Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Har vært gift med samme mann i over 30 år. Jeg er ingen perfekt person men har bare vært heldig. Anonymkode: 6d723...e1e
  3. stjernestøv

Skikkelig musikk.

Fin den da
  4. Thebutterfly

Skikkelig musikk.

Nydelig
  5. stjernestøv

Skikkelig musikk.

6. Today
  7. AnonymBruker

Hva er galt med meg?

😇😇 Anonymkode: a841b...fe4
  8. stjernestøv

Skikkelig musikk.

9. stjernestøv

Skikkelig musikk.

Enda en ja hehe
  10. Thebutterfly

Skikkelig musikk.

11. stjernestøv

Til ISW og Kupton

Ja akkurat. De som ikke tåler det må holde seg unna slike tråder.
  12. stjernestøv

Å si til terapauten at man nasker/stjeler , driver vinning.

Hvorfor skulle universet straffe deg? Du som ikke har gjort noe galt og har en samvittighet? Jeg har vært redd for det selv men jeg har gjort mye galt i min ungdom,tror det er karma jeg da. Jeg får som fortjent.
  13. Thebutterfly

Skikkelig musikk.

14. Lillemus

Til ISW og Kupton

I dette tilfellet var jo også tittelen på innlegget ikke til å misforstå.
  15. stjernestøv

Til ISW og Kupton

Men det er jo sant, folk må få skrive om hva de vil uten å tenke på at andre kan bli støtt,man velger hva man vil lese.
  16. issomethingwrong

Til ISW og Kupton

Jeg synes det må tåles en viss temperatur i diskusjonene. Jeg har full respekt for at ikke alle er enige med meg. Men jeg synes hhv. passiv aggressivitet, diktering av debatt pga. krenkbarhet og furting har lite i en diskusjon å gjøre. For mennesker som sliter psykisk synes jeg at å tåle saklig debatt bør være en fin trening.
  17. Xtra

Fullmåne

😱
  18. issomethingwrong

Til ISW og Kupton

Ok
  19. AnonymBruker

Til ISW og Kupton

Jeg skal ikke være her mer. Men jeg håper dere fortsetter å slå like hardt ned på alle som støter andre. Jeg for min del har måttet tåle mye uten at noen har grepet inn. Jeg ønsker dere lykke til videre og takker for meg. Anonymkode: 42436...2bd
  20. issomethingwrong

Til ISW og Kupton

Det jeg mener med dette: Hvis jeg f.eks har angst for hjertesykdom, så kan jeg ikke bli forbanna fordi noen skriver et innlegg om hjertesykdom som jeg blir redd av å lese. Det er den som har sykdommen som må ta forhåndsregler, (i denne kontekst ikke åpne et innlegg om aggressiv sex) ikke resten av verden
  21. AnonymBruker

Til ISW og Kupton

«Men innlegget jeg siterer prøver å gi trådstarter dårlig samvittighet for noe som hun ikke har gjort galt.« Anonymkode: 42436...2bd
  22. AnonymBruker

Til ISW og Kupton

Les svarene en gang til, svar du støtter. «Man er ansvarlig for egen sykdom uten å plage andre som ikke har gjort noe galt« Anonymkode: 42436...2bd
  23. AnonymBruker

Til ISW og Kupton

Du som støtter ISW kan vel også støtte et innlegg der noen ber noen om unnskyldning, eller er ikke det innlegget bra nok? Du er jo så flink til å støtte andres innlegg. Jeg vil ikke være på dol mer. Anonymkode: 42436...2bd
  24. kupton

Fullmåne

Merker det ikke så godt på psyken, men hårveksten i ansiktet øker svært og stemmen forandres - særlig om natten.
  25. FjellOgDalar

Jeg har voldsom angst

Kjedelige greier det der, for det er dessverre ingen tvil om at voksne og funksjonshemmede stiller dårligere i arbeidslivet. Arbeidsgivere bør få opp øynene for at også disse utgjør gode ressurser. Har du kontakt med noen som eventuelt kan hjelpe med tilrettelegging? Nav/Hjelpemiddelsentral? Du har krav på nødvendig tilrettelegging. Arbeidsgiver kjenner deg jo også - noe som er positivt i din favør. Er det noe som kan hjelpe deg med å endre fokus i ventetida?
  26. kupton

Til ISW og Kupton

Det var da svært. Ingen ha beskyldt noen for å ville en annen noe vondt. Det ble påpekt at et eller flere innlegg kunne oppfattes som ønske om en slags sensur: At TS ikke skulle ha skrevet et slikt innlegg eller at DOL ikke skulle tillatt et slikt innlegg. Hvis en antar at en vil bli støtt av et innlegg med den overskriften, bør en la være å åpne det.
  27. stjernestøv

Fullmåne

Jeg pleier å sove dårlig når det er fullmåne,men i natt gikk det greit. Vet om flere som reagerer på fullmåne.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...