Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Everybody

    Tipper dere Lotto?

    Det vinner jo folk hver uke, så det er jo en sannsynlighet for å vinne.
  3. Ok. Da ser jeg at det var din tolking. Greit nok. Jeg sverger på at det stort sett er samme gjeng 🙂
  4. Det må du spørre admin om, ikke meg. Men jeg tolket ikke admins innlegg slik, bare at det hadde vært en økning akkurat siste måned - og at det ellers er få rapporter: Jeg har nesten fått mer rapporter av faste brukere den siste måneden enn jeg har hatt sammenlagt siden 2016
  5. AnonymBruker

    Flat av ad

    Følte jg ble slik på remeron før d utvikla seg til mye mer deprimert og angst🤯 har slutta men er sånn fortsatt så vet kkke om d skyldtes den Anonymkode: 32b7d...8e1
  6. AnonymBruker

    Flat av ad

    På ad? Anonymkode: 32b7d...8e1
  7. nachnoo

    Hva er beste behandling for overspising?

    En skal ikke lese bivirkningslister. En skal ta for gitt at en ikke får bivirkninger.
  8. Det er jo ikke sånn at noen "stadig rapporterer alt mulig". Admin skrev at det akkurat den siste måneden har kommet mange rapporter fra faste brukere. Og nei, jeg føler meg ikke truffet. Jeg rapporterer innlegg fra nye/uerfarne brukere som undertegner med fullt navn, reklame (typisk når noen søker opp og drar fram 20 år gamle tråder for å lenke til sin egen nettside), spam-innlegg på uforståelige språk og - en veldig sjelden gang - brukerdebatt, når noen skriver om andre brukere i stedet for til dem direkte. Jeg sender et ensifret antall rapporter i året, og de fleste gjelder fullt navn eller reklame i eldgamle tråder.
  9. Kashmir

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Det er nordmenn i sitt ess!
  10. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Det er bare et fåtall av det norske folk som er der. Og jeg tenker at de som er der er en helt spesiell gruppe mennesker. En gruppe jeg ikke ønsker å være sammen med. Anonymkode: 8f436...d80
  11. AnonymBruker

    Flat av ad

    Jeg er enten flat eller veldig trist /høy angst. Anonymkode: a6d77...967
  12. AnonymBruker

    Flat av ad

    Ved ad så er det vel der hele tiden. Om dette begynte i stunden etter du begynte på ad og du ikke hadde det før eller i like stor grad før så vet du at det er pga ad. Anonymkode: 05954...06e
  13. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Jeg synes folk skal få lov til å kose seg med det de liker. Blir det vold eller for mye utagerende fyll så er det veldig leit såklart, men selve bilgreiene må de bare kose seg med Anonymkode: 493ac...494
  14. Zyprexus

    Flat av ad

    Hei! Det er jo kjent at en kan bli flat i følelsene av antideprisiva. Men er dette symptomer som kommer i perioder eller er det der alltid? Jeg har av og til perioder da ikke noe gleder meg, kommer ofte når angsten er bra, og jeg ikke har bekymringer. Hvordan vet jeg om dette er av ad? Er det noe å gjøre med dette uten å trappe ned/slutte? Medisinen er i mitt tilfelle Remeron 30 mg.
  15. Seroxat

    Mianserin for søvn

    Jeg forstår. Kan man bruke 1/2 Mianserin? Hvilke andre alternativer med kortere halveringstid finnes det? Det kan også være Zoloften som jeg tar om morgenen som også gjør meg trøtt. Nå økte jeg dosen med Zoloft på mandag i håp om at depresjonen letner🙏Ingen virkning på dosen jeg hadde. Takk for tilbakemelding ❤️
  16. Kashmir

    Tipper dere Lotto?

    Det føles sånn! Jeg fikk skikkelig god følelse av det du skrev! Sånn : jeg har det jeg trenger og kan forflytte meg hvor jeg vil! Du gjorde dagen min litt der 😊
  17. Dorthe

    Til dere som er homofile eller bifile

    Jeg tror nok mange er sammen med en bifil person uten å vite om det.
  18. Grendel

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Jeg tenker at "raggen måste gå". Det er kulturelt mangfold i praksis.
  19. slabbedask

    Tipper dere Lotto?

    Du skrev "Å kjøpe ting. Bare fordi en kan." Det tolker jeg som "tull" man ikke trenger. Hvem tvinger deg til å kjøpe ting bare fordi en kan???
  20. Martine

    Tipper dere Lotto?

    Jeg tror jeg kan skjønne litt hva du mener. Den frihetsfølelsen minner meg om når jeg tar på meg sekken og drar på langtur i marka. Jeg trenger bare å ta hensyn til meg selv og det lille jeg har, og kan forflytte meg akkurat hvor og når jeg vil. Er jeg på riktig spor?
  21.  cilie

    Til dere som er homofile eller bifile

    Jeg tror mange er fullstendig 0 eller 100.
  22.  cilie

    Til dere som er homofile eller bifile

    Jeg kunne ikke vært sammen med en bifil mann.
  23. Kashmir

    Tipper dere Lotto?

    Hva er "tull" ?
  24.  cilie

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Nei, det får være opp til den enkelte som deltar. Ganske få til å representere nordmenn. En tradisjon som har vart i årevis til sikkert både ergrelse og glede for innbyggerne der.
  25. Kashmir

    jeg sa ifra til behandleren min at jeg er her inne

    Vi snakket jo om diskusjonene på nett. Om holdninger og syn på diverse. Gikk du på middag?
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...