Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Glitter

    Selvbruning

    Noen som bruker det her? Hvilket merke? Pris? Må jeg spraye hele kroppen for at det ikke skal se dumt ut? Ser vel rart ut å bare bruke ansikt og hals/nakke. Men hvordan klarer man å spraye hele kroppen selv? Vil unngå å bli som Ross i friends. Hvor ofte må man spraye? Jeg har ganske lys hud og er jeg sliten blir jeg blek og blå under øynene. Kanskje jeg skulle forsøke? Ikke en mørk tone, men lys solbrun.
  3. Oki. Hadde jeg hatt en standard vanlig postkasse slik man har når man har postkasse ute på postkassestativ så hadde nok pakken kanskje fått plass (det er ett par sko). Men siden vi har postkassene inne i gangen her i blokka jeg bor så er postkassene sånne små som er innebygd i veggen som er beregnet på bare vanlig størrelse brev og typ små, tynne pakker. Ja, jeg sporer pakken på helthjem sin nettside, men jeg lurer på om den er litt treig til å oppdatere? For det sto at den var sendt videre fra ett sted som er 7 timer å kjøre unna her jeg bor i går kl 12. Og det står forventet levering i dag (18. april). Så man skulle jo tro at pakken har kommet frem egentlig nå i natt beregnet på tiden det tar å kjøre og at de leverer på natten? Hvis ikke kommer den nok nå i natt da? Anonymkode: 7579f...853
  4. AnonymBruker

    Noen som har erfaring med SNRI medisiner mot angst?

    Venlaflaxin har hjulpet meg mye. Er legen som skrev ut disse. Anonymkode: 3d152...5b0
  5. I dag
  6. Glitter

    Følee jeg ikke skjønner verdenen lenger...

    Har vel egentlig aldri skjønt verden. Den har vært og er veldig uforståelig for meg. Til tider gir det meg sterk følelse av uvirkelighet og frakobling til andre mennesker. De blir fremmed for meg. Er det gjenkjennelig for deg slik jeg har det?
  7. Hvis det er en nokså liten pakke (som får plass i en standard postkasse), er det sannsynlig at den kommer med samme bud som avisene. Disse budene har nøkler og leverer der det kommer aviser - på dørmatta eller i postkassa.. Er det en stor pakke eller hvis Helthjem ikke leverer til din adresse på annen måte, kommer den til et annet hentested. Du kan spore pakken på helthjem.no med koden jeg antar du har fått. Der vil du se når den har status "klar til levering" eller noe sånt.
  8. Hei, jeg har kjøpt noe på finn som blir levert av "Helt hjem" og siden jeg bor i blokk så lurte jeg på om den fortsatt ble levert min dørmatte utenfor min inngangsdør eller om den blir levert utenfor hoveddøren til blokken siden den er låst? Eller blir den heller f.eks levert til utleveringssted også må jeg hente pakken der? Og får man sms før pakken leveres eller bare etter at den er levert? Anonymkode: 7579f...853
  9. Glitter

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Har gått lei av nugatti etter 32 års konsum. 😃 Mamma var ikke opptatt av kostholdet etter skilsmissen for å si det slik så lagde meg to skiver med nugatti hver dag på skolen. Også spiste jeg boller og is fra fryseren når jeg var ferdig på skolen og når mamma var dratt på kveldsvakt plukket jeg av all paprikaen på grandisen også stekte jeg meg en pizza.
  10. Lillemus

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Ja, det må nesten ha vært den med ekornet på. Nugatti er jo best, men den var vel noen dyrere, tenker jeg.
  11. Glitter

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Nei vet hvilket du mener. Var det ikke bilde av et ekorn?
  12. Lillemus

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Jeg så det da jeg googlet, men jeg spiste mye Sjokonøtt for mange år siden og det var lenge før Freia sin kom på markedet og den Sjokonøtt'en tror jeg ikke finnes lenger.
  13. Glitter

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Er godt. Ja tenker på Freia sin. Heter vel sjokonøtt? Her:
  14. Lillemus

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Du tenker sikkert på Nøtte? Jeg spiste det som barn, men da jeg prøvde det igjen som voksen så var det jo bare en sykt oversøtet gugge som består av sukker, vann og 13% hasselnøtter... Sjokonøtt? Tenker du på Freia sitt? Det var noe som het sjokonøtt for mange år siden, men det finnes vel ikke lenger? Eller...?
  15. snusmumeriken96

    Følee jeg ikke skjønner verdenen lenger...

    Problemet er at jeg nesten ikke kjenner noen lengre i livet mitt. Klarer ikke å følge med på hva som er populært og ikke - har en følelse av at jeg ikke lenger henger med og er såå trist, føler også at jegikke skjønner amdre mennesker
  16. farløs

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    N.B O.B.S S.O.S: Jeg tok feil med sjokonøtt, tenkte på det andre pålegget fra eldre dager, som het noe med nøtt?
  17. farløs

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Sjokonøtt vet jeg faktisk ikke om jeg har smakt, og det er litt rart for jeg trodde nesten jeg hadde smakt alt av sånne type pålegg( kan hende jeg har det men for mangemange år siden som barn, men husker ikke hvordan smaken er i såfall). Men der fikk jeg en ide til neste søtpålegg, sikkert godt på ristabrød det å☺️ Det andre du skrev der hørtes veldig avansert ut🫠
  18. Glitter

    Tips til støvsuger

    Jeg har en Samsung ett eller annet. Betalte 4500 på tilbud for den. Har ca 40 min ladekapasitet. Kunne vært bedre til å få opp smuler, men den funker. Fleksibelt hode så kommer godt til rundt omkring. Deilig å slippe ledning og tung støvsuger.
  19. AnonymBruker

    Hvilken strømleverandør er best? Hvilken har du?

    Oki. Hva er gjennomfakturering? Anonymkode: 4a233...6b5
  20. Glitter

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Ikke så sunt da, men sjokonøtt er jo godt. Ellers smøreost spansk paprika, ei skinke og oppkjært egg og chili explosion på toppen. Med rødløk og perletomater.
  21. I går
  22. Jeg hadde ikke effekt av Lamictal. Sykdommen brøt igjennom gang på gang. Men Litium hjalp meg svært mye. Men da forsvinner oppturen. Eller jeg får fortsatt litt opptur, men ikke like lenge Eller like sterkt. Skjønner det ikke selv at jeg er høy, er omgivelsene som reagerer på det.
  23. farløs

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Det så veldig spennende og nytt ut (for min del). Hadde vært artig å prøve det😊
  24. Glitter

    Hva slags tabletter mot psyken er blå og runde?

    Vallargan? Ikke for psyken da. Hvis det ikke var på resept kan det være blåvalium. Men et generisk likt legemiddel til Abilify er vel blå også. Det er antipsykotisk. Det er de jeg kjenner til som er blå. Ta bilde av tabletten og søk på Google.
  25. farløs

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    De siste ukene/mnd har det vært en del salami-siliana, noen ganger med italiensksalat på, på brødskiva, eller ristetbrød med peanøttsmør(smud versjon) med litt jorbærsyltetøy over. Men om vi skal snakke knekkebrød så er det oftest frokostknekkebrød med softflora og multesyltetøy fra coop(erdenbeste), siliana eller tomatost. Kjøpte jarlsberg nylig så det blir kanskje det framover og ristetbrød med sjokade. Men det det går i aller mest sånn året rundt er vel kaviar og majones, egg og norvegia hvitost, makrell, syltetøy, og smørost tror jeg. Men liker det meste og varierer en del. Nå tenker jeg rundstykker med kokaegg og ansjosbiter og en kopp kakao på søndag🤭 (Jeg babler om mat på natta i natt også ser jeg, aner jeg et mønster montro..) 😳 Så tilbake til trådtittelen, så har jeg alt for mange favoritter🥴
  26. Hvem av disse medisineje fungerer best og kan man få de hos legen eller må man gå på dps for å få sånne piller?
  27. Husker jeg en gang hadde noen piller som var blå runde. Hva kan det ha vært? Anonymkode: 616d0...534
  28. påskelilje

    Guilty Pleasures

    Da jeg leste overskriften, tenkte jeg BADEKAR! Jeg eeelsker å ligge i badekaret med masse glovarm vann og badeskum, virkelig nyyyyyyyte!!!! Det er litt sløsing med varmt vann og strøm, men pytt sann! Men det var altså film eller musikk du siktet til! Hm... jeg ser lite film... Men liker også Mama Mia! Men at det er Guilty Pleasure, har jeg ikke tenkt på 😳😁
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...