Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Bivirknkninger alimemazin

    Hva slags bivirkninger hat dere fått av denne? Anonymkode: 57257...304
  3. AnonymBruker

    Capgras’ syndrom og Fregoli syndrom og vrangforestillinger

    Hvor mye påvirker ette deg da? Har det ødelagt noe for deg? Anonymkode: 048de...ded
  4. nachnoo

    ADHD og medisiner (overspising)

    I så fall bør du jo forsøke de medisiner for ADHD som du å langt ikke har prøvd.
  5. AnonymBruker

    Hvordan er ditt dps? (poliklinikk)

    Flinke kanskje, men sannsynligvis for høflige om de ikke avviser prat om byråkratiske rutiner de virker å ha full kontroll på. Du har nok mest sannsynligvis forstyrret dem med denne, for deg, "konstruktive diskusjonen". For dem er nok slikt en tidstyv. Hvorfor er samtalen med psykolog obligatorisk? Kan du ikke bare avslutte behandlingen om du ikke har nytte av den, slik at noen som har et behov får bistand? Anonymkode: e5d31...cfe
  6. AnonymBruker

    ADHD og medisiner (overspising)

    Det er mange som sliter med overspising grunnet ADHD. Handler om dopaminutskillelse. Bare å Google ☺️ Anonymkode: 41252...ed8
  7. Google is your friend. https://beebom.com/snapchat-x-icon-meaning/ Anonymkode: d3e7a...df8
  8. Skjønner veldig godt at det var leit for henne. Når du nevner fjellbukse, må jeg tenke på forrige gang jeg kjøpte en slik. Ei lita flis av ei ekspeditrise med øyenvipper like lange som kroppen omtrent, gransket meg opp og ned og sa: "Du må vel opp i medium, du." Jaja, tenkte jeg, alt er relativt.
  9. Ja, jeg har tro på at det ordner seg og kommer til å bli bra. Oki, jeg hadde satt veldig pris på om du ville dele sin erfaring i alle fall Anonymkode: 06f10...40d
  10. Hvis det er kryss ved siden av navnet til en venn på Snapchat i stedet for ett kamera som det er på alle andre vennene betyr det at denne personen har slettet deg eller hva betyr det? Noen som vet? Anonymkode: 9a9ce...192
  11. Det var veldig leit for henne da hun måtte ha største herrestørrelse i slalåmbukse i fjor, men hun var jo samtidig glad for at hun til slutt fant en som passet (dog litt lang i beina da). Fjellbukse/turbukse er samme utfordring. Hun fant vel noe til slutt, slik at hun nå har friluftsliv som passer - men det er vanskelig. Heldigvis er det enklere for henne å finne innetreningstøy (hun danser).
  12. nachnoo

    ADHD og medisiner (overspising)

    Jeg betviler at det har noe med ADHD å gjøre. Det er nok to uavhengige utfordringer.
  13. Angstlei

    Får beskjed om å «tenke» på meg selv

    Ble endring i planene så tømmer huset i morgen. Blir bare meg og en kamerat, gruer meg enormt både å dra opp dit samt alt arbeidet som må gjøres. Har hatt noe ekstra hjerteslag håper ikke det betyr at jeg er i risiko for hjerteinfarkt ? Var hos psykolog i dag, hun mente heldigvis det ville gå bra. Ble rådet til å ta litt ekstra beroligende i dag for å stresse ned. Er også redd for å få korona eller noen annet som gjør at jeg ikke klarer morgendagen. Driver å krisemaksimerer noe enormt. Noen som har gode råd?
  14. Mener du et annet årtusen, slik at hendene ser ut som om du er født i 19xx? I så fall er du så ung at du sannsynligvis ikke har et problem der transplantasjon er løsningen.
  15. Skulle gjerne hatt hender som så ut som de var fra 1900-tallet, før det ble vanlig med soling. Mine hender ser ganske riktig ut som de er fra 70-80-tallet, da soling var overdrevet og bruk av solkrem mangelfull.
  16. AnonymBruker

    Hvordan er ditt dps? (poliklinikk)

    De mistolket deg. Trist å høre om feilbehandling. Anonymkode: d9262...9c8
  17. I dag
  18. Dette er ikke sarkastisk eller frekt ment, men sagt for å hjelpe deg: Jeg tror ikke det er tilfelle at du har hud på hendene som ser ut som den er fra 1900-tallet, men at dette er noe hjernen din får deg til å tro. Jeg tror derfor at du skal rette spørsmålet til andre instanser enn en hudlege, feks fastlegen eller psykologen din.
  19. laban

    Kan alle bli overvektig?

    Svært mange kan bli overvektige som godt voksne, hvis de spiser kaloririkt og har et lavt aktivitetsnivå. Men mange voksne får en annen standard på kosthold og måltider når de kommer i en livsfase med full jobb og barn, enn da de var unge og en større del av matinntaket kom fra kiosk eller gatekjøkken. Det er få absolutte sannheter når det gjelder vekt og alder - f.eks. er det ikke sånn at absolutt alle kvinner legger på seg masse i forbindelse med overgangsalderen, selv om vektøkning i denne livsfasen ikke er uvanlig.
  20. Ja nettopp. Hun ene jeg refererte til var på jakt etter en fin skibukse, men fant ingen.
  21. AnonymBruker

    Transplantere hud fra andre steder på kroppen til hendene?

    Det må du jo nesten gjøre hvis du seriøst tror dette er noe de vil gjøre for deg. Anonymkode: 78e4e...a0b
  22. Ja, er for innendørs. Men kan også bruke den utendørs, tar evt en fleecejakke over. Har handlet i sportsbutikker som har adidas og på deres egen nettbutikk. Jeg bruker str L, noen ganger XL, i adidasbukse. BMI 39.
  23. aa-k-j

    Hvordan er ditt dps? (poliklinikk)

    Nei de trodde at jeg var suicidal og at jeg ville gjøre andre destruktive handlinger når det faktisk var motsatt. Jeg ble suicidal senere pga feil de hadde gjort.
  24. Jeg tror også utvalget i store størrelser er større for innendørs trening. Dattera mi er stor, og det som er vanskelig å finne er ofte skibukse, slalåmbukse, turshorts, tynn treningsbukse etc - altså plagg som ikke er så stretchy.
  25. Skal se de anser det som bedre markedsføring at det kun er de slanke og nette som fronter slikt tøy. Vet ikke om det ligger en slik tanke bak, men fristende å tenke slik.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...