Gå til innhold

Single jenter med perring i pingjongen


Kat-1

Anbefalte innlegg

Den derre skje-greia. Når man ligger på siden og han ligger bak. Den er neppe så ukjent for deg:)

Åja, den ja.

Det er en favoritt.

Jeg kaller det bare 'bakfra på siden' jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • neuni

    88

  • wywh

    68

  • tigertrollet

    46

  • Kat-1

    25

Mest aktive i denne tråden

Ja, om ikke det er en grunn til å vaske selv så vet ikke jeg.

Men i begynnelsen av tenårene er det mange ting som går lettere. Husker selv at fem kjappe drag var nok.

Et tips for å få mer ut av orgasmen, du vet det sikkert men jeg sier det lell, er å utsette orgasmen.

For meg fungerer det til og med når det er en lang utsettelse hvor jeg blir slapp i mellomtiden.

Utsettelse er rota til alt godt, men så skjelden man finner en mann som klarer å utsette lenge nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om ikke det er en grunn til å vaske selv så vet ikke jeg.

Men i begynnelsen av tenårene er det mange ting som går lettere. Husker selv at fem kjappe drag var nok.

Et tips for å få mer ut av orgasmen, du vet det sikkert men jeg sier det lell, er å utsette orgasmen.

For meg fungerer det til og med når det er en lang utsettelse hvor jeg blir slapp i mellomtiden.

joda, utsettelse er eg ikkje så verst på. men eg er spent på om eg kan få tilbake ytelsesevnen eg hadde i 10-15-årsalderen. kvinner skal jo bli så veldig seksuelle fra 30-årsalderen av, så det er vel håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer. Noen komiske øyeblikk der, men ellers ganske ordinær:)

Har aldri giddet å se den. Minner vel kanskje for mye om meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dildomaker

Du tar en banan, et kondom og en del kjøkkenpapir. Surr papiret rundt bananen, tre på kondomen og du har noe som ligner litt i alle fall.

PS: Egner seg ikke til gjenbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tjah...ytelse - det måler man i hertz...40-50 hertz er jo minimum. :)

Snakker om maksytelse nå antar jeg. Skal man holde på sånn lenge så blir dere jo ihjælkjørt skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, den ja.

Det er en favoritt.

Jeg kaller det bare 'bakfra på siden' jeg :-)

"bakfra på sida" stemmer eg også for - spooning høres ut som ....tjah....fisting med grautsleiv? ettelleranna ikkjefulltsåhyggelig, iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo ettermontering av utstyr.

Noen som har erfaring med en sånn pearl jam?

Nei du, det har jeg ikke:)

Jeg prøvde forresten et sånt egg, men det gikk faen snurre meg på tvers inni der. Så det ble bråslutt i knullinga, ut med pikken og inn med fingrer for å fiske i ledningen for å få det ut mens den vibrerte for fullt..Jaja, men prøve alt mulig rart det skal man..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, utsettelse er eg ikkje så verst på. men eg er spent på om eg kan få tilbake ytelsesevnen eg hadde i 10-15-årsalderen. kvinner skal jo bli så veldig seksuelle fra 30-årsalderen av, så det er vel håp :)

Med rette mannen til hjelp så går det nok (bokstavelig talt) vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om maksytelse nå antar jeg. Skal man holde på sånn lenge så blir dere jo ihjælkjørt skulle jeg tro.

nei nei nei - det gjelder å komme opp i så høye hertz at det blir lyd av det - så man kan synge sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med rette mannen til hjelp så går det nok (bokstavelig talt) vil jeg tro.

*snu seg og kaste eit blikk på slaktet i sofaen*

jo, han duger :)))) ("øve øve jevnt og trutt og tappert, det er tingen" *synge*)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsettelse er rota til alt godt, men så skjelden man finner en mann som klarer å utsette lenge nok...

Det er ikke rart, kat-1. For det krever enorm viljestyrke til tider :-)

Derfor er det så viktig med skikkelig forarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*snu seg og kaste eit blikk på slaktet i sofaen*

jo, han duger :)))) ("øve øve jevnt og trutt og tappert, det er tingen" *synge*)

:)

hehe... ligger stakar'n på sofa'n og snorker mens du henter inspirasjon på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart, kat-1. For det krever enorm viljestyrke til tider :-)

Derfor er det så viktig med skikkelig forarbeid.

forarbeidet er viktig ja. og litt grunnforskning kan være greit å koste på seg. kva med ein liten leksjon i studieteknikk no? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bakfra på sida" stemmer eg også for - spooning høres ut som ....tjah....fisting med grautsleiv? ettelleranna ikkjefulltsåhyggelig, iallfall.

Hehe... jeg så kanskje for meg noe litt snillere jeg da... forme hånda som en skje.

Men siden det var snakk om en stilling så kunne det jo ikke være det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ligger stakar'n på sofa'n og snorker mens du henter inspirasjon på nett?

næh - han glaner på tv mens eg har min tur ved dataskjermen :) han kjem vel inn her og roter i tråden etterpå, kjenner eg han rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar en banan, et kondom og en del kjøkkenpapir. Surr papiret rundt bananen, tre på kondomen og du har noe som ligner litt i alle fall.

PS: Egner seg ikke til gjenbruk.

*he,he*

Dildomaker var jo et yrke man kunne satse på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trykk - kva er det no man måler det i igjen da? man kan måle det med barometer....nja. det bør være høytrykk, iallfall. lavtrykk får eg berre huepine av.

*råflire* Ja, det må være høytrykk, for jeg jobber bra under (og over) det:)

Nei, trykk måles i Pascal. Men det driter vi vel egentlig i. Det er bedre å måle avstanden. Treffer han munnen med spruten når han trekker seg ut -DA er trykket godt over middels;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jeg så kanskje for meg noe litt snillere jeg da... forme hånda som en skje.

Men siden det var snakk om en stilling så kunne det jo ikke være det heller.

mhm - no skjønte eg problemet mitt med ordet - det høres ikkje ut som ein stilling. det høres ut som noko man gjer - ja, som fisting. og andre ting for spesielt interesserte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...