Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. psykedeliker

    Nyter du livet?

    Nei, det konseptet har jeg vokst fra.
  3. AnonymBruker

    Det må være vanskelig for behandler å miste pasient i selvmord.

    Min private psykiater hadde" 6 om dagen". Vet ikke med min behandler på dps har. Anonymkode: 4710e...0a8
  4. AnonymBruker

    Det må være vanskelig for behandler å miste pasient i selvmord.

    Det tenker jeg også. Ts Anonymkode: 4710e...0a8
  5. AnonymBruker

    Det må være vanskelig for behandler å miste pasient i selvmord.

    Min psykiater har definitivt ikke 6 pas om dagen. Aldri sett noen gå inn etter meg eller ut før meg, hun har luft mellom pasientene Anonymkode: 7f907...d4d
  6. Det er sikkert også lett for behandlere å skylde på seg selv over å kanskje ikke ha gitt tilstrekkelig hjelp og behandling.
  7. Everybody

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Slutt og bråke noe jævlig. Jeg er nabo med deg.
  8. AnonymBruker

    Det må være vanskelig for behandler å miste pasient i selvmord.

    Jeg tror det må være bare menneskelig å få det vondt etter å ha mistet en pasient. Andre tanker? Anonymkode: 4710e...0a8
  9. AnonymBruker

    Det må være vanskelig for behandler å miste pasient i selvmord.

    Da har de involvert seg altfor mye i den pasienten. Husk at en vanlig behandler har mellom 5 og 6 pasienter pr dag og 30 forskjellige i uken. Anonymkode: 39d8f...9db
  10. Bare en tanke. Jeg leste en artikkel hvor det stod at uerfarne behandlere ofte fikk ptsd etterpå. Det er trist å tenke på. Anonymkode: 4710e...0a8
  11. emilie321

    Hvor handler du stort sett klær?

    Jeg liker også buksene på Kapphal og pleier å kjøpe de der. Topper kjøper jeg på Kapphal, H&M eller Zizzi. På Kapphal her jeg bor, er de også veldig hjelpsomme og flinke. Sist da jeg plutselig trengte sorte klær (bukse og topp) så fikk jeg hjelp. Vedkommende målte meg opp og ned med øynene, snudde seg og plukket ut bukse og topp hun mente ville passe både meg og anledningen jeg trengte det til. Og det passet perfekt. Hele handelen gikk temmelig raskt. Sånt liker jeg.
  12. I dag
  13. Kan jeg spørre om du vet hvor selvhatet og skammen kommer ifra og hvordan du jobber med det? Jeg strever med det samme. Anonymkode: f0b0b...ac5
  14. Nicklusheletida

    Kan alle bli overvektig?

    Som ung kunne jeg spise hva jeg ville. De siste 35 årene ( ca) har jeg hatt anlegg for å bli overvektig, men det har jeg aldri vært fordi jeg må hele tiden passe på. Mange har sagt til meg at jeg er så heldig jeg sim er så slank. Da kan jeg spise hva jeg vil liksom. Eh nei, det er så feil som det kan få blitt.
  15. Trinity80

    Capgras’ syndrom og Fregoli syndrom og vrangforestillinger

    Da bør du ta tak i det nå også, dersom det plutselig bikker over. Nå har du oversikt, men det kan gå fort begge veier. Snakker av erfaring😉
  16. AnonymBruker

    Sosial angst/fobi og paranoia

    Hva er forskjellen? Hvordan skille? Anonymkode: b5677...9fb
  17. AnonymBruker

    Hvor handler du stort sett klær?

    Hm Anonymkode: 22cb1...200
  18. AnonymBruker

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Tror heller det er du som er en pest. Naboer som fester eller har høy musikk er det verste som fins. Anonymkode: 65903...a5a
  19. Marye

    Hvor handler du stort sett klær?

    Lefties her på granka
  20. Everybody

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Jo du bråker.
  21. AnonymBruker

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Nei Anonymkode: 60f24...b9b
  22. AnonymBruker

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Hva mener du med dette? Anonymkode: 60f24...b9b
  23. AnonymBruker

    Å gå fra kaffetrakteren

    Jeg glemmer så mye hele tiden. En gang holdt jeg på å brenne ned huset fordi jeg gikk på butikken når stekeplaten stod på og plutselig kom brannvesenet.. fordi naboen hadde ringt … traume Anonymkode: c1a0c...ab5
  24. Everybody

    Hvor handler du stort sett klær?

    Zalando og levis store.
  25. Everybody

    Naboene er en pest … de tåler ingenting..

    Ja, bråker du mye eller?
  26. Lillemus

    Å gå fra kaffetrakteren

    Hvis du pleier å glemme å slå av kaffetrakteren så bør du kjøpe en timer slik at den automatisk slår seg av etter en stund.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...