Gå til innhold

Væske under samleie (uh finner ikke på bedre tittel)


Naomi

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurte på en ting - under samleie så hender det at jeg slipper ut væske uten at jeg merker det i det hele tatt. Tror ikke partneren merker det heller sånn under selve akten. Har skjedd sånn under ti ganger så lenge jeg kan huske (iallefall over de 2 siste årene), og det lukter litt stramt av det men jeg tviler sterkt på at det er urin..pleier å bli en stor flekk på sengen samt lukte litt stramt (men ikke urinaktig) + veldig tyntflytende. Har lest at det hender kvinner kan få "utløsning" og lurer på om det kan være det? Pleier å ha et ganske godt samliv og nyte sex'en uten å alltid måtte ha orgasme - og væsken som kommer ut kommer iallefall når jeg har det veldig godt...?

Håper da ikke det er urin, det hadde vært skikkelig flaut..(men sist det skjedde så gikk jeg på do ca 5 minutter etterpå og det virket ikke som om jeg hadde tømt blæren da)

Fint hvis noen kan svare meg på dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har sikkert rett i at du ejakulerer, som det heter. Det er ikke uvanlig, bare litt ukjent blandt folk.

Det er ikke urin. Væsken kan være rikelig, og den er tyntflytende og blank. Som regel er den luktfri.

Det har med stimulering av g-punktet,sies det. Hvis du leter fram Amiga og hennes hjemmeside, står det mye om kvinners ejakulasjon der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert rett i at du ejakulerer, som det heter. Det er ikke uvanlig, bare litt ukjent blandt folk.

Det er ikke urin. Væsken kan være rikelig, og den er tyntflytende og blank. Som regel er den luktfri.

Det har med stimulering av g-punktet,sies det. Hvis du leter fram Amiga og hennes hjemmeside, står det mye om kvinners ejakulasjon der.

http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Du har sikkert rett i at du ejakulerer, som det heter. Det er ikke uvanlig, bare litt ukjent blandt folk.

Det er ikke urin. Væsken kan være rikelig, og den er tyntflytende og blank. Som regel er den luktfri.

Det har med stimulering av g-punktet,sies det. Hvis du leter fram Amiga og hennes hjemmeside, står det mye om kvinners ejakulasjon der.

Det har vært en masse skriverier om dette med kvinnelig ejakulasjon, dvs. si at det støtes ut store mengder væske fra skjeden nærmest i en sprutform i forbindelse med orgasme utløst ved stimulkereing av G-sonen i fremre skjedevegg.

Meg bekjent fins det innen kjertler i skjedeveggen. Derimot "lubrikerer" kvinnen gjennom en såkalt transudasjonsprosess. Under slimhinnen i skjeden sitter det er rikt nett av kapillærer. Herfra kommer det ut væske som smører skjeden, gjør den vår og behagelig. Det kan bil ganske store mengder væske som samler seg opp og renner ut under samleiet. Ved orgasmen trekker skjeden seg samnmen og kan presse denne værsken ut av skjeden. Muligvis er det dette det tenkes på når man snakker om kvinnens ejakulasjon.

Heller ikke i urinrøret fins det kjertler. Enkelte har muligvis "rester" av vev som hos hankjønnet har utvikle tseg til prostata, men at disse restene skulle produsere de svære mengder av væske det her snakkes om har jeg ingen tro på. Det må dokumenteres ved grundige anatomiske og fysiologiske studier.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pillo

Du har sikkert rett i at du ejakulerer, som det heter. Det er ikke uvanlig, bare litt ukjent blandt folk.

Det er ikke urin. Væsken kan være rikelig, og den er tyntflytende og blank. Som regel er den luktfri.

Det har med stimulering av g-punktet,sies det. Hvis du leter fram Amiga og hennes hjemmeside, står det mye om kvinners ejakulasjon der.

hei hei alle sammen..

Når vi først er inne på dette emne, så må jeg si at dette hender meg også..

Når jeg "presser" litt, så kommer det væske ut.. Det er veldig veldig tynnt..som vann..smaker ingenting og lukter ingenting..

Rett før det går for meg presser jeg ganske hardt, så alt kommer ut..det er ganske deilig.. Men avogtil tror jeg det er urin som kommer..for da lukter det urin og er gult på farge..

Vet ikke helt jeg, hva jeg skal tro.. er det urin, eller ikke?

Det er aldri hvitt..bare helt blankt, og tynnt..

Men avogtil tror jeg det er urin.

noen som vet?

Go`fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...