Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. stjernestøv

Lysets rike? Noen ?

Ok, det er bra Håper jeg får svar da.
  3. Lillemus

Lysets rike? Noen ?

Det går nok helt fint, svindlerne handler nok mest med klær, elektronikk og biler.
  4.  cilie

Morgenangst

Så bra! Det er nok en mye lurere taktikk det. Tenker litt slik jeg og altså, men det glir gjerne ut i helger/fridager og inkl. Corona, så har det vært mye av det i de siste mnd...
  5. stjernestøv

Lysets rike? Noen ?

Har bestilt trollruner og jeg, jeg gleder meg villt
  6. stjernestøv

Lysets rike? Noen ?

Ja syns alt hun skriver er bra, og det er så godt for fantasien å lese de bøkene Blir som et barn igjen jeg, mer eventyr hehe
  7. RamonaK

Lysets rike? Noen ?

Hehe biblioteket åpner igjen snart, skal definitivt se om de har dem.
  8. stjernestøv

Lysets rike? Noen ?

Ja de er veldig spennende, eventyr for voksne kalte hun det. Og det er det til de grader, og de mennene der...heksemesteren for eksempel..dån ❤️ Og de enkelstående bøkene hennes er også bra, flotte menn der også
  9. RamonaK

Lysets rike? Noen ?

Ja det skjønner jeg, er jo ganske mange bøker. Har aldri lest noe av henne, kanskje jeg skal prøve, høres jo spennende ut.
  10. stjernestøv

Lysets rike? Noen ?

Ja har lest 15 bøker nå, ble så skuffet når det ikke var avsluttende. Det ble jo så spennende og, må bare få med meg resten av historien. Hver bok har vært spennende Hun var så flink å skrive bøker, for en fantasi.
  11. RamonaK

Lysets rike? Noen ?

ja det blir sånn med gode bøker. Noen ganger etter jeg har lest siste side blir jeg nesten lei meg. 20 bøker er jo ganske mange da.
  12. stjernestøv

Lysets rike? Noen ?

Ja håper det Må bare se hvordan det går videre med "mine venner" i lysets rike nå
  13. RamonaK

Lysets rike? Noen ?

Det er jo et bra bud
  14. stjernestøv

Lysets rike? Noen ?

Ja jeg bydde 500 kroner siden det sto over 400 kroner, håper jeg får de ja
  15. RamonaK

Lysets rike? Noen ?

Satser på at du får de, det er jo veldig billig
  16. AnonymBruker

Motivasjon

Jeg er spillavhengig og akkurat som du nevner, så er jeg ytre motivert til å slutte. Ikke indre pga at det er gøy å spille og jeg liker spenningen. Allikevel så er konsekvensene store og jeg har et sterkt indre ønske om å bli bra. Burde jeg oppsøke en psykolog, en psykiater eller annet helsepersonell for å få hjelp? Kan fastlege hjelpe meg med det? Anonymkode: f77b0...4fb
  17. Og du tenker at ingen "normale" folk gjør dette? Jeg har ikke adhd, men har ødelagt masse klær jeg også. Anonymkode: bfc02...92e
  18. stjernestøv

Lysets rike? Noen ?

Ok. Bra det da
  19. RamonaK

Lysets rike? Noen ?

Jeg har handlet masse på finn og aldri hatt noe problem. Det går nok bra
  20. Today
  21. stjernestøv

Lysets rike? Noen ?

Ja har tatt kontakt på finn nå Må bare ha den,håper det ikke er svindel da. Er litt redd for det.
  22. AnonymBruker

Hvilken diagnose ville du valgt? :p

Schizoaffektiv jeg også, men skulle gjerne vært det foruten. Anonymkode: 21b41...8c9
  23. Glitter

Motivasjon

Gjelder ikke dette avhengighet generelt? Da jeg ble tvangsinnlagt i rusbehandling så hadde jeg verken indre eller ytre motivasjon. Falt dermed tilbake i rus da jeg slapp ut. Da jeg oppsøkte behandling høsten 2018 var det fordi jeg fikk kniven på strupen av familien pluss jeg fikk siste og endelige advarsel om utkastelse fra borettslaget så jeg måtte flytte. Jeg følte ikke jeg hadde noe valg, og hver dag gjennom hele året i behandling så savnet jeg rusen. Lekte med tanken om "av og til". Slettet ikke kontaktene mine og beholdt utstyr. Resultatet ble et par sprekker etter endt behandling. Dette tenker jeg var ytre motivasjon. Etter siste sprekk for litt over to måneder siden så fikk jeg for første gang fullstendig nok. Jeg fikk øynene sperret opp og jeg bestemte meg for at jeg aldri mer ville tilbake. Slettet alt av kontakter og kastet utstyr. Kjente på en bestemthet for første gang at nå skulle jeg klare det. Er fortsatt like tydelig på det ovenfor meg selv og jeg vil si motivasjonen kommer innenfra nå. Man må ville det for seg selv og ikke fordi andre presser en, dersom en skal klare det på lang sikt tenker jeg. Verken juridisk tvang eller press fra familie fikk meg til å klare å slutte helt. Selv om det helt klart startet reisen med å komme dit at jeg selv også ville slutte med det.
  24. Glitter

Motivasjon

Åja. Ja der ser du. Fint å vite at jeg har litt motivasjon da. Jeg går jo i behandling også. Det er vel pga indre motivasjon det også.
  25. Lillemus

Lysets rike? Noen ?

Ser ikke ut som Ark har dem lengre, de er å få via Tanum nettbokhandel, men det blir dytt. Ta heller kontakt via den finn-lenken du. 😊
  26. emilie321

Morgenangst

Så bra at du fikk sove litt mer. Tidligere så ventet jeg alltid til mandagen med å begynne et nytt og bedre liv (I de periodene jeg var på mat galeien), men nå prøver jeg på ny frisk hver dag. Jeg blir jo så mye mer fornøyd når jeg spiser sånn noenlunde riktig. I går ble det en fin matdag og da inspirerer det til å fortsette i dag. Når jeg har en avtale tidlig på morgenen/formiddagen, så sover jeg også svært dårlig. Derfor prøver jeg å få avtaler litt senere på dagen, men det går jo ikke når en jobber.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...