Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Åh...sånn ja. Men det er mye fint man finner i grønnsaksdisken av gulrøtter, bananer, stangselleri...

Vil imidlertid fraråde grønnsaks-fisting med brokkoli. Det va'kke no særlig.

:-)

Ikke hel ananas heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

Hva er det? *spør hun med en interesert mine*

Nye pikker. Har du ikke katalogen? Den nye generasjonen med ståkuker kommer nå med antispinn, turbo og roterende og bøyd tupp til massasje av g-punktet. Ytterligere ekstrautstyr kan ettermonteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... ok :-)

Ville trodd det ble litt mykt og udefinert jeg da....

nah - man må jo krølle dyna sammen til den antar ein akseptabel fasong, såklart. men det er da slett ikkje vanskelig, sjølv et barn kan få til det (eg var iallfall bare barnet..*s*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det? *spør hun med en interesert mine*

Hun fantaserer bare... hun drømmer om en mann utstyrt litt annerledes enn vanlige menn.

"It's not real, it's not my friend. But I'll break before I bend"

Fra plata Blood Sugar Sex Magic med Red Hot Chilli Peppers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nah - man må jo krølle dyna sammen til den antar ein akseptabel fasong, såklart. men det er da slett ikkje vanskelig, sjølv et barn kan få til det (eg var iallfall bare barnet..*s*)

Ja, jeg kan ikke annet enn å si at jeg får tro deg på ditt ord.

Man skulle vært flue på veggen av og til sier nå jeg, mye artig å se på single jenters rom vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye pikker. Har du ikke katalogen? Den nye generasjonen med ståkuker kommer nå med antispinn, turbo og roterende og bøyd tupp til massasje av g-punktet. Ytterligere ekstrautstyr kan ettermonteres.

Svelgte ølen i halsen et øyeblikk. Nei jeg har ikke katalogen, men du kan sikkert hjelpe meg med hvor jeg får tak i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye pikker. Har du ikke katalogen? Den nye generasjonen med ståkuker kommer nå med antispinn, turbo og roterende og bøyd tupp til massasje av g-punktet. Ytterligere ekstrautstyr kan ettermonteres.

Apropo ettermontering av utstyr.

Noen som har erfaring med en sånn pearl jam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fantaserer bare... hun drømmer om en mann utstyrt litt annerledes enn vanlige menn.

"It's not real, it's not my friend. But I'll break before I bend"

Fra plata Blood Sugar Sex Magic med Red Hot Chilli Peppers.

Fan ta dere, satte jo det blonde hodet mitt i full sving...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan ikke annet enn å si at jeg får tro deg på ditt ord.

Man skulle vært flue på veggen av og til sier nå jeg, mye artig å se på single jenters rom vil jeg tro.

Du ville ikke trodd det om du så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan ikke annet enn å si at jeg får tro deg på ditt ord.

Man skulle vært flue på veggen av og til sier nå jeg, mye artig å se på single jenters rom vil jeg tro.

hehe - ja, det trur eg definitivt :) og sånne fluer var eg livende redd for i årevis, følte meg snål med dyna mi. men eg har da etterkvart skjønt at det ikkje var noko gæernt med løsninga mi. og det gav utmerkede resultater, og det var det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brøddeigen til mor?

no skulle eg til å skrive noko om ivrige mannlige bakstekjerringer, men så kom eg til å tenke på alle dei sarte sjelene her inne..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det meg G-punktet er jeg ikke helt trygg på. Kanskje du kan hjelpe meg litt.

Det er jo ikke slik at jenta kjenner at 'oi der var'n på g-punktet' på samme måte som med klitorisen. I hvertfall ikke de jeg har vært sammen med. Heller er det slik at jeg pleier å bruke fingrene en stund og at det selvsagt pleier å gjøre jentene rimelig glade for å si det slik. Og når de er ordentlig glade så trenger man ikke stimulere g-punktet direkte for å gjøre dem ekstra glade.

Men er det noen måte å bruke pikken på som du (eller andre jenter) har merka at faktisk stimulerer G-punktet på en god måte?

Bakfra er jo ofte godt likt...

God oppvarming med fingre er genialt for å nå g-punktet som du sier ja:)

En (event to) "vinkende" fingre på punktet under oralsex f.eks er ikke så dumt. Pga hvor det er (3-5cm inn på fremsiden som du helt sikkert vet) er det ikke alltid så lett å få stimulert det ellers.

Under samleie er alle varainter av bakfra (stående, doggy, spooning, på magen etc....) genial. Også kan misjonær med beina slengt over skuldrene være bra -for da kommer baken litt opp og pikken treffer fremveggen.

Det er igrunn en del stillinger som kan stimulere g-punktet hvis jenta bare gjør noen justeringer som å vippe på bekkenet og sånt.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - ja, det trur eg definitivt :) og sånne fluer var eg livende redd for i årevis, følte meg snål med dyna mi. men eg har da etterkvart skjønt at det ikkje var noko gæernt med løsninga mi. og det gav utmerkede resultater, og det var det viktigste :)

Ja, også slipper man å bortforklare hvorfor det ligger en paraply med sokk på i senga.

Ei anna ex hadde forresten en favorittflaske med krem i stående på soverommet. Og etter det hu fortalte så var det ikke for kremens skyld. Hu trengte heller ikke være redd for å måtte bortforklare noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...