Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. emilie321

    Tipper dere Lotto?

    Jeg har tippet denne uka, for 100kr. Litt gøy å være med når det er ekstra trekninger. Regner ikke med å vinne, men det hadde vært gøy. Er stort sett bare med når det er ekstra trekninger. Det hender også at jeg kjøper flaxlodd, men de gir jeg til datteren. Det synes nemlig hun er litt gøy. Selv har jeg god plass på kontoen og det hadde vært en trygghet å hatt en stor slump der. Hadde jeg vunnet mye, så hadde jeg nok mest sannsynlig gitt mye til datteren. Noe jeg synes hadde vært kjempe hyggelig å kunne gjøre.
  3. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Så jeg leser deg slik at du mener fyll og party nedgraderer andres intelligens? Anonymkode: f71a3...01f
  4. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Selvfølgelig Anonymkode: f71a3...01f
  5. Min mening er at det er noe jeg aldri kan finne ut av uansett. Derfor forholder jeg meg ikke til det og lever mitt liv på en måte som gir meg så best liv som mulig.
  6. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Jeg var sarkastisk sånn du liker å bli snakket til. Fint det fikk deg til føle deg enda smartere enn meg, det var min intensjon bevisst. Anonymkode: f71a3...01f
  7. Lady HM

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Var det faktisk det eneste du klarte å lese ut av det jeg skrev? Det under klarte du glatt å overse? Men det du gjør, og som er det jeg reagerer på, er at du hopper rett til personangrep på meg - hva jeg kan og ikke kan vite om min omgangskrets. Vedkommende som svarte over her har jo rett: like barn leker best og som sagt, omgangskretsen min er liten og vi er godt voksne. Men du måtte sparke nedover med den smått sarkastiske "godt du har så god oversikt over den store omgangskretsen din da", som i at "selvfølgelig har du ikke det".
  8. Kashmir

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Jeg har aldri sagt jeg ikke liker harry. Jeg gjør det. Jeg syns det er en sjarm med norsk kultur.
  9. Kashmir

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Nei nei. Partysvensker er over alt i større byer 😀 mange kjekke. Men smarte? ... jeg lar det være et retorisk spørsmål 😁
  10. Lady HM

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Du MÅ da ha hørt om partysvensker?
  11. AnonymBruker

    Er næringsdrikker nok?

    Dersom du bruker fullverdige næringsdrikker skal det ikke være noe problem. Man kan leve på bare disse, selv om tarmen (og psyken) har godt av noe fast føde. Det kan hende du får i deg for lite. Synes det er litt villedende at de skriver at 1 flaske på 300 kcal tilsvarer 1 måltid. Når jeg har vært innlagt for anoreksi ble ett måltid erstattet med alt fra 1.5-2 næringsdrikker (= 450-600kcal). Du trenger ca 2000 kcal + for å holde vekten, så om du inntar mindre enn dette går du nok i energiunderskudd, og dette kan gi slapphet. Det kan også være at sorgreaksjonen gir seg utslag i fysiske symptomer. Anonymkode: 2f4bb...862
  12. Lady HM

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Ok, så vi er altså 100% enige om at rånere og grøftefylla er superharry og ikke noe vi liker. Vi svarte begge to på temaet som ble tatt opp. Men du kan skylde på at det er (alle) nordmenn som folkeslag som er så harry og kan være pretensiøs på at du ikke tilhører dette folkeslaget, for det kan du ikke nedlate deg til! Du var like overlegen og pretensiøs som jeg var, og jeg klagde vel ikke over din holdning til rånere, gjorde jeg vel? Men det du gjør, og som er det jeg reagerer på, er at du hopper rett til personangrep på meg - hva jeg kan og ikke kan vite om min omgangskrets. Vedkommende som svarte over her har jo rett: like barn leker best og som sagt, omgangskretsen min er liten og vi er godt voksne. Men du måtte sparke nedover med den smått sarkastiske "godt du har så god oversikt over den store omgangskretsen din da", som i at "selvfølgelig har du ikke det".
  13. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Det må bare være du som har hørt om. Du som sammenligner deg med Albert Einstein med ingen feil eller mangler. Anonymkode: f71a3...01f
  14. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Jeg synes du mange ganger bevisst går inn for å kverulere og "ta" folk, og har ofte en svært aggressiv og konfronterende stil. Kan jeg spørre hvorfor? Liker du å krangle? Anonymkode: 520d5...166
  15. Kashmir

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    For en setning 😆
  16. Kashmir

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Har du ikke hørt om partysvensker? De er over alt i noen større byer i Norge. Over alt til enhver tid 😆
  17. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Hva er det du skjønner som ingen andre enn du ikke skjønner? Anonymkode: f71a3...01f
  18. Kashmir

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Nei. Overhodet ikke 🙂
  19. AnonymBruker

    Hvorfor er det så vanskelig å diagnostisere psykoselidelse?

    Hen har ikke skrevet at det er lett å diagnostisere psykose men avvist at det er vanskelig. Hen skriver at psykoselidelser er som de fleste andre lidelser - ikke nødvendigvis veldig komplekst å diagnostisere men at det selvsagt alltid finnes komplekse og vanskelige tilfeller likevel. Ikke legg påstander på vedkommende som hen ikke ha påstått. Les en gang til før du fyrer løs Anonymkode: 113fc...b9d
  20. Worriesome Plenty 2

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Jeg blir pinlig berørt. Om svenske harrytasser skulle komme hit jeg bor og slå seg på brystet og være dritings og sjåvinistiske , ville jeg ikke likt det.
  21. slabbedask

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Ta en timeout nå.
  22. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Give us a break… Anonymkode: f71a3...01f
  23. Kashmir

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Og du kom inn her sånn hoven og overlegen med : åh, jeg er såå glad ingen i MIN omgangskrets er sånn...eller der. Du kan være pretensiøs. Men andre må ikke pirke borti det... Da er du offer. Give me a break.
  24. AnonymBruker

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    Dette er direkte nedlatende om nordmenn. Anonymkode: f71a3...01f
  25. ISW

    Hva tenker du om rånefesten i Strömstad?

    La kidsa kose seg 😊
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...