Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Angst... stole på legen?

Ja det er ett av mange kroppslige symptomer på angst. Forøvrig for å redusere angsten så må du ikke "mate den" med å gå til flere leger og slike ting. Du må stole på en lege. Ellers bare kommer du i en vond spiral. Du har vært hos 3 leger, og klarer ikke slå deg til ro med att du er frisk, og nå søker du råd og bekreftelse på att det bare er angst på ett forum. Dette er ikke gunstig. Hvis du ikke stoler på noen av de 3 legene hva var da vitsen? Har vært der selv. Det er slitsomt og skummelt. Angst er noe herk. Anonymkode: 4b422...9a5
  3. stjernestøv

Er vi under angrep av eliten?

Nei folk vil ikke se sannheten.
  4. AnonymBruker

Disse bandene har visst bare fritt spillerom. Alle forstår ikke like mye tror jeg bare. Anonymkode: f87f9...735
  5. AnonymBruker

Efexor og alkohol

Hva regnes som høye doser Effexor? Anonymkode: 07eae...da3
  6. Det jeg egentlig mente var at jeg aldri er på dol med mobilen, derfor er jeg heller aldri pålogget der. Sikkerheta på pc hjemme er mye høyere enn på mobilen og det vil være mye vanskeligere å få tilgang på innholdet på pc enn mobil.
  7. AnonymBruker

Penger

Jeg forstår ingen ting. Anonymkode: c4229...0b5
  8. Trinne

Angst... stole på legen?

Prikking? Er det symptom på angst?
  9. Gargamel

Å bli konstant kritisert for arbeidet

Jeg har lurt mye på hva jeg egentlig skal gi av råd. Du kan gå til krig, prøve å bli venner eller rømme. Det et i alle fall problem når det har kommet dit at sjefen irriterer seg over alt du gjør. Det handler ikke bare om såre følelser. Du først i køen hvis de skal nedbemanne, og sist i køen for lønnstillegg. Her virker det som om du har en ganske god kontakt med henne, at hun er enig i at hun går for langt noen ganger og at hun prøver å skjerpe seg. Det er veldig bra! Egentlig tyder dette på at saken er ganske greit håndtert, og at det ikke er vits i å gjøre så mye mer ut av det. Kanskje bare å pleie forholdet til sjefen litt (ta tid til å snakke med henne når dere treffes og generelt være positiv.). Altså ville jeg prøvd "bli venner" strategien først. Det virker ikke så lurt å si nei til vakter i en sånn situasjon. Det bedrer ikke stillingen din. Når du sier ja til en vakt løser du et problem for sjefen.
  10. AnonymBruker

Penger

Jeg tror aldri vi vil forstå hverandre hvor mye vi enn prøvet. Anonymkode: 4a09f...d57
  11. AnonymBruker

Penger

Det er ikke finansnærina som har tapt renter på grunn av manglende muligheter til overføringer. Anonymkode: 4a09f...d57
  12. Today
  13. laban

Penger

Hvis du mener syke og svakes personlige nettverk som pårørende og venner, forstår jeg ikke hva det har i en tråd om kontantbruk å gjøre. Men det er ikke min tråd...
  14. AnonymBruker

Penger

Klart som blekk den foretrukne valg.😭 Anonymkode: 4a09f...d57
  15. AnonymBruker

Penger

Vi overlater mer og mer ansvar for svake og syke til ofte sviktende nettverksløsninger. Også ofte dem som fronter mediaoppslagene etter at det har vært noe. Anonymkode: 4a09f...d57
  16. Worrysome plenty

Penger

Jeg har både funnet og mistet penger/lommebøker. Jeg tror jeg har gått i pluss. Finner jeg en lommebok så leverer jeg (har funnet 3 i mitt liv så langt), finner jeg sedler så beholder jeg de selv.
  17. AnonymBruker

Han er alkoholiker- hva gjør jeg?

Da tenker jeg at du må ta en avgjørelse på om dette er en mann du vil fortsette å være kjæreste med. Vil du ha en kjæreste som er alkoholiker, og som sannsynligvis vil nekte og bli sint og skyve deg vekk hvis du tar det opp med ham? Husk at en alkoholiker ikke kan hjelpes hvis ikke han selv innser at han har et problem, og at han trenger hjelp til å slutte. Anonymkode: 351ad...4b8
  18. kupton

Kupton evt andre. For stor dose?

TS: Hvor mye Zyprexa tar du?
  19. Villanda

Hvorfor spørre hva som er greit hvis man uansett skal misbruke? Er det interessant å vite det da?
  20. Lillemus

Ubehagelige følelser i et forhold

En partner som oppfører seg slik vil jo ikke gi noe positivt i et forhold og da ser jeg ingen vits i å være i et forhold med vedkommende heller.
  21. frosken

Tar du zyprexa også, slik legen anbefalte? Det er zyprexaen som er den viktigste medisinen mot mani.
  22. laban

Penger

Denne tråden handler om (redusert) bruk kontanter. Er det nettbankene og andre "nettverk" for økonomiske overføringer du synes svikter for ofte? Det hender jo, men ikke akkurat "rett som det er"? På hvilken måte rammes syke og svake hardere enn andre av tekniske feil?
  23. AnonymBruker

Eliten vet å meske seg i andres liv ja. Det kan de.🤑 Anonymkode: f87f9...735
  24. AnonymBruker

Penger

Rett som det er så er det svikt i disse fine nettverkene synes jeg. Spesielt syke og svake kan være ekstremt utsatt tror jeg. Man ser nok ikke annet enn toppen av isfjellet ennå. Anonymkode: 4a09f...d57
  25. AnonymBruker

Han er alkoholiker- hva gjør jeg?

Jeg har funnet ut at kjæresten min er alkoholiker. Han er 45 år, jeg er ti år yngre. Han går på jobb hver eneste dag og har en krevende jobb, han er aldri borte. Men han kjøper vin omtrent hver dag etter jobb. Ikke en flaske, en hel kartong,.. I helgene også. En på fredag, en på lørdag. Han vet ikke at jeg har fått dette med meg og vet om det. (Vi bor ikke sammen). Hva gjør jeg? Hvordan tar jeg det evt. opp med han? Er det noen jeg kan ringe til som er flinke med slik problematikk og jobber med slikt? Jeg er skikkelig, skikkelig redd for helsen hans nå. Ser at han av og til skjelver på hendene. Ser utrolig sliten ut osv. Vi skal på ferie om litt over en uke. Hvordan skal han skjule det for meg da? Er jo normalt å drikke litt på ferie, men ikke slike mengder. Jeg fant også en tom spritflaske i kjøkkenskapet hans i dag tidlig. Er redd for å ta det opp med han på feil måte. At han nekter og skyver meg fra seg. Noen gode tips? Anonymkode: cbb68...ee0
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...