Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Trinity80

    Hvordan tolker dere dette i journalen?

    Snakk om overanalysering. Det står rett frem hva man skal lese? Monoman betyr å være fiksert. Så de tre ordene som beskriver pasienten har tre ulike betydninger, det nyanserer bare en væremåte. Det betyr jo at behandler har gjort jobben. Herrejesus, ikke rart folk i helsetjenesten blir utbrent…
  3. farløs

    Mitt andre hjem

    Denne gangen fikk jeg skrevet hos deg🤭 Ja det gjør de nok🫤 tenker bare og håper at det kunne lette det litt☺️
  4. morsan

    Erfaring med å vokse legger hjemme?

    Jeg kjøpte bare vokspakken og varmet i vannbad
  5. AnonymBruker

    Erfaring med å vokse legger hjemme?

    Okay. Jeg har googlet litt nå da og fant en nettside som heter Pearlwax som selger "starter kit" der du får ett eget apperat for å varme opp voksen til det de mener er perfekt temperatur, voks og sånne "ispinner" for 619 kr. Tror du noe sånt kan være verdt å prøve kanskje? Her er nettsiden: https://pearlwax.no/products/pearlwax-starterkit-small Hmmm. Kanskje jeg kan prøve salong. Men jeg ser det koster sånn 600 kr bare for en gang? Da kanskje jeg heller skulle satse på å bruke pengene på en sånn maskin apparat med voks og prøve selv? Haha, den var faktisk litt morsom! Anonymkode: a4704...288
  6. Martine

    Del oppskriften på den beste smoothien du lager?

    Ja, det er godt. Du får kjøpt frosne kirsebær på Rema.
  7. Det ordner seg helt sikkert. Høres lurt ut å sette opp teltet først slik at du blir kjent med det og ikke dra langt hjemmefra første natten. Kan prøve å skrive litt om min erfaring i morgen når jeg har litt bedre tid
  8. morsan

    Erfaring med å vokse legger hjemme?

    Måtte Google fram dette sitatet fra Jerry Seinfeld What I don't understand is how women can pour hot wax on their bodies, let it dry, then rip out every single hair by its root and still be scared of spiders.
  9. Nei, altså, likte bare ikke smaken
  10. morsan

    Erfaring med å vokse legger hjemme?

    Jeg brukte å gjøre dette for noen år siden. Husker ikke merke, men jeg foretrakk ihvertfall voks som jeg varmet opp og strøk på med en slags bred «ispinne», før jeg la på remse av papir eller stoff og røsket av. Slike «ferdigstrips» syntes jeg ikke ga godt nok resultat. Men de er kanskje enklere å bruke på baksiden av leggen, for det var litt kronglete. Det aller viktigste tipset er at voksen ikke er for varm, slik at du brenner deg. Men er den for kald blir resultatet dårlig. Så må man stryke på, da, med hårretningen, dekke til, og røske mot hårretningen. Og være påpasselig med at det ikke blir igjen «striper» mellom hvert tak. Et annet godt tips, er å starte med å gå til en salong. Du kan lære deg noen triks ved å gå til proffene, og ikke minst er det greit å ha en proff på saken før første røsk. Det kan være ganske vondt, men blir bedre for hver gang.
  11. AnonymBruker

    Del oppskriften på den beste smoothien du lager?

    Har aldri prøvd kirsbær i smoothie men det hørtes veldig godt ut. Anonymkode: dbb20...1a9
  12. AnonymBruker

    Smakt kombucha? Hva synes du og hvor er best å kjøpe?

    Åja. Kan jeg spørre hva du ikke likte med den? Ja, vann fra springen er jo gratis i tillegg så hehe. Anonymkode: d1d9f...12c
  13. Takk for tips! Jeg tenkte visst ikke på å google haha. MEN ett spørsmål til: Tror du det kan lønne seg for meg å melde meg inn i Huseierne da så jeg får tilgangen til kontrakten deres på utleie av parkeringsplass? Det koster jo "bare" 619 kr i året og det tenker jeg jo at jeg kan ta meg råd til? Hvis jeg får leid ut så tjener jeg jo det inn igjen på to parkeringsplass-leier? Anonymkode: cc176...081
  14. AnonymBruker

    Anmelde psykisk vold eller ikke? Trenger svar fort

    Ok hvis jeg anmelder han, og saken blir henlagt pga ord mot ord, kommer det ikke opp på han at han er blitt anmeldt da? Anonymkode: b5bb3...f10
  15. Så bra, da prøver jeg neste gang jeg har vært på butikken. Du lager den på helt vanlig måte bare at du tiner advocadoen først regner jeg med? Ja, det er sant. Har hørt man kan tilsette sitron for å unngå at den blir brun men har aldri forsøkt selv da. Ja, det har du rett i. Også er det vanskelig å finne modne nok avocadoer hvis man skal ha en vanlig i løsvekt og ikke kjøpe de "spisemodne" i 2 pakk som koster mer også. Så jeg fikk svar over deg her at det skal funke, så jeg kjøper en pose frossne avocado neste gang jeg er på butikken og tester. Anonymkode: bafad...ee6
  16. stjernestøv

    Mitt andre hjem

    Har mulighet til det Jeg har dun men de svettebyene tror jeg kommer uansett dessverre. Ja må lage isbiter, er ikke så varm om dagen da. Det er de nettene.
  17. AnonymBruker

    Anmelde psykisk vold eller ikke? Trenger svar fort

    Du kan ikke bevise noe som helst av dette. Det er ikke verdt det. Drittsekker vil alltid være drittsekker. Anonymkode: b0876...300
  18. Martine

    Del oppskriften på den beste smoothien du lager?

    Ja, den er veldig enkel og grei. Jeg varierer mellom bær, men det som oftest blir brukt er blåbær/jordbær (blander 50/50) og kirsebær.
  19. Har bare smalt butikkjøpt kambucha, og syntes ikke det var noe godt. Husker ikke merket, var en venninne som er veldig opptatt av den type produkter som hadde med. Mulig det er en tilvenningingssak som @Ekstra var inne på, men jeg har ikke følt meg fristet til å prøve på nytt. Vann fra springen er tingen. ☺️
  20. AnonymBruker

    Anmelde psykisk vold eller ikke? Trenger svar fort

    Jo men hvis han blir anmeldt så vil jo det ligge på han, så hvis han utfører psykisk vold mot andre i fremtiden så vil det være en styrke tenker jeg? eller tar jeg feil? jeg er mer opptatt på at han skal få det i papirene sine enn å bli straffet for det. jeg er og bekymret for hun han har kontakt med, som jeg advarte om han til henne. Han kan skade andre og. Anonymkode: b5bb3...f10
  21. En artikkel jeg fant på nett om temaet: https://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/juss/utleie-av-garasjeplass/
  22. AnonymBruker

    Anmelde psykisk vold eller ikke? Trenger svar fort

    Jo han truet med at hvis jeg såret han så skulle han såre meg mange ganger tilbake, hvis jeg var utro så stakk han, han måtte teste meg med at vi skulle drikke alkohol ute for å se hvordan jeg var da for å teste meg, for da kom sannheten om meg opp, og jeg bestod testen sa han. han bestemte hva klær jeg skulle gå med venninne ute på byn, han truet med å ta livet sitt hvis jeg forlot han, han måtte stadig ha bekreftelser på at jeg elsket han og ikke forlot han. Det var love booming i begynnelsen og han tatoverte navnet mitt på seg og. Han gikk over grensene mine seksuelt, spurte ikke bare gjorde det han ville. Han gav lite empati og støtte hvis jeg trengte det. Han sa han kunne drepe hvis noen gjorde han noe vondt. Han sa han ville redde hele verden, han stirret på meg og smilte mye. Han var og veldig synd på seg selv og gikk i offer rollen hvis han gjorde noe galt. Han utførte en seksuell overtredelse på meg da jeg sov, dagen etterpå så dro han da jeg sa at det var ikke greit det han gjorde. Han hadde og sterke meninger om ting og ingen kunne rokke ved meningene sine. Han har stort behov for å beskytte kvinner. Vi var i et selskap og der snakket han med dem alle og oversåg meg totalt. det samme skjedde da vi var på byn med ei han irritert, han viste veldig mye tegn til egoisme og da jeg var syk så virket han irritert. Han kunne ikke kysse og kose med meg uten at det måtte bli sex. etter sex og sånn likte han lite kos og kyssing. Holdt ikke rundt meg etter sex og koset og småpratet. vi hadde udelt livssyn og han kommenterte stadig mitt livssyn negativt og hånte det. han bad meg slutte å ha kontakt med enkelte folk. han sa det var oss mot resten av verden. Han var stadig opptatt av utseende sitt og måtte ha bekreftelse og skulle se så fin ut, han var flink å snakke for seg og elsket å snakke om seg selv. Ofte såg han sur ut og, hvis jeg bad han om å gjøre noe så fikk han et surt uttrykk i ansiktet. Hvis jeg bad han om noe ang lage mat osv så fikk han ofte et surt uttrykk i ansiktet sitt men sa ikke noe. Han hadde og flere kortvarige forhold bak seg og tatovert navnet til ei annen dame på seg og som han fjernet. Han er psykisk syk og har bipolar i tillegg. Vi hadde diskusjon og han rikket seg ikke, han skulle alltid ha rett i alt vi diskuterte. Han kom med ord som var forvirrende og jeg ble skremt og forvirret. Jeg følte det var min feil. Utad sammen såg vi ut som et pent par for det var han opptatt av. Jeg fikk en dårlig følelse i meg av å være sammen med han, og jeg var redd for å si noe feil eller galt til han, var redd for å gjøre det slutt og. for jeg visste ikke hvordan han kom til å reagere. Jeg fikk angst og ble veldig dårlig psykisk etter han dro og måtte bygge meg opp igjen hver gang vi var sammen de siste månedene. men turte ikke si det til noen om hvordan jeg hadde det. Han hørte mye på heavy metal musikk og sangene betydde mye for han, og noen kjærlighetssanger sa han plutselig at han såg meningen med de med meg. For da han love bompet meg var jeg hele livet for han og hadde reddet han. Jeg tenkte dette var for godt til det var sant. Ja hva tenker dere om dette? Anonymkode: b5bb3...f10
  23. Jeg aner heller ikke svaret på spørsmålet ditt, men er jo veldig lurt om det blir bra på smak og at det ikke blir brunt med én gang. Det er nokså irriterende med ferske avokadoer til tider – de har liksom to sekunder der de er akkurat passe mellom å være umodne/harde og overmodne 😩
  24. I dag
  25. Sokk

    Hvordan tolker dere dette i journalen?

    Kanskje hun har lyst til å bruke fancy psykolog-ord og vise frem sin flinkhet i journalen. Så ensporet var ikke nok for henne.
  26. Det fungerer ja. Anonymkode: 9bf53...d12
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...