Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Brintellix - vil det gå over?

    Huff- jeg vurderer å prøve brintellix og trenger ikke bli mer slik😝 Hvordan var du før du tok den da? Anonymkode: 946a6...ee8
  3. AnonymBruker

    Hvorfor dår man kognitive vansker?

    Ja det er cfs eller lignende inni bildet dessverre, så det er en realitet at jeg blir verre. Det er hele problemet. Men lurer på om jeg har depresjon i tillegg- og hvor mye av symptomene denne står for når det gjelder disse symptomene☺️ Anonymkode: 7e946...107
  4. AnonymBruker

    Noen som vil hjelpe meg å tolke?

    Vi driver og lukter på en borettslagsleilighet med ca 990.000 i fellesgjeld Det står at fellesgjelda er avdragsfri og skal innfris i sin helhet i 2035. Samtidig står det at fellesgjelda også skal refinansieres da og at det da må påregnes å begynne å betale avdrag. Betyr dette at renta er nedbetalt i 2035 og at man bare skal betale avdrag fra 2035? Og er avdrag høyere enn rente? Anonymkode: c0a1a...57d
  5. AnonymBruker

    Ad og tankekjør

    Det kan jeg skjønne og være enig i, men dette er litt annerledes. Det var slik også en lang stund før jeg ble så dårlig at jeg havna til sengs 🤕 Anonymkode: 05d86...bc7
  6. Sokk

    Hvorfor dår man kognitive vansker?

    Da må du prøve å kjenne litt mindre etter og gjøre ting selv om du føler at du blir verre. Du MÅ gjøre noe annet enn å ligge i senga og poste på DOL hvis du skal bli bedre. Du trenger ikke gjøre 1000 ting, men ta en dusj, spis noe, få frisk luft. Hvis problemet ditt er ME/CFS og ikke depresjon, er situasjonen kanskje en annen, men du skriver at du har depresjon. Da må du gjøre noe. At du blir verre er en følelse, ikke en realitet.
  7. Seroxat

    Mianserin for søvn

    Takk for tilbakemelding ❤️
  8. Sokk

    Ad og tankekjør

    Alt blir fjernt og døgnet blir en grøt hvis man ligger i senga hele dagen. Uavhengig av depresjon.
  9. AnonymBruker

    Brintellix - vil det gå over?

    Hei! Jeg har stått på brintellix i ca 4 uker nå, og føler meg ekstremt flat og likegyldig til alt. Vil dette gå over? Noen med erfaring rundt det? Anonymkode: 56402...325
  10. stjernestøv

    Hvorfor er ikke menn interessert i å pynte til påske

    Her pynter vi ikke til påske, det gjorde vi da barna vokste opp.
  11. erik123

    Hvor lenge kan en bruke medikamenter som Sobril?

    Jeg får ikke Sobril av legen min, truer med å ta førerkortet. Kan ikke kjøre bil når du går på Sobril.
  12. Det er lenge siden Trump ble en parodi på seg selv. Dette er jo bare enda en latterlig ting fra ham.
  13. AnonymBruker

    Reaktiv depresjon

    Det oppleves ikke helt slik dessverre Anonymkode: 5b8cf...a09
  14. Sokk

    Depresjon og forvirring

    Tilfeldigvis bærer også de trådene preg av de samme utfordringene med manglende tegnsetting (særlig manglende komma mellom ord i lister/oppramsing av symptomer), mellomrom mellom ord og tegn, manglende punktum før ny stor bokstav og ny setning, ufullstendige setninger og generelt manglende gjennomlesing før man trykker «send inn svar». Når man starter en tråd med et generelt spørsmål hvor man ikke avslører noe om seg selv, burde det jo være mulig å skrive under nick for å rydde usikkerheten av veien om at dette er en person som spammer forumet med hundrevis av tråder rundt samme tema. Bra for egmont, da, som får trafikk og aktivitet 😂
  15. AnonymBruker

    jeg sa ifra til behandleren min at jeg er her inne

    @Kashmir Anonymkode: 036df...cef
  16. Sokk

    Reaktiv depresjon

    Det er en diagnostisk vurdering som din behandler er utdannet og opplært til å gjøre. Lytt til rådene fra din behandler/lege 😊
  17. Vhanja

    Hvorfor er ikke menn interessert i å pynte til påske

    Jeg er kvinne og er heller ikke spesielt interessert i å pynte til påske. Det er ikke en høytid jeg "feirer" på samme måte som jeg feirer jul. Jeg elsker å pynte til jul! Noen ganger tar jeg frem et gult kubbelys, tror det er omtrent den eneste påskepynten jeg har. Men ser ingenting galt i om noen ønsker å pynte til påske, det er jo bare koselig.
  18. AnonymBruker

    Reaktiv depresjon

    Ja.. men lurer på hvor skille går og når det kan kalles en depresjon som trenger og kan hjelpes av medisin feks Anonymkode: 5b8cf...a09
  19. Sokk

    Reaktiv depresjon

    Riktig. Mange depresjoner er ikke utløst av sorg. Anbefaler deg å Google «depresjon årsak». Veldig mye informasjon tilgjengelig på nett!
  20. AnonymBruker

    Reaktiv depresjon

    Men trenger ikke være en sorg som utløser heller ..? Anonymkode: 5b8cf...a09
  21. Admin

    jeg sa ifra til behandleren min at jeg er her inne

    Tråden er ryddet for avsporinger. Jeg kommer til sagt å fortsette å rydde disse trådene her på psykiatri når dere driver med slik tullete kjekling. Om dere virkelig ønsker dette får dere lage dere en tråd på åpent forum. Admin
  22. Sokk

    Reaktiv depresjon

    Gå inn på Google, skriv «sorg depresjon» i søkefeltet. Klikk søk. Les de første treffene.
  23. I dag
  24. AnonymBruker

    Remeron vs brintellix

    Tror dere det er trygt å prøve brintellix når man ble mer deprimert og angstete utover i behandlingen med remeron? Har brintellix en annen mekanisme? Siden den påvirker andre ting? Eller er det er tegn på at det ikke er depresjon eller at man reagerer negativt på antidepressiva? skjønner at svaret er «må bare teste», men kjenner det er en terskel pga min erfaring Har du tanker @ISW Anonymkode: f8148...a7a
  25. Det er helt umulig for oss å vite hva som har skjedd her, vi kjenner henne ikke. Det beste du kan gjøre er å blokkere henne og gå videre, ikke plag deg selv med dette. Anonymkode: 7c9cb...0ef
  26. Vhanja

    Mennesker med it- faktor.

    Av kjentfolk så ha har Erik Thorsvedt blitt litt der for meg. Har sett ham i den nye serien "Spillet" nå og han utmerker seg som en av de virkelig positive, stødige og omsorgsfulle mennesker som klarer å inspirere andre.
  27. AnonymBruker

    Medisinsk rådgiving

    Finnes det noe sted man kan henvende seg for medisinsk rådgiving omkring psykiatriske medisiner og symptome? Som ikke er fastlegen liksom Anonymkode: 40358...d68
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...