Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Ekstra

    Hvordan høres latteren din ut?

    Kommer helt an på situasjon og tema, jeg ler på mange ulike måter. Ler sjelden høyt og støyende i ellers rolige situasjoner, slik noen kolleger og bekjente kan.
  3. AnonymBruker

    En behandler sa til meg

    At du er frisk Anonymkode: 7b756...636
  4. AnonymBruker

    Lage brownies fra Toro pose

    Trollemor? Anonymkode: 657f0...264
  5. farløs

    Lage brownies fra Toro pose

    Kanskje ta aluminiumsfolie på et stekebrett, og prøve å lage/brette tykke kanter så det ikke renner over?
  6. AnonymBruker

    Hvordan høres latteren din ut?

    Jeg ler andri. Anonymkode: 56988...4ee
  7. AnonymBruker

    Er det virkelig delte oppfatninger om "politivold" saken?

    Skandale at han ble dømt. Anonymkode: bf084...d40
  8. AnonymBruker

    En behandler sa til meg

    At jeg burde utdanne meg til og bli psykolog i dag. Hvordan skal jeg ta det til meg? Anonymkode: f20a5...f69
  9. AnonymBruker

    Fastlege

    Ja Anonymkode: 5760b...7b5
  10. Babette

    Fastlege

    Ja, det kan du.
  11. AnonymBruker

    Lage brownies fra Toro pose

    Av ppsebøsndinv? Anonymkode: 15f95...b65
  12. AnonymBruker

    Lage brownies fra Toro pose

    Men jeg har ikke målt formen Anonymkode: 15f95...b65
  13. Nei jeg debuterte Anonymkode: 2c4b5...c0d
  14. AnonymBruker

    Fastlege

    Kan jeg ha fastlege et annet sted enn der jeg bor? Anonymkode: 1d8fe...42b
  15. Osten

    Lage brownies fra Toro pose

    Du kan bruke muffinsformer, men da blir det kortere steketid.
  16. Ja, ok. Psykiateren sa det var veldig individuelt hvilken dose man hadde behov for.
  17. Regner med du skal ta blodprøve når du er på 200mg? Først da veit du hvilken dose du bør ligge på.
  18. Kashmir er tilbake. 😂
  19. Appen har kanskje blitt oppdatert og du har ikke den nyeste versjonen. Prøvd å restarte pcen?
  20. Det er litt godt å høre, for jeg har et stykke igjen dit. Leser rapporter på nett om folk som merker bedring nesten med en gang, og da blir jeg litt stressa her jeg sitter og synker dypere og dypere ned i hullet mitt.
  21. Hadd effekt på depresjon på 400 mg
  22. I dag
  23. AnonymBruker

    Du med tilknytningsvansker. Hvordan arter de seg hos deg?

    Med nære venner mener jeg folk jeg har tilbrakt endel tid med, i motsetning til bekjente og mer perifere venner. Jeg kan ha mye gøy med vennene mine, men på et overflatisk nivå og/eller med fokus på dem i stedet for meg. Ingen av dem vet at jeg har hatt kreft feks. Anonymkode: 47e6e...49b
  24. Ingen som har noe aning? Anonymkode: d9358...d7c
  25. Så kjekt da. Jeg gleder meg veldig til å få den for jeg likte så godt den første boken hennes og jeg følte at temaet i denne nye boken traff meg veldig og jeg tenker det er noe jeg vil ha stor nytte å lese om 😀 Anonymkode: 06f10...40d
  26. AnonymBruker

    Kan man bli slått ut av melatonin?

    Jeg har god effekt av melatonin, i flytende form. Tar det hver kveld og sovner som et barn. Våkner jeg på natta så tar jeg en ny dose vis jeg ikke klarer å sovne av meg selv. Det har fastlegen sagt at jeg skal gjøre. Anonymkode: 3feb1...58b
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...