Gå til innhold

Tror dere Thomas Andrè har asperger?


slabbedask

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Ikke nødvendigvis. Det er ikke bare aspergere som sliter med å få seg venner, og jeg tror veldig mange har følt seg litt som Thomas André i løpet av livet. Ellers hadde ikke humoren fungert. Det er både morsomt og vondt å se på.

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Hvem er egentlig Thomas André?

Anonymous poster hash: d61ba...f3f

 

 

En som var med i en dokumentarserie på NRK for noen år siden.

Anonymous poster hash: c6900...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han virket jo veldig utadvendt og "gira". Er ikke det uvanlig for aspergere?

Nei, tror ikke det. Var er par som lignet i den as dok. serien på svensk tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det. Var er par som lignet i den as dok. serien på svensk tv.

 

Skjønner ikke hva asperger er for noe jeg. :P

 

ADHD er vel kort fortalt hyperaktivitet og oppmerksomhetssvikt. Det har jeg "teken" på, føler jeg. Men hva er det asperger kort fortalt går ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva asperger er for noe jeg. :P

 

ADHD er vel kort fortalt hyperaktivitet og oppmerksomhetssvikt. Det har jeg "teken" på, føler jeg. Men hva er det asperger kort fortalt går ut på?

Spør MM.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

is characterized by significant difficulties in social interaction and nonverbal communication, alongside restricted and repetitive patterns of behavior and interests

 

Det der stemmer med meg, også. Men jeg har andre diagnoser. Så det er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

is characterized by significant difficulties in social interaction and nonverbal communication, alongside restricted and repetitive patterns of behavior and interests

 

Det der stemmer med meg, også. Men jeg har andre diagnoser. Så det er rart.

Det er mye rart når det gjelder diagnostisering.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

is characterized by significant difficulties in social interaction and nonverbal communication, alongside restricted and repetitive patterns of behavior and interests

 

Det der stemmer med meg, også. Men jeg har andre diagnoser. Så det er rart.

Hei!

 

Det du skrev stemmer.

 

Og man kan ha  andre diagnoser i tillegg. :-) alt unntatt PU.

 

Selv kunne jeg dårlig uttrykke meg muntlig på det tidspunktet jeg fikk diagnosen, i dag kan jeg det langt bedre, selv om skrftlig er det som fungerer best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei altså, nå må dere gi dere. Alle har da ikke asperger heller.Alt man hører er jo Asperger her og asperger der, Asperger Putin og Asperger breivik... :rolleyes:



Anonymous poster hash: eabb3...19d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...