Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Det betyr ikke at alle klarer og komme seg videre. Husker du Alvdal saken hvor offrene var i familie med overgriperne? Jeg tenker det er vesentlig forskjell på hvilke traumer og hvor skadet mennesker blir ut fra hvilke traumer de har. Fint du har klart dette men det betyr ikke at alle er som deg, det må du ikke glemme. Anonymkode: c4a6c...536
  3. AnonymBruker

    Hvilken antidepressiva er mest balanserende?

    Er jo fullstendig slik uten ad også så🤪 Anonymkode: 319bf...62c
  4. https://reform.no/ Anonymkode: c40ba...e51
  5. AnonymBruker

    Rastløshet eller hypomani?

    Hvorfor tok det mange år før du fikk bp diagnose da? Hvis det er så enkelt mener jeg... Du har jo vært i psykiatrien i mange år og det burde ha blitt oppdaget mye tidligere da. Anonymkode: 2d4ac...f5e
  6. AnonymBruker

    Plante som tåler å stå på badet uten vindu?

    Det er ingen planter som overlever uten noen form for lys. Ingen. For uker og måneder ja, men ikke på fulltid over lengre tid. Anonymkode: 9c3f7...354
  7. AnonymBruker

    Plante som tåler å stå på badet uten vindu?

    Tradescantia tåler å stå på badet uten lys. Anonymkode: 995f7...938
  8. skogbrann

    Hvor lenge har du gått i terapi?

    Schizoaffektiv lidelse, bipolar type, men det er usikkerhet rundt diagnosen. Jeg har bare psykotiske symptomer i forbindelse med depressive, maniske og blandede episoder, og det jeg sliter mest med er en nærmest vedvarende depresjon som en gang i blant oppløses av mani. Er det ingenting som har hjulpet deg disse årene?
  9. Helt enig. Å se på seg selv som en overlever er riktig. Det er mange som opplever tragiske ting. Ikke bare overgrep men også sykdom og død. Dette er en del av livet. Livet består av opp og nedturer. Men det gjelder å ha en positiv tankegang. Hver dag har en ny mulighet til å starte på nytt eller legge ting fredfullt bak oss enten som et godt minne, eller kan man prøve å ikke nøste opp i det som var ille. Ingen er tjent med å traumatisere nåtiden pga gammelt overgrep.
  10. Tenker også at det er forskjell på hvilke traumer man har også. Noen ting er det relativt sett enklere å komme over mens andre ting tar mye mer tid. Kjenner veldig på at det blir urettferdig om man skal stå og si at det ene og alene er opp til den som står i det. Man kan gjøre alt annet enn å gå i offerrollen og likevel slite hele livet. Anonymkode: 96aa4...b0c
  11. AnonymBruker

    Brenn kjærligheten i helvete!

    Men han vet jo like lite som deg om du har følelser for han. Det er mulig han har det, men at han velger å ikke si noe fordi han tror du bare vil være venner med han. Anonymkode: 8fced...486
  12. Admin

    Sarte sjeler her inne som ikke takler det jeg skrev om?

    Man godtar ett regelverk når man registrerer seg på dette privateide forumet. Om man ikke ønsker å følge de, må man vurdere om det finnes andre og mer passende forum man kan oppholde seg på. Å diskutere ulovelige rusmidler er brudd på våre regler. Det har det alltid vært, og kommer alltid til å være så lenge disse rusmidlene er ulovlige pr norsk lov. Noen innlegg er samtidig ryddet fra denne tråden, av samme grunn.
  13. AnonymBruker

    Hvilken antidepressiva er mest balanserende?

    Jeg vil bare si at jeg tåler ingen AD, selv i små doser Jeg blir flat, trøtt og sirup i hue. Ble det til og med på røykeslutt-tabletter. Så kanskje du skulle gi opp forsøkene. Anonymkode: a3d3a...fdf
  14. AnonymBruker

    Hvilken antidepressiva er mest balanserende?

    Vi vet det. Du har skrevet det i haugevis av tråder nå. Det er kanskje på tide at du slutter å spamme forumet med tråder og heller tar kontakt med din lege og beveger deg litt fremover mot å bli bedre. Anonymkode: 9700e...ffb
  15. I dag
  16. AnonymBruker

    Hvilken antidepressiva er mest balanserende?

    Ja sant. Jeg bare føler jeg er så svingende som sagt, bare helt ute av balanse og system. Anonymkode: 319bf...62c
  17. AnonymBruker

    Elektrisk vagus stimulering (tnvs)

    Hei Jeg har lest en del om elektrisk vagusnerve stimulering i det siste. Det er visst brukt både for stress, angst og depresjon. Er det noen med erfaring? Anonymkode: 9e37d...a06
  18. AnonymBruker

    Rastløshet eller hypomani?

    Rastløs og rar i hodet, en følelse av litt hysterisk liksom Anonymkode: da040...10d
  19. AnonymBruker

    Hvilken antidepressiva er mest balanserende?

    Hadde det vært et medikament som var "best" så hadde alle brukt det. Medisiner reagerer ulikt for ulike mennesker. Derfor må du og din lege prøve dere frem. Det er ofte endel prøving og feiling som må til for de fleste, og så må man ha en god del tålmodighet i slike prosesser. Anonymkode: 4d5ee...778
  20. AnonymBruker

    Sarte sjeler her inne som ikke takler det jeg skrev om?

    Kjærkommen? Anonymkode: ded88...c3a
  21. AnonymBruker

    Er det vanlig og være a seksuell?

    Jeg kan aldri føde vaginalt slik det er nå. Anonymkode: c4a13...e64
  22. Vhanja

    Sarte sjeler her inne som ikke takler det jeg skrev om?

    Hvorfor lager du en så stor sak ut av dette?
  23. AnonymBruker

    Hvilken antidepressiva er mest balanserende?

    Har du noen å prate med? Fastlegen kan tilby støttesamtaler? Anonymkode: 682cf...800
  24. AnonymBruker

    Sarte sjeler her inne som ikke takler det jeg skrev om?

    Kjerkol. Anonymkode: a1e57...f06
  25. AnonymBruker

    Sarte sjeler her inne som ikke takler det jeg skrev om?

    Er det en eller flere tystere her inne? Anonymkode: a1e57...f06
  26. AnonymBruker

    Sarte sjeler her inne som ikke takler det jeg skrev om?

    Mener du kirkevoll? Det var helt rett at helseministeren gikk av. Anonymkode: ded88...c3a
  27. UtakknemligDiva

    Sarte sjeler her inne som ikke takler det jeg skrev om?

    Nei
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...