Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. farløs

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    N.B O.B.S S.O.S: Jeg tok feil med sjokonøtt, tenkte på det andre pålegget fra eldre dager, som het noe med nøtt?
  3. farløs

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Sjokonøtt vet jeg faktisk ikke om jeg har smakt, og det er litt rart for jeg trodde nesten jeg hadde smakt alt av sånne type pålegg( kan hende jeg har det men for mangemange år siden som barn, men husker ikke hvordan smaken er i såfall). Men der fikk jeg en ide til neste søtpålegg, sikkert godt på ristabrød det å☺️ Det andre du skrev der hørtes veldig avansert ut🫠
  4. Glitter

    Tips til støvsuger

    Jeg har en Samsung ett eller annet. Betalte 4500 på tilbud for den. Har ca 40 min ladekapasitet. Kunne vært bedre til å få opp smuler, men den funker. Fleksibelt hode så kommer godt til rundt omkring. Deilig å slippe ledning og tung støvsuger.
  5. AnonymBruker

    Hvilken strømleverandør er best? Hvilken har du?

    Oki. Hva er gjennomfakturering? Anonymkode: 4a233...6b5
  6. Glitter

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Ikke så sunt da, men sjokonøtt er jo godt. Ellers smøreost spansk paprika, ei skinke og oppkjært egg og chili explosion på toppen. Med rødløk og perletomater.
  7. I går
  8. Jeg hadde ikke effekt av Lamictal. Sykdommen brøt igjennom gang på gang. Men Litium hjalp meg svært mye. Men da forsvinner oppturen. Eller jeg får fortsatt litt opptur, men ikke like lenge Eller like sterkt. Skjønner det ikke selv at jeg er høy, er omgivelsene som reagerer på det.
  9. farløs

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    Det så veldig spennende og nytt ut (for min del). Hadde vært artig å prøve det😊
  10. Glitter

    Hva slags tabletter mot psyken er blå og runde?

    Vallargan? Ikke for psyken da. Hvis det ikke var på resept kan det være blåvalium. Men et generisk likt legemiddel til Abilify er vel blå også. Det er antipsykotisk. Det er de jeg kjenner til som er blå. Ta bilde av tabletten og søk på Google.
  11. farløs

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    De siste ukene/mnd har det vært en del salami-siliana, noen ganger med italiensksalat på, på brødskiva, eller ristetbrød med peanøttsmør(smud versjon) med litt jorbærsyltetøy over. Men om vi skal snakke knekkebrød så er det oftest frokostknekkebrød med softflora og multesyltetøy fra coop(erdenbeste), siliana eller tomatost. Kjøpte jarlsberg nylig så det blir kanskje det framover og ristetbrød med sjokade. Men det det går i aller mest sånn året rundt er vel kaviar og majones, egg og norvegia hvitost, makrell, syltetøy, og smørost tror jeg. Men liker det meste og varierer en del. Nå tenker jeg rundstykker med kokaegg og ansjosbiter og en kopp kakao på søndag🤭 (Jeg babler om mat på natta i natt også ser jeg, aner jeg et mønster montro..) 😳 Så tilbake til trådtittelen, så har jeg alt for mange favoritter🥴
  12. Hvem av disse medisineje fungerer best og kan man få de hos legen eller må man gå på dps for å få sånne piller?
  13. Husker jeg en gang hadde noen piller som var blå runde. Hva kan det ha vært? Anonymkode: 616d0...534
  14. påskelilje

    Guilty Pleasures

    Da jeg leste overskriften, tenkte jeg BADEKAR! Jeg eeelsker å ligge i badekaret med masse glovarm vann og badeskum, virkelig nyyyyyyyte!!!! Det er litt sløsing med varmt vann og strøm, men pytt sann! Men det var altså film eller musikk du siktet til! Hm... jeg ser lite film... Men liker også Mama Mia! Men at det er Guilty Pleasure, har jeg ikke tenkt på 😳😁
  15. Ost - gjerne brunost eller nøkkelost hvis det gjelder matpakke. Jeg spiser brødskiver nesten bare som medbragt lunsj. Helgefrokost med grove rundstykker: Sunnmøre Peppermakrell, som ikke er i tomatsaus: https://vetduat.no/produkt/100169053/maritim-food-as/peppermakrell-150-g-sunnmore Av de vanlige kjedene er det bare Rema som selger den. Europris hadde den inntil nylig, mulig det bare er en midlertidig mangel.
  16. AnonymBruker

    Dere som har hatt støttekontakt

    8t/mnd Anonymkode: bc2cb...fd5
  17. frosken

    Hva er ditt favoritt pålegg til å ha på brødskiver?

    For tiden: Philadelphia light på veldig grovt brød. Noen ganger med hamburgerrygg i tillegg.
  18. frosken

    Tips til støvsuger

    Moren min har en sånn, og jeg synes den fungerer veldig dårlig.
  19. laban

    Og der sovnet doktoroline

    Du har kanskje fått med deg at det hender folk skifter partnere når de er i f.eks. 40- eller 50-årene. Kan det tenkes at det er andre grunner til dette enn at de vil ha noen å dele fyrstekaken, mokkabønnene og fjernkontrollen med? Naturen gjør oss bare "utgått på dato" når det gjelder å avle barn, Man kan mestre resten av livet helt fint allikevel, det er ikke det samme som at man er dement. Hvis tanken på at folk har frivillig sex selv om de ikke er helt unge lenger, er plagsom og gjør deg flau, så tenk på noe annet.
  20. aa-k-j

    Gir du behandleren/ene dine ros og komplimenter?

    Ja det har jeg gjort og behandler har kommer med positive tilbakemeldinger til meg. Vi har hatt et godt samarbeid. Har bare en samtale igjen så er jeg ferdig i behandlingen 😊 har gått i behandling 1 gang i måneden i 2,5 år og er veldig fornøyd med hvordan jeg har det nå. Har lært endel også.
  21. frosken

    Dere med kjennskap til ryggproblemer

    Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan si du er for dårlig i ryggen til en lang biltur?
  22. AD er for øvrig kjent for å kunne skape raske svingninger hos bipolare…
  23. Kayia

    Og der sovnet doktoroline

    Du bestemmer selvfølgelig hvordan du selv vil leve, men hadde jeg følt det som deg hadde jeg tatt kontakt med en behandler for å få hjelp til å gi slipp på sånne følelser og tanker. For meg er sex en naturlig drift, og en viktig kilde til stor glede i livet. Et liv uten sex ville vært et fattigere liv for min del.
  24. Den er bra på depresjon. Må ha høy nok dose. Jeg har bp1 og må dessverre bruke litium fordi Lamictal ikke dekket toppene og det ble litt styr med Zyprexa hver gang. Hadde jeg hatt bp2 hadde jeg stått på Lamictal med glede
  25. AnonymBruker

    Tykk mage av stress..

    Jeg skjelver nesten alltid. I større eller mindre grad. I mange flere tilfeller enn ved angst. Men angst og stress har en forverrende effekt på det. Bruker kaffe som energikilde, så det har sikkert også en finger med i spillet. Visste ikke om forbindelsen mellom skjelving og kortisol. Men gir mening..akkurat som fettlagring har sammenheng med kortisol. Anonymkode: acbdf...11e
  26. AnonymBruker

    Tykk mage av stress..

    Hvis du tenker på oppblåsthet, så tror jeg ikke det nei. Men har mer problemer med oppblåsthet i perioder der jeg spiser, men spiser uregelmessig. Der jeg ikke klarer faste skikkelig. I et forsøk på å spise sunt blir det en del supper og salater som virker føre til mer oppblåsthet, smerter og tarmlyder. Litt vanskelig å si da om det var stress eller kosthold som førte til problemene. Fastingen gjør i alle fall at mye vann går ut av kroppen. Så man får et slankere uttrykk selv om ikke så mye fett forsvinner ila få dager. Men samler masse vann i perioder jeg føler meg stresset, så ser en sammenheng..når jeg klarer å faste så føler jeg også at stressnivået demper seg.. det blir en mer rolig kropp, for mitt tilfelle, og mindre mental ubalanse. Drikker masse vann, men blir ikke mer vann av den grunn. Nesten tvert om, selv om man gjerne blir litt tung i magen av å styrte nedpå 0,5 liter ganske raskt. Anonymkode: acbdf...11e
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...