råflire* Ja, det må være høytrykk, for jeg jobber bra under (og over) det:)

Nei, trykk måles i Pascal. Men det driter vi vel egentlig i. Det er bedre å måle avstanden. Treffer han munnen med spruten når han trekker seg ut -DA er trykket godt over middels;)

Trykk måles i Bar eller Pascal. 1 hektopascal (hPa) = 1 millibar (mb) = mmHg x 1.333224 etc. etc.....

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker ikke akurat hvor mye du er her, bare registrert at du er her veldigt mye.

Men du svarte ikke på om du har erfaringer med dama til Anne Holt, som du ymta frempå om her :-)

Vel... Nå kjenner ikke jeg Anne, og ikke har jeg sett dama hennes, men jeg tror uansett ikke at jeg skrøyt på meg noe.

Med mindre hun er sammen med Mia Hundvin uten at jeg visste det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trykk måles i Bar eller Pascal. 1 hektopascal (hPa) = 1 millibar (mb) = mmHg x 1.333224 etc. etc.....

"................"

I og med at du brilljerer med kunnskaper fra svunne tider i fysikk -kan du opplyse meg om hvor mange Bar'er eller Pascal'er en ladning som pirrer i drøvelen har da? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...