Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Vendi

    Tipper dere Lotto?

    Oi, det var mye penger! Jeg arvet rundt 300.000. Godt at du har mindre bekymringer for framtida nå. Jeg har som sagt brukt opp mine. Har bare noen skarve tusen igjen 😬
  3. AnonymBruker

    Tipper dere Lotto?

    Enig med dette over. Jeg har som deg arvet et par millioner som har gitt mindre bekymringer for fremtiden. Anonymkode: e51c7...212
  4. Kashmir

    Tipper dere Lotto?

    Ja. Det er viktig å ha nok. Det holder 🙂
  5. Kashmir

    Tipper dere Lotto?

    Nei. Nettppp og takk og pris. Derfir vil jeg heller ikke vinne noe 🙂
  6. Vendi

    Tipper dere Lotto?

    Vil bare for ordens skyld si at de pengene jeg arvet kom på toppen av alt jeg har fra før. Jeg har egen bolig, nok av klær og mat, kan betale regningene mine, +++ Hadde prioritert annerledes hvis jeg virkelig hadde trengt de pengene på basale ting.
  7. slabbedask

    Tipper dere Lotto?

    Det er da ingen som tvinger deg til å kjøpe ting bare fordi du kan.
  8. Dorthe

    Hvor lenge kan en bruke medikamenter som Sobril?

    Trekantmedisin er uforenelig med bilkjøring bare hvis man tar det en gang i bland. Holder man seg under maxdosen og tar det fast er det ikke ulovlig så lenge som man ikke føler seg dopa/rusa. Og ja, jeg har lest meg opp.
  9. Kashmir

    Tipper dere Lotto?

    Ja, du beskriver det. Kvaler. Jeg orker ikke. Og jeg foretrekker å bruke den tankekapasiteten jeg har på annet.
  10. AnonymBruker

    Til dere som er homofile eller bifile

    Dette vet vi om, vi vet statistikkene, alle som er skeiv kjenner til rapportene og statistikkene. Det vi sier er at ikke behandle ham med utgangspunkt i rapportene. Vær en vanlig pårørende, akkurat slik du til nå har vært Anonymkode: 88f9e...246
  11. Kashmir

    Tipper dere Lotto?

    Takk for at du skjønner.
  12. Kashmir

    Tipper dere Lotto?

    Det bør jo komme fram av det jeg skruver? Å kjøpe ting. Bare fordi en kan. Det er tomhet for meg. Jeg blir nervøs av sånt.
  13. stjernestøv

    The Voice

    Ja han er flink han
  14. Sokk

    Remeron vs brintellix

    Ok, jeg ble ganske så kvalm av Brintellix, særlig de første dagene.
  15. Vendi

    Tipper dere Lotto?

    Jeg kan kanskje forstå deg (si ifra hvis ikke). Jeg arvet litt penger etter onkelen min og var plutselig litt rik. Da fikk jeg kvaler av ansvaret. Hvor mye kunne jeg tillate meg å bruke på meg selv uten dårlig samvittighet, og hvor mye var jeg "forpliktet" til å hjelpe mennesker og dyr i nød? Jeg valgte å bruke en del på meg selv, (deriblant en kjempefin utenlandsreise), hjelpe de voksne barna mine med en god slump, og hjelpe folk og dyr i nød gjennom ulike veldedighetsorganisasjoner. Mener å ha hørt uttrykket: "Av stor rikdom følger stort ansvar", men kan ikke finne det igjen via Google. Pengene er uansett brukt opp nå 😆 Var det noe av dette du hadde i tankene?
  16. AnonymBruker

    Tipper dere Lotto?

    Jeg har akkurat svart. Det er flere ab. Anonymkode: 75f08...135
  17. erik123

    The Voice

    Bare en i Idol som kunne synge. Og det var Kurt Nilsen 🙂
  18. AnonymBruker

    Tipper dere Lotto?

    Jeg skjønner hva du mener, men det er fjernt fra hvordan jeg selv tenker. Jeg finner trygghet i eiendelen og penger. Og som de fleste vil jeg gjerne ha mer. Du har ett annet syn enn folk flest. De fleste finner trygghet i å eie egen bolig og å ha sparepenger osv. Jeg har ikke så mye selv, men eier eget lite krypinn og det har reddet meg. Selv om også det fører bekymringer med seg. Anonymkode: 75f08...135
  19. erik123

    Hvor lenge kan en bruke medikamenter som Sobril?

    Det har nok det! Det blir førerkortbeslag ved bruk av Sobril. Går ikke ut av kroppen på tre døgn. Trekant medisin som er uforenlig med bilkjøring. Det står i pakningsvedlegget. Så du må lese deg opp.
  20. slabbedask

    Tipper dere Lotto?

    Fordi du ikke klarer la være å sløse bort pengene? Gi de til en veldedig organisasjon da, kjøp en leilighet, eller sett de i pensjonssparing. Hva er umoralsk bruk av Lotto-gevinst?
  21. ISW

    Remeron vs brintellix

    Ja, men den er en SVÆRT vanlig bivirkning av SSRI. Nesten alle får det. Brintellix har en farmakologisk egenskap som demper dette. Den blokkerer serotoninreseptorene vi har i mage og tarm..
  22. AnonymBruker

    Til dere som er homofile eller bifile

    100% enig i den uttalelsen. Jeg regner med at en av grunnene til at sønnen min har fortalt meg dette allerede er at han vet at jeg er helt ok med det. Faktisk tok jeg han med i byens første pride tog da han var yngre, så det har han allerede vært med på. Men til dere som mener jeg overdriver så er det et faktum at mennesker som har en annen legning også har en stor sårbarhet når det kommer til psykisk uhelse. Les feks Udir, Legeforeningen, forskning.no og Statistisk sentralbyrå. Så mange som en av tre har psykiske vansker. I tillegg har min sønn allerede hatt en psykiatrisk diagnose, han er barn av to psykisk syke foreldre og han har vært under tiltak fra barnevernet bla bodd utenfor hjemmet. Alle disse faktorene er sårbarheter i seg selv. Nå er de kombinert. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å forebygge at han får større utfordringer med psyken enn han allerede har hatt/har. Anonymkode: c0fde...8d8
  23. Sokk

    Remeron vs brintellix

    Kvalme er vel en vanlig bivirkning av Brintellix. Til TS: Jeg synes Brintellix virker bra mot angst, jeg fikk heller ingen økt angst i starten. Har ingen angst nå. Deilig. Er nesten i overkant bekymringsløs nå. Men min angst kommer veldig i perioder, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal tilskrive Brintellix og hvor mye som bare er mindre angst naturlig. Også er det veldig fint å ikke gå opp i vekt. 😊 Anbefaler å prøve den.
  24. Kashmir

    Tipper dere Lotto?

    Der kom du 😊 du er jo født som et siffer 😂 og det har jeg respekt for! Det er jo din greie. ( selv om du er noe..godt sammensatt ) Men jeg er ikke der. Og jeg syns jeg fortjener en forklaring når folk karakteriserer meg.
  25. ISW

    Remeron vs brintellix

    Nei. Remeron og Brintellix har til felles at de kalles antidepressiver, men ellers er medisinene helt ulike med totalt ulike virkemåter.
  26. AnonymBruker

    Remeron vs brintellix

    Er vektperspektivet eneste forskjell fra remeron? Siden jeg som sagt utvikla ganske mye depresjon og ekstrem uro mens jeg gikk på den😵‍💫 positivt at den ikke er aktiverende men det er jo heller ikke remeron Anonymkode: f8148...a7a
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...