Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

no skulle eg til å skrive noko om ivrige mannlige bakstekjerringer, men så kom eg til å tenke på alle dei sarte sjelene her inne..

:)

Jo dem er det jo mange av her inne...

Man kan ikke tenke på alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

no skulle eg til å skrive noko om ivrige mannlige bakstekjerringer, men så kom eg til å tenke på alle dei sarte sjelene her inne..

:)

Faen ja..jeg så American Pie i går der han testosteron-bomben av en tenåring knulla eplepaien til mor.. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God oppvarming med fingre er genialt for å nå g-punktet som du sier ja:)

En (event to) "vinkende" fingre på punktet under oralsex f.eks er ikke så dumt. Pga hvor det er (3-5cm inn på fremsiden som du helt sikkert vet) er det ikke alltid så lett å få stimulert det ellers.

Under samleie er alle varainter av bakfra (stående, doggy, spooning, på magen etc....) genial. Også kan misjonær med beina slengt over skuldrene være bra -for da kommer baken litt opp og pikken treffer fremveggen.

Det er igrunn en del stillinger som kan stimulere g-punktet hvis jenta bare gjør noen justeringer som å vippe på bekkenet og sånt.

:-)

Ja, det er jo stort sett kjent det der. Bortsett fra at spooning er et ukjent uttrykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar lang tid for ein 2004-utgave å modnes, da.

*sende jaktutstyr til trollet* :)

Ja, du sier noe der. Jeg bør kanskje satse på en oppgradert 1970-modell eller lignende.. Men hvor stor ytelse bør han ligge på synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også slipper man å bortforklare hvorfor det ligger en paraply med sokk på i senga.

Ei anna ex hadde forresten en favorittflaske med krem i stående på soverommet. Og etter det hu fortalte så var det ikke for kremens skyld. Hu trengte heller ikke være redd for å måtte bortforklare noe.

paraply med sokk på...hehehehh, ja, den bortforklaringa skulle eg likt å høre :)

men altså...bortforklaringer i forbindelse med ting i og i nærheten av senger burde man slippe fra det øyeblikket alderen stiger til tosifra. i begynnelsen av tenåra hadde eg (som eg sida har skjønt) ejakuleringsorgasmer, men eg "slutta med det" (holdt igjen osv) pga flekkete dynetrekk etc....grmf. har ikkje hatt det sia, og det kan eg vel takke mor for - eg skulle ha vaska alle klær og sengetøy sjølv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan ta dere, satte jo det blonde hodet mitt i full sving...

Å få satt hodet i sving på lørdagskvelden er vel greit?

Bedre enn å sitte å se på TV i hvertfall. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo stort sett kjent det der. Bortsett fra at spooning er et ukjent uttrykk?

Den derre skje-greia. Når man ligger på siden og han ligger bak. Den er neppe så ukjent for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der. Jeg bør kanskje satse på en oppgradert 1970-modell eller lignende.. Men hvor stor ytelse bør han ligge på synes du?

tjah...ytelse - det måler man i hertz...40-50 hertz er jo minimum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ja..jeg så American Pie i går der han testosteron-bomben av en tenåring knulla eplepaien til mor.. *s*

ja, det var sånt eg tenkte på, og bakere osv......jah..*holde munn*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen ja..jeg så American Pie i går der han testosteron-bomben av en tenåring knulla eplepaien til mor.. *s*

Har ikke sett den, men er ikke det en film om sexuelt frustrerte gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pearl jam??

Originalt en beinring med perle i som man satte fast rundt roten av pikken. Perlen skulle selvsagt opp og frem for å stimulere klitoris, derav pearl jam vil jeg tro.

Nå får man tak i mye rart i plast, med børster i stedet for perle osv. Jeg har aldri prøvd det, men er litt nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var sånt eg tenkte på, og bakere osv......jah..*holde munn*

:)

Fy, fader! *sier jeg med et glis om munnen og baker alle brøa mine selv heretter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt en beinring med perle i som man satte fast rundt roten av pikken. Perlen skulle selvsagt opp og frem for å stimulere klitoris, derav pearl jam vil jeg tro.

Nå får man tak i mye rart i plast, med børster i stedet for perle osv. Jeg har aldri prøvd det, men er litt nysgjerrig.

vel - eg har prøvd ein sånn sak, men myk myyyyk plastbørste, og biiiiitteliten vibrator inni. det var tøffe greier for lett overfølsomme meg...huff ;) vel vel - det var eg som kjøpte den, så eg får klandre meg sjølv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tjah...ytelse - det måler man i hertz...40-50 hertz er jo minimum. :)

Jo, det er nok et minimum. Enn i trykk? Frekvens og trykk..da har vi vel dekket det meste..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få satt hodet i sving på lørdagskvelden er vel greit?

Bedre enn å sitte å se på TV i hvertfall. :-D

Kunne sikkert finni på no anna å svingt seg med en DOL også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den, men er ikke det en film om sexuelt frustrerte gutter?

Ja, stemmer. Noen komiske øyeblikk der, men ellers ganske ordinær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er nok et minimum. Enn i trykk? Frekvens og trykk..da har vi vel dekket det meste..:)

trykk - kva er det no man måler det i igjen da? man kan måle det med barometer....nja. det bør være høytrykk, iallfall. lavtrykk får eg berre huepine av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

paraply med sokk på...hehehehh, ja, den bortforklaringa skulle eg likt å høre :)

men altså...bortforklaringer i forbindelse med ting i og i nærheten av senger burde man slippe fra det øyeblikket alderen stiger til tosifra. i begynnelsen av tenåra hadde eg (som eg sida har skjønt) ejakuleringsorgasmer, men eg "slutta med det" (holdt igjen osv) pga flekkete dynetrekk etc....grmf. har ikkje hatt det sia, og det kan eg vel takke mor for - eg skulle ha vaska alle klær og sengetøy sjølv...

Ja, om ikke det er en grunn til å vaske selv så vet ikke jeg.

Men i begynnelsen av tenårene er det mange ting som går lettere. Husker selv at fem kjappe drag var nok.

Et tips for å få mer ut av orgasmen, du vet det sikkert men jeg sier det lell, er å utsette orgasmen.

For meg fungerer det til og med når det er en lang utsettelse hvor jeg blir slapp i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...nettopp, du er ein sart sjel, ja? ;D

Ingen sart sjel, men bare tanken på bakern nedi gata hær... Vel, der forsvant perringa her i allefall. Rosinmus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...