Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. adhoc

    Noen som har en fortid med rus ...

    Rapportert som brukerangrep.
  3. AnonymBruker

    Depersonaliseing etter seponering

    Ja, jeg synes @Admin burde ta grep her. Enten utestenge vedkommende eller kanskje der er en mulighet for å bare la vedkommende poste med brukernavn og ikke mer som anonym? Da kan jo hun/han ikke lyve om at det ikke er dem som står bak alle disse samme/like trådene... Anonymkode: 45c34...f11
  4. AnonymBruker

    Depersonaliseing etter seponering

    Har skikkelig vondt av deg, begynner ålure på om du ikke husker du poster de samme trådene her? Anonymkode: ff248...144
  5. Glitter

    Noen som har en fortid med rus ...

    Vet ikke hva jeg skal svare på dette. Men du leser tydeligvis i dagboken min i det skjulte også drar du innhold fra den ut på forumet skjult bak AB. Deg om det. Men jeg kan jo ikke bare gi opp. Og la barna være? Hva er det for noe å si?
  6. Vhanja

    Noen som har en fortid med rus ...

    Våger du å skrive det samme til Glitter under nick? Eller visste du at dette var så ille skrevet at du måtte ta den feige veien og gjemme deg bak anonymbruker for å spy ut dette?
  7. ISW

    Noen som har en fortid med rus ...

    Hva i alle dager?? Glitter sliter med dette og fortjener hjelp, ikke disse pekefingrene. Det er også ganske ambisiøst å stille diagnosen schizofreni på DOL.
  8. AnonymBruker

    Noen som har en fortid med rus ...

    Bare innse at det ikke kan hjelpes. Du bruker mye ressurser på å havne der du nøyaktig var. La barna dine være og innfinne deg i at du sliter for mye til å komme deg videre og ta vare på barn. Om du lurer på hvorfor jeg mener det her, les i dagboken din. Så blir du påminnet ALLE rundene dine. Du er i tillegg schizofren/ schizoaffektiv. Slå deg til ro med tilværelsen din som alkoholiker og stoffmisbruker. Anonymkode: bd92e...89d
  9. Nøkkelost. Og pate med bacon. Og Kaviar.
  10. Trinity80

    Depersonaliseing etter seponering

    Du må få hjelp. Eller slutte å poste her, du ødelegger forumet - og deg selv.
  11. Trinity80

    Hva har vært det beste med denne dagen sålangt?

    Veldig, hester er de mest emosjonelle intelligente dyrene vi kjenner til. Man kan samregulere med de🥰
  12. Trinity80

    Hva har vært det beste med denne dagen sålangt?

    Enig. Jeg har en kjeks som jeg liker med halv skive brunost på. Min favo til kvelds🤗 Livets små gleder!
  13. Tusen takk for tips. Jeg skal forsøke ta kontakt. Hva er forskjellen på hesteassistert psykoterapi og terapiridning da? Er det førstnevnte for psyken og sist nevnte for det fysiske? Har jeg skjønt det rett da? Jeg har ikke klart å finne noen på google som driver med det. Så da tenker jeg at jeg ønsker å kontakte kommunen bare for å være sikker på at jeg ikke har gått glipp av noe tilbud om terapiridning eller lignende. Men hvem i kommunen henvender jeg meg til med spørsmål da? Anonymkode: e0fde...ad7
  14. AnonymBruker

    Hva har vært det beste med denne dagen sålangt?

    Ja, det er veldig gøy! Kjekt å høre at du også holdt på med hest. Det er veldig kjekt. Jeg har ridd så vidt på islandshester før, veldig kjekk rase synes jeg også er det jo så kjekt med de ekstra gangartene den har, jeg trooor det var tølt jeg prøvde en gang og så kjekt! Det gikk jo fort! også var det så mye mer behagelig å sitte på i tølt enn i feks trav og gallopp siden hesten gikk så jevnt eller hva en nå skal kalle det? Har du vurdert å begynne på igjen med hest siden du savner det da? Anonymkode: 27fce...826
  15. AnonymBruker

    Frustrert over dps

    En liten utblåsning samt ønsker om råd dersom noen har vært i lik situasjon… Jeg har gått til ‘behandling’ hos dps i ti måneder nå. På den tiden har jeg hatt tre ulike behandlere. Den siste behandleren jeg har hatt nå har gitt meg timer med 3-4 ukers intervaller. Skulle egentlig ha time i går, 4 uker siden sist, men den ble avlyst. Fikk ny time 24. mai, noe som gjør at det denne gangen blir 9 uker mellom timene. Kjenner på en stor frustrasjon over dette. Jeg og behandler har snakket mye om mitt behov for å være trygg på behandleren, rommet osv., og ble enige om å bruke god tid på stabilisering og relasjonsbygging. Men jeg opplever jo at det er nettopp dette som ikke blir vektlagt ved at det er så lenge mellom hver time. De få timene jeg har hatt med denne behandleren opplever jeg at hen skal trøste meg, det er så synd på meg, sier jeg ‘tenker feil’ og at vi skal jobbe med hvordan jeg kan ‘tenke riktig’. Opplever en barnlig tone, og har flere ganger tenkt at jeg føler jeg blir behandlet som et barn. Så kan ikke akkurat si at jeg føler meg trygg på personen. Har gått til dps tidligere (et annet senter) og fikk oppfølging hver uke med en behandler jeg følte tok meg på alvor. Så var jo det jeg egentlig forventet for ti måneder siden. Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Mange uker mellom timene, når målet er å jobbe med stabilisering og trygghet? Opplevelsen av å ikke bli tatt på alvor, bli behandlet som et barn? Er det noen som har forsøkt å bytte behandler pga dette? Hvordan gikk du i så fall frem? Først og fremst en utblåsning av frustrasjonen, men blir takknemlig for råd! Anonymkode: 749cd...f1e
  16. Hvilken god bok om bipolar lidelse ville du anbefalt? Gjerne en med personlige erfaringer fra pasienter? Jeg har type 2 om det har noe å si. Anonymkode: b0a1e...468
  17. Sokk

    Depersonaliseing etter seponering

    Vær så snill og fortell behandleren din om denne repetitive postingen din. Det er et påfallende symptom. Har du fortalt om det? Alt?
  18. AnonymBruker

    Depersonaliseing etter seponering

    Der var du igjen, ja, selv om du som vanlig vil benekte at det er deg. Det er nok angsten som snakker mtp. symptomene du opplever. Anonymkode: d53d8...296
  19. påskelilje

    Hva har vært det beste med denne dagen sålangt?

    Å, så gøy! Jeg gikk på ridekurs for voksne i 2017-18. Likte SÅ godt å holde på med hest (islandshester var dette). Savner det ❤️
  20. I dag
  21. Ekstra

    Selvbruning

    Jeg pleier å bruke litt selvbruningskrem på våren og forsommeren. Bruker helst en som ikke gir så mye farge, og som må påføres flere ganger før det gir synlig resultat, dermed unngår man de stygge skillene og skjoldene. Blir mest som å påføre en bodylotion, ene må bare være litt mer nøye, og selvfølgelig vaske hendene godt etterpå. Har brukt produkter fra Lavera, de er gode, og lukter ikke så ille som mye selvbruning Kjøp Lavera Sun Care Self-tanning Lotion 150 ml - Mecindo
  22. knas

    Før smarttelefon var oppfunnet. Hva gjorde dere

    Det er SUNT å kjede seg! mvh alle foreldre på 80-tallet
  23. AnonymBruker

    Før smarttelefon var oppfunnet. Hva gjorde dere

    Jeg tok mye tog og buss før. Da hørte jeg på discman mens jeg så ut av vinduet og lot tankene og fantasien få flyte fritt. Se på naturen som suste forbi. Slikt er det nesten slutt på. Anonymkode: 46888...a37
  24. erik123

    Fratatt lappen p.g.a medisiner spm

    Tror du at du kommer med fakta? Du surrer like mye som noen andre. Vi har vel begge litt rett her.
  25. AnonymBruker

    Depersonaliseing etter seponering

    Jeg seponerte en antidepressiva for en stund siden. Etter at jeg slutta med den har jeg hatt veldig sterk depersonalisering og derealisering. Kan dette være seponeringssymptomer? Isåfsll ville de vel gått over igjen, noe de ikke har gjort. Tanker eller innspill? Anonymkode: 26a40...61b
  26. Det er foreløpig ikke mange som tilbyr hesteassistert psykoterapi (HAT). Du kan prøve å kontakte Hesteassistert psykoterapi (HAT) - HEST OG HELSE for å høre om de kjenner til noen som tilbyr dette der du bor. Mye mer vanlig er terapiridning/hestefysioterapi. Hvem som tilbyr det der du bor, tror jeg du enten må google deg frem til eller kontakte kommunen og forhøre deg.
  27. Thebutterfly

    Selvbruning

    Jeg har aldri brukt spray. Har kun brukt selvbruningskrem. Jeg brukte Sophie Elise sitt merke. Men det gjelder å påføre jevnt. Jeg var ikke alltid så flink til å få det jevnt.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...